Rescator Resort Resort erbjuder prisvärda familjesemester i en av de vackraste och mest varierade regionerna i Spanien: Katalonien. Lägenheten har 68 lägenheter som sover 4-6 personer. Det erbjuder faciliteter som trädgårdar, pooler inklusive barnpool, lekplats, tennisbana, fotboll, volleyboll, petanque, bar, tv��ttstuga, reception, WIFI-zon, cykeluthyrning och animeringslag. Det är 2 km från Roses vackra sandstränder, 1. 50 km fr��n stadens centrum, 1,50 km från busstationen, 1. 50 km från snabbköpet, 20 km från tågstationen, 69 km från Girona flygplats och 170 km från Barcelonas flygplats ,
Sovrum: 1
Kapacitet: 4
- 2 enkelsängar, 1 b����ddsoffa.
Vardagsrum:
- TV
Öppet kök (el):
- Kylskåp, Mikrov��gsugn, Rätter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
- 1 badrum med badkar.
Allmänt:
- Trädgårdsmöbler, terrass, strykjärn, centralvärme, pool, parkering.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekr��ftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. N��r hyresgästen lämnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlämnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift p�� 50,00 € förfaller och ��garen måste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara n��rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överl��mnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln n��sta dag p�� morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från n��������gra skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avg��ngen är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även f��r boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella ��nskem����l. I boende finns gasflaskor. N��r dessa blir tomma ska kunden kontakta ägaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för s��dana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. ��garen har rätt att s��ga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fråga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som ber��var kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, ��vriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för f��ljande situationer:
först Någon st��ld, f��rlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, ��ven i de fall då de också hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer fr��n externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ers���tta beloppet för leverans före leverantörens godk��nnande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.