Galeria de Rescator Resort 117.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende pĂ„ 45 mÂČ mysigt och mycket ljus.
Det Àr 1200 m frÄn busshÄllplatsen, 1300 m frÄn stormarknaden, 1500 m frÄn staden, 1900 m frÄn sandstranden och ligger i ett lugnt omrÄde i bergen.
Faciliteterna inkluderar en sÀker, pool, tv.
Köket Àr utrustat med kylskÄp, mikrovÄgsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvïżœïżœ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lĂ„ng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. NĂ„gra av dess strĂ€nder har tilldelats BlĂ„ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sĂ€ker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar
 Salon:
 - TV
 kök:
ïżœïżœ- KylskĂ„p, Mikrovïżœïżœgsugn, RĂ€tter / Bestick, Kïżœïżœksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med dusch.
AllmÀnt:
 - 1 vĂ„ning, sĂ€ker, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 mÂČ boyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstĂ€ndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgïżœïżœster.
Hyreskostnaden. De hyreskostnader ges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontrakt dÀr kostnaden för hyran, administrativa och eventuella ytterligare tjÀnster som sker kunden avtalade.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlĂ€mnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nïżœïżœrvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r ïżœïżœgaren fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen som han bekrïżœïżœftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bïżœïżœr informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten ïżœïżœïżœr ansvarig fïżœïżœr nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid ïżœïżœverlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstïżœïżœnd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingĂ„r i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag ïżœïżœr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet ïżœïżœret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning ïżœïżœr ïżœïżœgaren inte ansvarig för sĂ„dana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. ïżœïżœgaren har rĂ€tt att sïżœïżœga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som ïżœïżœgaren kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Ă€n Ă€garens verksamhet kan genomföras nĂ€ra eller i samma byggnad och kan pĂ„verka hyresgïżœïżœstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla ïżœïżœgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.