Galeria de Rescator Resort 120.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende pĂ„ 45 mÂČ mysig och ljus, med utsikt över poolen.
Det Àr 1200 m frÄn busshÄllplatsen, 1300 m frÄn stormarknaden, 1500 m frÄn staden, 1900 m frÄn sandstranden och ligger i ett lugnt omrÄde i bergen.
Faciliteterna inkluderar en sÀker, pool, tv.
Köket Àr utrustat med kylskÄp, mikrovÄgsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvĂ„ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lïżœïżœng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. Nïżœïżœgra av dess strĂ€nder har tilldelats BlĂ„ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sĂ€ker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar
 Salon:
 - TV
 kök:
 - KylskÄp, MikrovÄgsugn, RÀtter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med dusch.
Visningar:
 - SimbassÀng.
AllmÀnt:
 - 1 vĂ„ning, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 mÂČ boyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. Nïżœïżœr hyresgĂ€sten lĂ€mnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Ă€r undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och ïżœïżœgaren mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sïżœïżœ att personalen kan vara nïżœïżœrvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nïżœïżœsta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r ïżœïżœgaren fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgïżœïżœsten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort fïżœïżœr garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lïżœïżœmna dem i bostaden, mïżœïżœblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frïżœïżœn insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingĂ„r i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ïżœïżœïżœ / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet ïżœïżœret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gïżœïżœster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig för sĂ„dana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgïżœïżœster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NĂ„gon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Ă€ven i de fall dïżœïżœ de ocksĂ„ hyrde ett sïżœïżœkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Ă€n Ă€garens verksamhet kan genomföras nĂ€ra eller i samma byggnad och kan pïżœïżœverka hyresgĂ€stens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frïżœïżœn externa företag och ïżœïżœr inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahĂ„lls kommer Ă€garen att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Ă€r nïżœïżœjd kommer Ă€garen att Ă„terbetala det betalade beloppet.