Galeria de Rescator Resort 121.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende pĂ„ 45 mïżœïżœ mysig och ljus, med utsikt över poolen.
Det Àr 1200 m frÄn busshÄllplatsen, 1300 m frÄn stormarknaden, 1500 m frÄn staden, 1900 m frÄn sandstranden och ligger i ett lugnt omrÄde i bergen.
Faciliteterna inkluderar en sÀker, pool, tv.
Köket Àr utrustat med kylskÄp, mikrovÄgsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvĂ„ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lĂ„ng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. NĂ„gra av dess strĂ€nder har tilldelats Blïżœïżœïżœïżœ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sïżœïżœker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar
 Salon:
 - TV
ïżœïżœkök:
 - KylskÄp, MikrovÄgsugn, RÀtter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med dusch.
Visningar:
 - SimbassÀng.
AllmÀnt:
 - 1 vĂ„ning, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 mÂČ boyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannïżœïżœmnda tider ïżœïżœr absolut omöjligt för kunden, ïżœïżœr det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sïżœïżœ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nïżœïżœgra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
Avgïżœïżœngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten ïżœïżœr ansvarig för nycklarna pïżœïżœïżœ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insïżœïżœttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingïżœïżœr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ïżœïżœ / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella ïżœïżœnskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta Ă€garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nïżœïżœgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Ă„ret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig för sĂ„dana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID fïżœïżœr varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av mïżœïżœïżœïżœbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans före leverantörens godkïżœïżœnnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.