GalerĂa de Rescator Resort 216.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende pĂ„ 45 mÂČ mysig och ljus, med utsikt över trĂ€dgĂ„rden.
Det Ă€r 1200 m frĂ„n busshïżœïżœllplatsen, 1300 m frĂ„n stormarknaden, 1500 m frĂ„n staden, 1900 m frĂ„n sandstranden och ligger i ett lugnt omrĂ„de i bergen.
Faciliteterna inkluderar en sïżœïżœker, pool, tv.
Kïżœïżœket Ă€r utrustat med kylskĂ„p, mikrovĂ„gsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strïżœïżœnder och tvïżœïżœ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lĂ„ng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. NĂ„gra av dess strĂ€nder har tilldelats BlĂ„ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sĂ€ker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar, 1 bÀddsoffa för 2 personer
 Salon:
 - TV
 kök:
 - Kylskïżœïżœp, MikrovĂ„gsugn, RĂ€tter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med badkar
 Visningar:
 - TrĂ€dgïżœïżœrd.
AllmÀnt:
 - 1 vĂ„ning, sĂ€ker, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 mÂČ boyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ïżœïżœïżœïżœ förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrïżœïżœftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bïżœïżœr informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frïżœïżœn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkïżœïżœnner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingÄr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Àr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella ïżœïżœnskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta ïżœïżœgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som ïżœïżœgaren kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utfïżœïżœrandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgĂ€ster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först Nïżœïżœgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Ă€ven i de fall dĂ„ de ocksĂ„ hyrde ett sïżœïżœkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet fïżœïżœïżœïżœr leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen fïżœïżœr den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.