Galería de Rescator Resort 222.
Lägenheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och sover 4 personer.
Boende på 45 m² mysigt och fullt utrustat.
Det är 1200 m från busshållplatsen, 1300 m från stormarknaden, 1500 m från staden, 1900 m från sandstranden och ligger i ett lugnt område i bergen.
Faciliteterna inkluderar en säker, pool, tv.
Köket är utrustat med kylskåp, mikrovågsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses är ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra str��nder och två hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lång sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. Några av dess str��nder har tilldelats Blå Flagg, en symbol för kvalitet, f��r att ha en ren och säker miljö.
Sovrum: 1
Kapacitet: 4
- 2 enkelsängar
Salon:
- TV
k��k:
- Kylskåp, Mikrovågsugn, Rätter / Bestick, K��ksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
- 1 badrum med badkar
Allmänt:
- 1 våning, säker, gemensam pool (dimensioner 10x10 m), 45 m² boyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekr��ftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift på 50,00 € förfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall ��r ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen f��rlorar betalningen, som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överl��mning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som g��r att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ��garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samh��lle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fr��ga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för följande situationer:
f��rst N��gon st öld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de också hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer från externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.