Galeria de Rescator Resort 302.
LĂ€genheten i Rosas / Roses har 2 rum och rymmer 6 personer.
Boende pĂ„ 65 mÂČ mysig och ljus, med utsikt över bergen.
Det Ă€r 1200 m frĂ„n busshïżœïżœllplatsen, 1300 m frĂ„n snabbköpet, 1500 m frĂ„n staden, 1900 m frĂ„n sandstranden och ligger i ett lugnt omrĂ„de vid havet.
Faciliteterna inkluderar en sÀker, gemensam pool, TV.
Köket Àr utrustat med kylskÄp, mikrovÄgsugn, disk / bestick, köksredskap / kök, kaffebryggare.
Roses Àr ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strÀnder och tvÄ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lÄng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. NÄgra av dess strÀnder har tilldelats BlÄ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sÀker miljö.
Sovrum: 2
 Kapacitet: 6
 - 1 dubbelsÀng, 2 enkelsÀngar, 1 bÀddsoffa, dubbelsÀng.
Salon:
 - TV
 kök:
 - KylskÄp, MikrovÄgsugn, RÀtter / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
 - 1 badrum med badkar
ïżœïżœVisningar:
 - berg.
AllmÀnt:
 - 2 vĂ„ningar, sĂ€ker, gemensam pool community (dimensioner 10x10 m), 65 mÂČ bostadsyta
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NĂ€r hyresgĂ€sten lĂ€mnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period ïżœïżœïżœr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, ïżœïżœïżœr det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att ïżœïżœverlïżœïżœïżœmnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfïżœïżœllet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingĂ„r i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag ïżœïżœr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvĂ€rden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pĂ„ mindre ïżœïżœn 24 timmar, men felet ïżœïżœr ingen anledning till ersĂ€ttning frĂ„n hyresvĂ€rden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans fïżœïżœïżœre leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen fïżœïżœr den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.