BekvÀm lÀgenhet med plats för 4 personer, dÀr du kan njuta av de mÄnga möjligheterna som erbjuder Costa Brava. Hotellet ligger i urbaniseringen Mas Oliva, ett av de tystaste omrÄdena Roses. Det har en pool och en trÀdgÄrd dÀr du kan koppla av. I omrÄdet kan du trÀna olika aktiviteter som cykel- eller vandringsleder, och bara 2 km frÄn en sandstrand med ett av det kristallklara vattnet i Girona-kusten och strandpromenaden med fantastisk utsikt över Rosesbukten.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlĂ€mnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i fïżœïżœrvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nïżœïżœrvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att ïżœïżœverlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mïżœïżœste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r ïżœïżœgaren fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r fïżœïżœre klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och ïżœïżœven för boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingïżœïżœr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet ïżœïżœret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig för sïżœïżœdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
fïżœïżœïżœïżœrst Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nïżœïżœïżœïżœr som helst frïżœïżœga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av mïżœïżœbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvĂ€rden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pïżœïżœïżœïżœïżœïżœ mindre Ă€n 24 timmar, men felet Ă€r ingen anledning till ersĂ€ttning frĂ„n hyresvïżœïżœïżœïżœrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgïżœïżœnglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.