Denna lägenhet med havsutsikt ligger i Rosas, Costa Brava, i provinsen Gerona, Katalonien. Boendet ligger i ett nära anslutet grannskap, vid 0,02 km från sandstranden, 10 m fr��n snabbköpet, 800 m från busshållplatsen, 20 km från tågstationen. Rosas ligger p���� Roses viken norra kusten söder om Cape Creus och är ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra stränder, två hamnar (fiske och segling). Roses kust omfattar en lång sandstrand och längre öster ett stort antal vikar, varav Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera Jóncols och Montjoi. Några av stränderna har tilldelats Blå Flagg, en symbol för kvaliteten på deras miljö.
Denna två-rumslägenhet rymmer 6 personer och har en yta på 73 m��. Ett av sovrummen har en dubbelsäng medan den andra har två enkelsängar. I vardagsrummet finns två enkelsängar. I det öppna köket finns gasspis, kylskåp, mikrovågsugn, tvättmaskin, porslin / bestick, köksredskap och kaffebryggare. Det finns ett badrum med badkar. Dessutom är detta boende utrustat med f��ljande bekvämligheter: terrass med trädgårdsmöbler, strykjärn, TV och internetuppkoppling (med betalning). En barns��ng kan också hyras.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift på 50,00 ����� förfaller och ägaren måste informeras i förv��g om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag p�� morgonen. I alla andra fall ��r ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen f��rlorar betalningen som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort f��r garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från ins��ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ing��r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskem��l. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta �����garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte ��ppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fråga efter namn och ID för varje person.
andra Överf���ringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för följande situationer:
först Någon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de ocks�� hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar fr��n större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan p��verka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer från externa företag och är inte tillg��nglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.