Denna lĂ€genhet ligger i Rosas, Costa Brava, i provinsen Girona, Katalonien. Rosas ligger pĂ„ den nordliga kusten av Rosen, söder om Cape Creus. Fastigheten Ă€r belĂ€gen i ett bra anslutet grannskap, 20 m frĂ„n sandstranden, 10 m frĂ„n snabbköpet, 800 m frĂ„n busstationen och 20 km frïżœïżœn tĂ„gstationen. Roses Ă€r ett turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder, tvĂ„ hamnar (fiske och marina). Roses kust har en lïżœïżœng sandstrand och lĂ€ngre öster finns ett stort antal vikar, varav Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. NĂ„gra av strĂ€nderna har tilldelats Blïżœïżœ Flagg, en symbol för kvaliteten pĂ„ deras miljïżœïżœ.
Sovrum: 2
Kapacitet: 6 personer
- En dubbelsÀng, tvÄ enkelsÀngar, en bÀddsoffa för 2 personer
Vardagsrum:
- TV
Ăppet kök (gas):
- KylskÄp, MikrovÄgsugn, TvÀttmaskin, Diskmaskin / Bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
- 1 badrum med badkar.
AllmÀnt:
- första vÄningen, terrass, strykjÀrn, 73 m2, husdjur tillÄtna
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet för den hyrda perioden Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Àr hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlÀmnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannÀmnda tider Àr absolut omöjligt för kunden, Àr det en avgift pÄ 50,00 ⏠förfaller och Àgaren mÄste informeras i förvÀg om ankomsttiden, sÄ att personalen kan vara nÀrvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlÀmnas efter 22:00, om kunden kommer senare mÄste han hÀmta nyckeln nÀsta dag pÄ morgonen. I alla andra fall Àr Àgaren fri frÄn nÄgra skyldigheter, hyresgÀsten förlorar betalningen, som han bekrÀftade vid bokningstillfÀllet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bïżœïżœr informeras 24 timmar i fïżœïżœrvïżœïżœg om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort fïżœïżœr garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingÄr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Àr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna fïżœïżœr leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. Nïżœïżœr dessa blir tomma ska kunden kontakta Ă€garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FïżœïżœïżœïżœRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjÀnsten kommer frÄn externa företag och Àr inte tillgÀnglig i alla lÀgenheter. Om anslutningen Àr defekt kommer Àgaren att ersÀtta beloppet för leverans före leverantörens godkÀnnande utan att skylla Àgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.