Denna fastighet ligger vid ingången till Roses, bara 2 minuters promenad från sandstranden med ett av det kristallklara vattnet i Girona-kusten. Det är en ny lägenhet, med gemensam pool och plats f��r 5 personer, perfekt för familjer. I närheten finns restauranger där du kan njuta av Roses Bay bästa skaldjur. Roses citadell ligger bara 300 meter bort. Det är ett muromg����rdat komplex med romerska och grekiska ruiner som tillhör Costa Bravas historia.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och f��delsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de s��rskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen l���mnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet för den hyrda perioden är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlämnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift på 50,00 € f��rfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen som han bekräftade vid bokningstillf���llet.
Avgången är före klockan 10. ��garen bör informeras 24 timmar i förv��g om den exakta avgångstiden. Hyresgästen ���r ansvarig för nycklarna p���� kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av från sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av fr��n insättningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna f�����r leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ägaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle d���������r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning ��r ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPL��SNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har r��tt att säga upp kontraktet i följande fall:
f��rst Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fråga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, �����vriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren ansvarar inte för följande situationer:
först Någon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, ��ven i de fall d�������� de också hyrde ett s��kert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ers��ttning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer fr��n externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverant��rens godkännande utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahålls kommer ��garen att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller h���gre kategori och om kunden inte är nöjd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.