Denna mysiga lĂ€genhet ligger i Roses pĂ„ katalanska pĂ„ Costa Brava i provinsen Gerona, Katalonien. Rosor ligger pĂ„ den nordliga kusten av Rosen viken, söder om Cape Creus. Fastigheten ligger i ett lugnt bostadsomrĂ„de, bara 90 meter frĂ„n sandstranden. Boendet ligger bara 1 km frĂ„n centrum med stormarknad. Ett busshĂ„llplats finns pĂ„ 2300m, en tïżœïżœgstation vid 20km. Roses Ă€r en stor utvĂ€g med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvĂ„ hamnar (fiske och marinor). Roses kust har en vacker lĂ„ng sandstrand och lite lĂ€ngre öster hittar du olika vikar. Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Joncols och Montjoi. NĂ„gra av dessa strïżœïżœnder har tilldelats Blue Flag Award som symboliserar kvaliteten pĂ„ en vacker och ren miljö.
Â
Â
Denna mysiga tre sovrum Ă€r lĂ€mplig för 7 personer. Den 86m2 lĂ€genheten har totalrenoverats och fullt möblerade. Sovrummen Ă€r trevliga och bekvĂ€ma. Det första rummet har en dubbelsĂ€ng, det andra sovrummet har tvĂ„ enkelsĂ€ngar och den tredje en vĂ„ningssĂ€ng. Den moderna EĂ- / Wohnzimmer ïżœïżœr utrustad med soffa, soffbord, TV-mïżœïżœïżœbler och matbord med stolar. Det ïżœïżœppna kïżœïżœket Ă€r utrustat med keramiska hĂ€llar, kylskĂ„p, mikrovĂ„gsugn, ugn, tvĂ€ttmaskin, diskmaskin, service, bestick, krukor, kaffebryggare och brödrost. Det finns ett badrum med badkar och separat toalett. Boendet har ocksĂ„ en hiss, terrass med trĂ€dgĂ„rdsmöbler, hiss, strykjĂ€rn, centralvĂ€rme, luftkonditionering i vardagsrummet, gemensam pool, tĂ€ckt parkering i samma byggnad och internetuppkoppling (mot extra kostnad). PĂ„ begĂ€ran kan du hyra en barnsĂ€ng. Husdjur Ă€r vĂ€lkomna (extra avgift).
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullstïżœïżœndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgïżœïżœster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlïżœïżœmnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, ïżœïżœr det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠fïżœïżœrfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sïżœïżœ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgïżœïżœsten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvïżœïżœg om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingÄr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Àr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta ïżœïżœgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Ă„ret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig för sïżœïżœdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskĂ€rningar frĂ„n stïżœïżœrre företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner ïżœïżœn Ă€garens verksamhet kan genomföras nĂ€ra eller i samma byggnad och kan pĂ„verka hyresgĂ€stens fasta bostad.
5:e WiFi-tjÀnsten kommer frÄn externa företag och Àr inte tillgÀnglig i alla lÀgenheter. Om anslutningen Àr defekt kommer Àgaren att ersÀtta beloppet för leverans före leverantörens godkÀnnande utan att skylla Àgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahĂ„lls kommer Ă€garen att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Ă€r nïżœïżœjd kommer Ă€garen att Ă„terbetala det betalade beloppet.