Barbizonlaan 2, Zuid-Holland, Capelle Aan de Ijssel
Recensioner
8,0
Väldigt bra
Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 196 av 629 recensioner" "
10 - Fantastiskt
196
8 - Bra i betyg. 297 av 629 recensioner" "
8 - Bra
297
6 - Okej i betyg. 85 av 629 recensioner" "
6 - Okej
85
4 - Dåligt i betyg. 35 av 629 recensioner" "
4 - Dåligt
35
2 - Väldigt dåligt i betyg. 16 av 629 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
16
8,2/10
Renlighet
8,4/10
Personal och service
7,4/10
Bekvämligheter
8,0/10
Boendets skick och faciliteter
8,2/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Ellen
Reste med familjen
7 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Erg goed!
Een mooi hotel, fijne kamer, geweldig ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.
Jammer dat ik dit niet jaren eerder heb gevonden.
Ellen
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Beste Ellen, Wat een fantastische review!Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wij stellen dit zeer op prijs!Hopelijk mag ons team u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen.Met vriendelijke groet, NazhiraFront office medewerker
10/10 Fantastiskt
Carl Ottar
29 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel close to Rotterdam Alexander
Excellent staff, amazing service.
Bathroom not the best I have ever seen, but acceptable.
Overall a very good hotel and a pleasurable stay.
Carl Ottar
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Carl Ottar, Thank you very much for this fantastic review!We are very happy to read that you enjoyed your stay with us. Thank you for rating us a 10 out of 10.Hopefully we may welcome you again in the near future!Kind regards, NazhiraFront office
4/10 Dåligt
Andreas
Affärsresenär
18 okt. 2023
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Andreas
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Andreas, First of all, thank you very much that you took your time to share your rating on this website. As I can see, your stay was not as whished. Unfortunately, I cannot read from your review what was not to your liking.Hopefully you will give us a second chance, so that we can show that we have improved our service and qualities.Kind regards, NazhiraFront office
10/10 Fantastiskt
Helene
17 aug. 2023
Helene
Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Nea 1 sep. 2023
Dear Helene,Thank you so much for this excellent reviews!We are hoping to welcome you again in the future. Kind regards,NeaFront office NH Capelle
6/10 Okej
Evald
Affärsresenär
3 juli 2022
Gillade: Rummets bekvämlighet
Evald
Bodde här 1 natt i juni 2022
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
1 maj 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ligger lite en bit ifrån Alexander. Stor väg framför med mycket trafik.
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från NH Reception 2 maj 2019
Good day,
Thank you for your review.
Regards
6/10 Okej
Thomas
25 maj 2018
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
good breakfast, good wi-fi, old hotel and need renovation.
Thomas
Bodde här 2 nätter i maj 2018
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
21 okt. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Kenneth, Västra Götaland
17 jan. 2016
Gillade: Renlighet och personal och service
Argentina retur
Passade bra för affärsresenärer
Kenneth
8/10 Bra
Hassan
6 juli 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hassan
10/10 Fantastiskt
Thomas, SE
28 feb. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good service and great breakfast. Clean rooms. happy as Always.
Thomas
8/10 Bra
Man
14 jan. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Man
8/10 Bra
Thomas
5 juni 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great staff and great breakfast
Thomas
6/10 Okej
Nabil
14 juni 2012
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Borde vara 2-3 stjärnigt istället.
Trevlig personal men en praktikant som var ensam på receptionen på kvällen gav oss felaktig information. Rummet var inte alls rent och det var fläckar på golvet. Madrassen var hård. Frukosten var okej. Rimlig pris per natt.
Nabil
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
27 apr. 2012
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Ralf
1 maj 2024
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Schimmel im Badezimmer an der decke
Ralf
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Nazhira 8 maj 2024
Dear Ralf, First of all, I would like to thank you that you took your time to write down your experience with us. We would like to apologize that there was mold in your bathroom. We see your review as feedback to improve our qualities in the near future. Thank you for your honesty. We hope that we may welcome you again in the near future. We would be happy to show you that we have improved our qualities. Kind regards, NazhiraFront office employee
6/10 Okej
kassandra
27 apr. 2024
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
The unexpected pet fee was outrageous
kassandra
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Nea 28 apr. 2024
Dear Kassandra, First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us. Thanks for mentioning this. We take your feedback seriously and will try to improve our qualities and services in the near future. Hopefully we can welcome you again to NH Capelle in the near future! Kind regards,
4/10 Dåligt
Sinead
Reste med familjen
15 apr. 2024
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Information provided at check in was confusing. No food available during our stay apart from breakfast although told incorrect times.
A little remote in terms of location.
Beds comfortable. Tissue shoved in holes in window to stop draft assume from previous guests.
Sinead
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Nea 24 apr. 2024
Dear Sinead, First of all, we would like to thank you that you took your time to write down your experience with us. We are very glad to read that you were able to enjoy your stay at our hotel! Thank you for mentioning this. We take your feedback seriously and will try to improve our qualities and services in the near future. Hopefully we may welcome you again in the near future at NH Capelle! Kind regards,
2/10 Väldigt dåligt
Gerard, Poros Trizinias
Reste med sin partner
10 apr. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bij aankomst werden we verwezen naar een email aan ons gestuurd die kregen we pas na 2 minuten bij de receptie het hotel was volgeboekt en we waren overgeplaatst naar NH hotel Atlanta in centrum rotterdam ,het hotel was volgeboekt....we waren aL MEER DAN 2.5 uur onderweg vanwege de files rond rotterdam en konden og eens 40 minuten terug rotterdam in en daar aangekomen wisat niemand iets na diverse telefoongesprekken en meer dan een uur later kregen we een kleine kamer terwij;l in capelle een wat luxere kamer was beloofd ook de parkeerkosten in de garage kwamen in eerst instantie op ons terecht na diverse gesprekken aan de receptie is alles nog goed gekomen meer dan lof voor de dame achter de desk mevrouw Jeady (?) verblijf later was goed
Gerard
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Nazhira 12 apr. 2024
Beste Gerard, Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat u als trouwe gast niet eerst met ons heeft gecommuniceerd. Wij hadden u graag te woord willen staan. Ons team had u een dag van te voren op de hoogte gesteld met betrekking tot een overboekt hotel. Wij vinden het zeer belangrijk dat desondanks wij geen kamers kunnen verhuren, wij wel onze gasten ten alle tijden helpen. In dit geval hadden wij onze collega's van NH Atlanta gevraagd om jullie op te vangen, waarop hun hiermee akkoord gingen. Helaas lees ik dat niet alles goed was verlopen bij NH Atlanta Rotterdam en dat vinden wij erg betreurenswaardig. Wij hebben namelijk alles goed gecommuniceerd met onze collega's van NH Atlanta Rotterdam. Wij vinden het erg spijtig dat u onze service niet als positief heeft ervaren. Wij hopen desondanks u nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Capelle. Wij willen u graag de service laten zien die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, NazhiraFront office medewerker
8/10 Bra
Marijke
25 feb. 2024
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Kamer was schoon en ruim. Veel geluid van rijksweg 20
Marijke
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Nazhira 27 feb. 2024
Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw review!Wij stellen het zeer op prijs dat u heeft benoemd dat uw kamer schoon en ruim was. Hartelijk dank hiervoor! Verder lees ik dat u geluidsoverlast had door de snelweg. Excuses voor de eventuele ongemak. Mocht u overwegen om vaker bij ons te overnachten, zullen we bij uw vervolg verblijf een rustige kamer uitkiezen. Wij zien u graag terug in de toekomst!Met vriendelijke groet, NazhiraFront office medewerker
10/10 Fantastiskt
Dorine
16 feb. 2024
Prima hotel
Dorine
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Nea 24 apr. 2024
Beste Dorine, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft kunnen genieten bij ons in het hotel! Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen bij NH Capelle! Met vriendelijke groet,
8/10 Bra
J.j.
Reste med sin partner
5 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Het was netjes en goed verzorgt
J.j.
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Melissa 13 feb. 2024
Dear guest, Thank you very much for taking your time to write down your excellent experience with us. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Melissa Reception NH Capelle
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Affärsresenär
17 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
샤펠 호텔 이용 후기
약간 외진 곳이기는 하나 비교적 편안한 숙박이였습니다. 조식도 괜찮았습니다.
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Nazhira 30 jan. 2024
Dear Anonymous, On behalf of our entire team we would like to thank you that you took your time to write down your experience with us. We are glad you were able to enjoy your stay with us! Also, thank you for your kind words about our breakfast buffet. We really appreciate this! Hopefully we may welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office employee
8/10 Bra
Suzanne
Affärsresenär
16 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Suzanne
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Nazhira 31 jan. 2024
Dear Suzanne, Thank you very much for rating us a 4 out of 5!Hopefully you had a good stay with us. We hope to see you back soon at NH Capelle!Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Alexandra
5 jan. 2024
Alexandra
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Nazhira 13 jan. 2024
Dear Alexandra, Thank you very much for rating us a 5 out of 5!We hope to see you soon in the future.Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Jasdeep
Reste med familj och småbarn
3 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Everything about the property was nice. From the check-in experience to the rooms, bed, cleanliness, breakfast, staff. We have no complains.
Jasdeep
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Dear Jasdeep, What a wonderful review! We really appreciate your kind words! Thank you very much for sharing your experience with us. Hopefully we may welcome you again in the near future.Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp
2 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel. Good location. Very helpful staff
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Dear guest,Thank you very much for rating us a 10 out of 10!We really appreciate your kind words.Hopefully we may welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Dwight
Reste med sin partner
1 jan. 2024
Lovely staff
Dwight
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Dear Dwight, Thank you so much for rating us a 5 out of 5!We really appreciate your kinds words regarding our staff. Hopefully we may welcome you again in the near future!Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Ramon
Reste med familj och småbarn, Reste med familjen, Reste med husdjur
31 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is in a good location and has plenty parking spaces. The entire staff was very friendly and pet friendly. Even our dog received a welcome gift.
Ramon
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Dear Ramon, First of all, we would like to thank you for rating us a 5 out of 5! We find our guests very important, including animals. Thank you very much for mentioning that your dog received a small gift from the reception!Hopefully our team may welcome you again in the near future!Kind regards, NazhiraFront office employee
8/10 Bra
Guner
Reste med familjen
26 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Happy Stay
Location 10 minutes to Roterdam by drive. The hotel's free the parking lot has many spaces. Staff was friendly and helpful. The room was spacious. Has a lot of amenities. Clean.
Guner
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Nazhira 11 jan. 2024
Dear Guner, What a fantastic review!We are very pleased to read that your stay was completely to your liking.Hopefully we may welcome you again in the near future.Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Marco
19 dec. 2023
Marco
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Nazhira 13 jan. 2024
Dear Marco, Thank you very much for rating us a 5 out of 5!We hope to see you soon in the future.Kind regards, NazhiraFront office employee
8/10 Bra
Jacopo
14 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Jacopo
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Nazhira 16 dec. 2023
Dear Jacopo, Thank you for rating us a 4 out of 5!Hopefully we may welcome you again at NH Capelle. Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Fahriha
10 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Fahriha
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 16 dec. 2023
Dear Fahriha, Thank you very much for rating us a 5 out of 5. We are very glad that you were able to enjoy your stay with us. Hopefully we may welcome you again in the near future.Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Li Hsueh
8 dec. 2023
Li Hsueh
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från Nazhira 16 dec. 2023
Dear Li Hsueh, Thank you very much for rating us a 10 out of 10. As i can see, you were able to enjoy your stay with us. Our team is very happy about this!Hopefully we may welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office employee
8/10 Bra
Lizet
Reste med sin partner
8 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Prima accomodatie ligt gunstig
Lizet
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Nazhira 15 dec. 2023
Beste Lizet, Namens ons gehele team willen wij u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze locatie gunstig was voor u. Verder willen wij u ook hartelijk bedanken dat u ons een 4 van de 5 heeft gegeven!Ons team hoopt u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet, NazhiraNH Capelle - Receptie NH Capelle
8/10 Bra
Kifaja
13 nov. 2023
Kifaja
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Nazhira 16 dec. 2023
Dear Kifaja, Thank you very much that you took your time to rate us!Hopefully we may welcome you again at NH Capelle. Kind regards, NazhiraFront office employee
6/10 Okej
D
Affärsresenär
11 nov. 2023
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Limited facilities
Old and cold. Needs modernising. Breakfast very poor. Evening bar menu limited.
D
Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från Nazhira 16 dec. 2023
Dear D,First of all, i would like to thank you that you took your time to write down your experience with us. As i can see, our facilities were not what you have expected. We are very sorry for the inconvenience caused. We see your comment as feedback to improve our qualities and services in the near future. Thank you very much. Hopefully, we may welcome you again at NH Capelle. We would be glad to show you that we have improved our qualities in the hotel. Kind regards, NazhiraFront office employee
10/10 Fantastiskt
Ea
4 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ea
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Ea, Thank you for rating us a 10 out of 10!We hope to welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office
10/10 Fantastiskt
gözde can
Reste med familjen
1 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
gözde can
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Gözde Can, What a fantastic review!Thank you for rating us a 10 out of 10.Hopefully we may welcome you again!Kind regards, NazhiraFront office
10/10 Fantastiskt
Emre
31 okt. 2023
Emre
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Emre, Thank you so much for rating us a 10 out of 10. Our team hopes to welcome you again in the near future!Kind regards, Nazhira Front office
10/10 Fantastiskt
Patrice
Reste med familjen
29 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Patrice
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Patrice, Thank you so much for rating us a 10 out of 10!We hope we may welcome you again at NH Capelle. Kind regards, NazhiraFront office
10/10 Fantastiskt
Cagla, Sarstedt
Affärsresenär
27 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Alles super
Cagla
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Cagla, Thank you very much for your rating! Our team hopes to welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office
6/10 Okej
SVEND
24 okt. 2023
Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
SVEND
Bodde här 6 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Svend, Thank you very much for rating us on hotels.com. We really appreciate that you took your time to rate your experience with us. Our team hopes to welcome you again in the near future and hopefully our score will be much higher! Kind regards, NazhiraFront office
8/10 Bra
Mitch
23 okt. 2023
Gillade: Renlighet
The building facilities and spacious rooms I liked.
Sound of te highway I dislikes.
Mitch
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Mitch, First of all, i would like to thank you that you took your time to share your experience on this website. As i can see you did enjoyed our facilities and our spacious rooms. Furthermore, you did not like the sound of the highway. We are very sorry for the inconvenience caused. If you consider to stay with us again, we would be happy to show you our quiet rooms. Kind regards, NazhiraFront office
8/10 Bra
JEAN NOEL
20 okt. 2023
JEAN NOEL
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Nazhira 6 nov. 2023
Dear Jean Noel, Thank you for rating us a 8 out of 10!Our team hopes to welcome you again in the near future. Kind regards, NazhiraFront office
10/10 Fantastiskt
j
16 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Highly recommended
Greeting was pleasant, very clean hotel, staff friendly and accomadating. Food in restaurant was impeccable 👌 had the burger and chips cooked to perfection. New waiter is chatty but not intrusive very bubbly fella. Only down side was we had a dodgy lock on room door
j
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Nea 17 okt. 2023
Dear guest,Thank you so much for your excellent reviews!We are hoping to welcome you again in the future. Kind regards,NeaFront office NH Capelle
8/10 Bra
Robert
Affärsresenär
13 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Kamers zijn gedateerd. Met name de badkamer is dringend aan vervanging toe. Verlichting kan beter, kamer is donker
Robert
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Nea 14 okt. 2023
Beste heer Robert,Bedankt dat u de tijd om uw ervaring met ons op deze website te delen. Ik wil u erg bedanken voor ons verbeterpunt, daar houden we rekening mee. We kijken er naar uit u weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet,NeaFront Office Manager
6/10 Okej
AyKut
6 okt. 2023
AyKut
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Melissa 11 okt. 2023
Dear AyKut,Thank you so much for your great reviews!We are hoping to welcome you again in the future. Kind regards,MelissaFront office NH Capelle
6/10 Okej
Verifierad resenär
Reste med familjen
1 okt. 2023
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Chambre propre sauf que le lavabo fissuré et robinetterie rouiller .
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Nea 4 okt. 2023
Cher invité, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous sur ce site, nous sommes heureux de voir que vous avez vécu une expérience agréable. Je tiens à vous remercier beaucoup pour notre axe d'amélioration, nous en tiendrons compte. Nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement,Nea Front Office.
8/10 Bra
Frank
Affärsresenär
22 sep. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kort verblijf
Goed verblijf, vriendelijk personeel, goed eten en ontbijt en ruime kamers. Enkel de badkamer was verouderd en zag er daardoor niet altijd even hygiënisch uit.
Frank
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Nea 4 okt. 2023
Beste gast, Bedankt dat u de tijd om uw ervaring met ons op deze website te delen.We zijn blij om te zien dat u een fijn ervaring heeft gehad. Ik wil u erg bedanken voor ons verbeterpunt, daar houden we rekening mee. We kijken er naar uit uw weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet,Nea Front Office.