“Perfect, nieuw hotel met ruime parkeer gelegenheid. Wij hadden een junior suite, maar een tientje duurder en super fijn. Alleen restaurant is er nog niet, ze kunnen wel eten warm maken in een soort wekflessen. Ik had boeuf borguignon en die smaakte heerlijk. Twee restaurants liggen op 5 minuten lopen.”
“Perfect, nieuw hotel met ruime parkeer gelegenheid. Wij hadden een junior suite, maar een tientje duurder en super fijn. Alleen restaurant is er nog niet, ze kunnen wel eten warm maken in een soort wekflessen. Ik had boeuf borguignon en die smaakte heerlijk. Twee restaurants liggen op 5 minuten lopen.”
“The staff were excellent. There was an unavoidable issue with the room we had booked, but they went out of their way to ensure that we were still accommodated and comfortable. Breakfast was also excellent. ”
“The staff were excellent. There was an unavoidable issue with the room we had booked, but they went out of their way to ensure that we were still accommodated and comfortable. Breakfast was also excellent. ”
“Hotellet var enligt hotels.com prissänkt med ganska mycket vilket inte stämde när vi var på plats. Rummet utan AC och ett läge vid genomfartsled. Tur vi hade öronproppar!! Dyr restaurang och maten levde inte upp till priset. Vi fick dessutom en offentlig lektion i matlagning av medarbetare. Jag kan inte rekommendera detta hotell.”
“Hotellet var enligt hotels.com prissänkt med ganska mycket vilket inte stämde när vi var på plats. Rummet utan AC och ett läge vid genomfartsled. Tur vi hade öronproppar!! Dyr restaurang och maten levde inte upp till priset. Vi fick dessutom en offentlig lektion i matlagning av medarbetare. Jag kan inte rekommendera detta hotell.”
“Mycket dåligt att hotellet tappar bort bokningen och trots att vi har kopia på bokningen med oss och hotels.com ringer och konfirmerar det till hotellet så får inte det pris som står på bokningen. Vid tre olika kontakter med hotellet får vi tre olika anledningar till varför det blev fel. 1. Ni kom för sent, kl 21 var senaste incheckningen, vi kom strax före. 2 Dataproblem. 3. Ni har inte betalt i god tid innan. Nej vi betalade inte innan då vi hade valet att betala vid ankomst i samband med...
“Mycket dåligt att hotellet tappar bort bokningen och trots att vi har kopia på bokningen med oss och hotels.com ringer och konfirmerar det till hotellet så får inte det pris som står på bokningen. Vid tre olika kontakter med hotellet får vi tre olika anledningar till varför det blev fel. 1. Ni kom för sent, kl 21 var senaste incheckningen, vi kom strax före. 2 Dataproblem. 3. Ni har inte betalt i god tid innan. Nej vi betalade inte innan då vi hade valet att betala vid ankomst i samband med...
“Chalon en champagne är en fantastisk liten stad. Hotellet ligger centralt och har tillgång till garageplatser. Utbudet av restauranger är näst intill oändligt och två champagne-hus finns i närheten”
“Chalon en champagne är en fantastisk liten stad. Hotellet ligger centralt och har tillgång till garageplatser. Utbudet av restauranger är näst intill oändligt och två champagne-hus finns i närheten”