Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Hotel Da Luz





VIP Access
Recensioner
8,8 av 10,
Utmärkt
Populära bekvämligheter
Få mer som medlem
- Spara minst 15 % på utvalda VIP Access-boenden när du når Silver-nivå eller högre
- Upplev toppkvalitet och utmärkt service
- Få en förmån på utvalda boenden, samt gratis rumsuppgradering, tidig incheckning och sen utcheckning om tillgängligt
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Dubbelrum eller tvåbäddsrum - icke-rökare

Dubbelrum eller tvåbäddsrum - icke-rökare
Höjdpunkter
Balkong
Luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
LCD-tv
Memory foam
Mörkläggningsgardiner
Kvalitetssängkläder
Öppna alla foton för Svit Classic - 2 enkelsängar

Svit Classic - 2 enkelsängar
Höjdpunkter
Balkong
Luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis extrasängar
LCD-tv
Bäddsoffa bäddsoffa för 2 personer
Kvalitetssängkläder
Mörkläggningsgardiner
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

TANQUINHO NORTE, Sal
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Stadsskatt: 276.00 CVE per person per natt. Skatten gäller inte barn under 17 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för flygtransfer: CVE 1770 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 4)
- Avgift för sen utcheckning: CVE 2757 (endast i mån av tillgång)
- Avgift för värdeförvaringsskåp på rummet: CVE 1102.65 per vecka
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem.
Det här boendet har utomhusområden såsom balkonger, uteplatser och terrasser som kanske inte är lämpliga för barn. Om du har frågor rekommenderar vi att du kontaktar boendet före ankomst för att bekräfta att de kan ta emot dig i ett lämpligt rum.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Förhandsbokning krävs för massage och spabehandlingar. Bokningar kan göras genom att kontakta boendet innan ankomst via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Boendet kallas även
Hotel Da Luz Sal
Da Luz Sal
Hotel Da Luz Sal
Hotel Da Luz Hotel
Hotel Da Luz Hotel Sal
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Hotel Da Luz
Recensioner
8,8
Fantastiskt
8,8/10
Renlighet
8,4/10
Personal och service
8,6/10
Bekvämligheter
8,4/10
Boendets skick och faciliteter
7,4/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
23 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i april 2025
8/10 Bra
Zeke Mikael
27 dec. 2023
Gillade: Renlighet
Zeke Mikael
Bodde här 8 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Emanuel
14 dec. 2022
Emanuel
Bodde här 1 natt i december 2022
10/10 Fantastiskt
Christina
Reste i grupp
20 mars 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Christina
Bodde här 14 nätter i mars 2020
10/10 Fantastiskt
Carina
10 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Carina
Bodde här 7 nätter i februari 2020
4/10 Dåligt
Tomas
4 aug. 2019
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tomas
Bodde här 1 natt i juli 2019
8/10 Bra
Anne Rigmor
Reste med sin partner
9 juli 2025
Gillade: Renlighet
Anne Rigmor
Bodde här 9 nätter i juni 2025
8/10 Bra
Bente
23 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bente
Bodde här 2 nätter i april 2025
8/10 Bra
Verifierad resenär
16 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
Helton
Reste med familjen
1 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helton
Bodde här 7 nätter i mars 2025
6/10 Okej
FRANCOISE
27 mars 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
FRANCOISE
Bodde här 4 nätter i mars 2025
8/10 Bra
Anita
10 mars 2025
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Lage Top, zweckmässiges Hotel
Anita
Bodde här 3 nätter i mars 2025
2/10 Väldigt dåligt
Claudia
Reste med familjen
25 feb. 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
WORST HOTEL EVER AND HOTELS IS NOT BEING RESPONSIB
Claudia
Bodde här 2 nätter i februari 2025
4/10 Dåligt
tony
13 feb. 2025
tony
Bodde här 3 nätter i februari 2025