Pianobar

Recensioner av Sälens Högfjällshotell

3 out of 5

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 71 av 213 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 103 av 213 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 28 av 213 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 9 av 213 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 2 av 213 recensioner" "

8,2/10

Renlighet

8,0/10

Personal och service

7,4/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

7,8/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Allt bra förutom sängen som var för mjuk
Bodde här 1 natt i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Johan

Bodde här 3 nätter i april 2023

10/10 Fantastiskt

Max

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2022

8/10 Bra

Björn

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2022

10/10 Fantastiskt

Mikael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i februari 2022

6/10 Okej

Jane-Ann

Gillade inte: Renlighet
Bodde här 4 nätter i februari 2022

10/10 Fantastiskt

Maja

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i augusti 2021

6/10 Okej

Conny

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i augusti 2021

6/10 Okej

Lars

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2021

8/10 Bra

Andreas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2021

8/10 Bra

Henrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i mars 2021

4/10 Dåligt

Alexander

Bodde här 2 nätter i januari 2021

8/10 Bra

Jimmy

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2021

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Långt under förväntan
Slitet rum, dåligt städat, överlag väldigt dålig service från personalen.
Bodde här 3 nätter i februari 2021
Svar från Petra 16 feb. 2021
Vad tråkigt att höra, men tack för feedback!

10/10 Fantastiskt

Jonas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2021

10/10 Fantastiskt

Charlotte

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i januari 2021

8/10 Bra

Carolina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2021

10/10 Fantastiskt

Håkan

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Fantastiskt rum, trevligt bemötande men ,,,, odiskade kaffemuggar på rummet.
Bodde här 1 natt i december 2020
Svar från Petra 19 jan. 2021
Ber verkligen om ursäkt, vilken miss! Tack för feedback. Med vänliga hälsningar Petra

8/10 Bra

Xhemajl

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Bodde här 3 nätter i december 2020

10/10 Fantastiskt

Bengt

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i mars 2020

8/10 Bra

Bengt

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i mars 2020

4/10 Dåligt

Jonas

Dåligt med mat
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Petra 12 mars 2020
Nyfiken på vilken utav våra restauranger du besökte. Med vänliga hälsningar personalen på Högfjällshotellet

8/10 Bra

Benjamin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2020
Svar från Petra 10 mars 2020
Tack! Med vänliga hälsningar personalen på Högfjällshotellet

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ingen speciellt, sängarna jätte obekväma. Lagom boende men för dyrt för en sån standard
Bodde här 3 nätter i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Ulla

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i februari 2020
Svar från Petra 25 feb. 2020
Varmt tack! Med vänliga hälsningar personalen på Högis

8/10 Bra

Inger

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Positivt
Positivt med glutenfritt bröd och müsli till frukost till mig. Min man gillade havregrynsgröten. Skön bastu. Välpreparerade skidspår.
Bodde här 4 nätter i februari 2020
Svar från Petra 14 feb. 2020
Tack för feedback! Med vänliga hälsningar Petra, Sälens Högfjällshotell

10/10 Fantastiskt

Bengt

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kanon
Mycket trevligt hotell, sköna sängar, bra frukost, väldigt bra ställe
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Petra 14 feb. 2020
Tack för feedback och varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar Petra, Sälens Högfjällshotell

8/10 Bra

Per-Åke

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2020
Svar från Petra 12 feb. 2020
Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Petra, Sälens Högfjällshotell

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Helt ok vistelse, Bra om det informerar gästerna innan de anländer att utcheckningen är kl 10 pga av att hotellet var abonnerad och bilen samt alla personer måste checka ut och vara borta vid den tiden.
Bodde här 2 nätter i januari 2020
Svar från Petra 14 feb. 2020
Tack för feedback! Med vänliga hälsningar Petra, Sälens Högfjällshotell

6/10 Okej

Stefan

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Nä, inte full pott denna gången heller!
+skön säng, täcke och kudde +Fint inrett rum +Fint i foajé och allmänna utrymmen -Saknade ställe att hänga kläder, inga galgar eller knoppar. -Dålig mörkläggning, allt ljus kom in på sidan av gardinerna. -Kallt i rummet -Gammalt ofräscht badrum, enormt liten dusch, hål mellan tröskel(som var trasig) och golv. -Ingen queensize säng som utlovat. Två separata sängar som skjutits ihop. -Drag och ljud från otätt fönster, vinden hördes som en ”vissling” igenom. Inte värt 3000:- per natt, vi hade dock tack vare många tidigare hotellnätter rabatt, så för oss var det ändå ok. TB hade otroligt gott kött och mycket trevlig personal.
Trasigt i badrummet
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Petra 14 feb. 2020
Tack för din feedback! Med vänliga hälsningar Petra, Sälens Högfjällshotell

6/10 Okej

Fredrika

Reste i grupp
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Snyggt påskstylat! Kul att historiken för hotellet finns med i form av tavlor etc. Litet minus för ouppmärksam restaurangpersonal.
Bodde här 2 nätter i april 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i april 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lev gott
Riktigt trevligt. Många restauranger att välja bland på hotellet.
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Petra 15 apr. 2019
Tack!

10/10 Fantastiskt

Margareta

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från Petra 15 apr. 2019
Tack!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ett trivsamt och trevligt hotell med bra läge. Kvaliteten på restaurang personal och matkvaliteten varierar dock för mycket för denna ganska höga prisnivå.
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från Petra 1 maj 2019
Tack!

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Duschen var trasig (saknades strilmunstycke). Frukost (samma svartbrända bacon i tre dagar som ingen tog av). Städning (tidigare gästers kläder hängde kvar i torkskåpet). Hotellet saknade egen parkering orsak fullbelagd trots få gäster på hotellet.
Bodde här 3 nätter i mars 2019
Svar från Petra 30 apr. 2019
Hej! Tack för feedback. Ni får gärna höra av er på info@hogis.se med mer information till oss. Med vänliga hälsningar Petra, hotellchef

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Det fanns ingen vattenkokare eller kyl på rummet, väldigt dåligt. Hotellet hade en afterski, men eftersom nästan inga gäster fanns på hotellet var den ganska tråkig. Inga uppträdanden förutom en pianobar, nattklubben på hotellet stängd, skulle det vara något på kvällen fick man åka till XS och stångas med en massa ungdomar. Vi fick åka till Lindvallen för att hitta lite skoj. Tveksamt om vi åker tillbaka till Högfjällshotellet eller till någon av Skistars anläggningar SVINDYRT, lägger hellre pengarna på alperna.
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från Petra 30 apr. 2019
Hej! Tack för feedback! Samtliga hotellrum ska ha en vattenkokare så där måste det ha blivit en miss. Vi kan erbjuda mycket underhållning under vintern men utbudet skiljer sig lite från dag till dag. Välkommen att höra av dig till info@hogis.se, det skulle vara trevligt med mer kontakt och information. Med vänliga hälsningar Petra, hotellchef

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Grillroom quite nice! Beds in appartment a bit hard
Bodde här 3 nätter i mars 2019
Svar från Petra 27 mars 2019
Thank you!

6/10 Okej

Torbj?rn

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Petra 27 mars 2019
Hej! Välkommen att kontakta oss på info@hogis.se om du önskar ge oss mer feedback! Med vänliga hälsningar Petra, hotellchef, Sälens Högjfjällshotell

8/10 Bra

Gunnel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i mars 2019
Svar från Petra 22 mars 2019
Tack!

6/10 Okej

Mikael

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Petra 27 mars 2019
Hej! Välkommen att kontakta oss på info@hogis.se om du önskar ge oss mer feedback! Med vänliga hälsningar Petra, hotellchef, Sälens Högfjällshotell

8/10 Bra

Göran

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i mars 2019
Svar från Petra 9 mars 2019
Tack!

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från Petra 6 mars 2019
Hej! Välkommen att kontakta oss på info@hogis.se ang vad som var fel. Vi ser fram emot din feedback!

4/10 Dåligt

Carina

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Service
Saknades serviceminded, personalen behöver förstå att om gästen har ett problem är det deras uppgift att lösa den inte hästen själv. ( jag själv) Pustor och stånkigt ovilligt att gå upp till rummet för att lösa problemet utan jag skulle själv gå till receptionen för att hämta det som saknades saker på rummet
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Petra 3 mars 2019
Tack för feedback även om den inte var positiv. Bodde du i hotellrum eller i lägenhet? Vad var det som saknades? Välkommen att höra av dig på info@hogis.se

6/10 Okej

John

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Jag fick ett ganska slitet rum. Och om man jämför standard vs pris så var detta inte bra.
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Petra 3 mars 2019
Tack för feedback! Vilket rum bodde du på? Välkommen att kontakta oss på info@hogis.se

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2019
Svar från Petra 22 feb. 2019
Tack!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Petra 16 feb. 2019
Tack!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Petra 16 feb. 2019
Tack!

10/10 Fantastiskt

Mikael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Petra 14 feb. 2019
Tack!