Hostellerie de la Porte Bellon
Hotell i Senlis med restaurang och bar
Fotogalleri för Hostellerie de la Porte Bellon





Recensioner
9,0 av 10,
Underbart
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum
Öppna alla foton för Standard dubbelrum - icke-rökare

Standard dubbelrum - icke-rökare
8,8 av 10
Utmärkt
(12 recensioner)
Höjdpunkter
Uppvärmning
Platt-tv
Bärbar fläkt
Mörkläggningsgardiner
Privat badrum
Regndusch
Hårtork
Daglig städning
Öppna alla foton för Superior dubbelrum - icke-rökare

Superior dubbelrum - icke-rökare
9,0 av 10
Underbart
(4 recensioner)
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
Platt-tv
Bärbar fläkt
Mörkläggningsgardiner
Privat badrum
Regndusch
Hårtork
Öppna alla foton för Familjesvit - flera sängar - icke-rökare - utsikt mot staden

Familjesvit - flera sängar - icke-rökare - utsikt mot staden
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
Platt-tv
Mörkläggningsgardiner
Bärbar fläkt
3 sovrum
Privat badrum
Regndusch
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

51 rue Bellon, Senlis, Picardie, 60300
Om boendet
Hostellerie de la Porte Bellon
Liknande boenden

Best Western Plus Hotel Escapade Senlis
Best Western Plus Hotel Escapade Senlis
- Pool
- Husdjursvänligt
- Parkering ingår
- Gratis wi-fi
9.2 av 10, Underbart, 445 recensioner
Priset är 1 182 kr
inklusive skatter och avgifter
16 nov. – 17 nov.
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Stadsskatt: 1.60 EUR per person per natt. Skatten gäller inte barn under 18 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: EUR 12 per person (ungefärligt pris)
- Avgift för extrasäng: EUR 20.0 per natt
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Kontanttransaktioner på boendet får inte överstiga EUR 1000, på grund av statliga bestämmelser. Du kan få mer information genom att kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Nationell betygssättning
Detta boende har fått sin officiella stjärngradering från Frankrikes Turistutvecklingsbyrå, ATOUT France.
Boendet kallas även
Hostellerie Porte Bellon Hotel SENLIS
Hostellerie Porte Bellon Hotel
Hostellerie Porte Bellon SENLIS
Hostellerie Porte Bellon
Hostellerie de la Porte Bellon Hotel
Hostellerie de la Porte Bellon Senlis
Hostellerie de la Porte Bellon Hotel Senlis
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Hostellerie de la Porte Bellon
9,0
Underbart
9,2
Renlighet
9,6
Läge
9,4
Personal och service
8,6
Hållbarhet
8,8
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
Reste i grupp, Reste med sin partner
30 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
christine
Reste i grupp
5 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
christine
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
marc
23 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
marc
Bodde här 1 natt i juli 2025
4/10 Dåligt
ISABELLE
20 juli 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ISABELLE
Bodde här 1 natt i juli 2025
6/10 Okej
Carolina
14 juli 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Carolina
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
William
12 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
William
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Niels
5 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Niels
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Jean-Luc
16 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jean-Luc
Bodde här 1 natt i juni 2025
6/10 Okej
STEPHANE
Affärsresenär
5 juni 2025
Gillade: Renlighet
STEPHANE
Bodde här 1 natt i juni 2025
8/10 Bra
Todd
Reste med sin partner
1 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Todd
Bodde här 1 natt i april 2025
10/10 Fantastiskt
JANE
21 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
JANE
Bodde här 1 natt i april 2025
10/10 Fantastiskt
Jose Luis
1 dec. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jose Luis
Bodde här 2 nätter i november 2024
10/10 Fantastiskt
Emma
27 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Emma
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
Eric
Affärsresenär
20 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Eric
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
DAVID
19 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
DAVID
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
18 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet








