De-Laila Houseboats

3.0-stjärnigt boende
Hotell med avgiftsfri parkering, 6 min promenad till Dal Lake

Välj datum för att se priser

Recensioner

2,0 av 10,

Populära bekvämligheter

  • Parkering ingår
  • Restaurang
  • Rumsservice
  • Städning

Rumsalternativ

Classic dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Platt-tv
Mörkläggningsgardiner
Hårtork
Privat badrum
Daglig städning
Skrivbord
Garderob
  • 17 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 dubbelsäng
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
Opposite Park Hotel, Boulevard Road, Gate No 9, Abi Karpora, Dal Lake, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

I närheten

  • Dal Lake - 3 min till fots - 0.3 km
  • Mughal Gardens - 10 min till fots - 0.9 km
  • Nishat Bagh - 10 min till fots - 0.9 km
  • Shalimar Bagh - 3 min med bil - 2.6 km
  • Lal Chowk - 14 min med bil - 14.1 km

Ta sig runt

  • Kakapor station – 28 min med bil
  • Srinagar (SXR-Sheikh Ul Alam Intl.) - 46 min med bil

Restauranger

  • ‪Krishna Vaishno Dhaba - ‬10 min med bil
  • ‪Punjabi Darbar - ‬9 min med bil
  • ‪Le Delice - ‬9 min med bil
  • ‪Infinity @Vivanta - ‬8 min med bil
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬10 min med bil

Om boendet

De-Laila Houseboats

Detta hotell ligger nära Dal Lake
De-Laila Houseboats erbjuder en restaurang och mycket mer.
Du kan även se fram emot förmåner som följande:
  • Gratis vanlig parkering
  • En rökfri anläggning
Om rummen
Alla gästrum hos De-Laila Houseboats kan ståta med bekvämligheter som separata sittutrymmen.
Du kan även räkna med följande bekvämligheter i alla rum:
  • Badrum med duschar och gratis toalettartiklar
  • Platt-tv med kabelkanaler
  • Separata sittutrymmen, daglig städning och skrivbord

Hotellbekvämligheter

Parkering och transport

  • Avgiftsfri och otäckt parkering på området
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • En restaurang

Familjevänligt

  • Extrasäng (tilläggsavgift)

Bekvämligheter

  • Reception öppen under begränsade tider

Gästtjänster

  • Städning varje dag

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Ingen hiss (endast en våning)
  • Väl upplyst gång till ingången

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Lakan tillhandahålls
  • Mörkläggningsgardiner

Badrum

  • Dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum

Underhållning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Begränsad rumsservice
  • Restaurangguider

Mer

  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord
  • Telefon

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 19.00.
Sen incheckning i mån av tillgång
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Receptionen är öppen alla dagar 07.30–22.30.
Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg

Åtkomst till boendet

Reception (begränsade öppettider)

Husdjur

Djur och assistanshundar ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
Extrasängar finns att hyra för INR 1500 per natt.

Viktig information

Avgifter

Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:

  • Deposition: INR 5000.0 per vistelse

Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.

Extra tillval

  • Avgift för extrasäng: INR 1500 per natt

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

Boendet har inga hissar
Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.

Boendet kallas även

De-Laila Houseboats Hotel Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel Srinagar

Vanliga frågor och svar

Är De-Laila Houseboats husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid De-Laila Houseboats?

Vanlig parkering är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för De-Laila Houseboats?

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 19.00. Sen incheckning är möjlig under begränsade tider.

Vilken utcheckningstid gäller för De-Laila Houseboats?

Utcheckning sker senast klockan 11.00.

Var ligger De-Laila Houseboats?

Detta hotell i Nishat-Shalimar ligger tio minuters promenad från Dal Lake, Mughal Gardens och Nishat Bagh. Shalimar Bagh ligger 2,4 km härifrån.

Recensioner

Recensioner för De-Laila Houseboats

2,0

4,0

Renlighet

2,0

Personal och service

4,0

Hållbarhet

2,0

Boendets skick och faciliteter
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 0 av 1 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 1 recensioner

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Vinod Kumar

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Terrible Experience

I had booked three double classic non smoking rooms for six family members. Although the reservation was confirmed by Hotels.Com and e mail to this effect was received by me, on reaching the houseboat, the reserved accommodation was denied to us. The houseboat owner refused to accept that the reservation made by me was for three double classic rooms even after showing the confirmation email from Hotels. Com. He continued to insist that the reservation made by me was for three studio rooms instead. As per him the room description given in the email was wrong and asked me to contact Hotels.Com for solution. He offered to accommodate us in studio rooms which were much inferior to the rooms booked by me. He also insisted that this was not a single booking but three different bookings and therefore he could only offer the rooms( of inferior quality) on three different boats separated by considerable distance. Contacting the Hotels.com executives for a solution did not achieve anything.More than two hours were spent in this process. As we were travelling as a family, the offer made by the houseboat owner was not acceptable to us and we had to find another hotel at our expense. Although Hotels.com promised to refund the reservation charges, it was a terrible experience, not expected in a booking made through Hotels. Com. Hotels.com should tweak their policies to guard their client's interests and make the hotels accountable.
Bodde här 1 natt i april 2023