Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Marin Hotel Sylt





Recensioner
8,4 av 10,
Mycket bra
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Öppna alla foton för Basic enkelrum

Basic enkelrum
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Uppvärmning
Platt-tv
Privat badrum
Hårtork
Gratis vatten på flaska
Vattenkokare
Kabel
Värdeförvaringsskåp
Öppna alla foton för Dubbelrum

Dubbelrum
Höjdpunkter
Uppvärmning
Platt-tv
Privat badrum
Hårtork
Gratis vatten på flaska
Vattenkokare
Kabel
Värdeförvaringsskåp
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Elisabethstr. 1, Sylt, 25980
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Skatten är säsongsbunden och gäller inte alltid året om. Undantag från skatten kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
- Stadsskatt: Från 1 november till 30 april, EUR 1.95 per person per natt. Skatten gäller inte barn under 18 år.
- Stadsskatt: Från 1 maj till 31 oktober, EUR 3.90 per person per natt. Skatten gäller inte barn under 18 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Parkeringsavgift: EUR 10 per dag
- Avgift för husdjur: EUR 9 per husdjur per natt
- Inga avgifter tas ut för assistanshundar
- Spjälsäng (babysäng): EUR 15.0 per natt
- Avgift för extrasäng: EUR 25.0 per natt
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar, extrasängar och parkering.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster som har problem med trappor ombeds att kontakta hotellet i förväg. Hotellet har ingen hiss.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Nationell betygssättning
Hotelstars Union tilldelar officiella stjärnklassificeringar för boenden i Tyskland. Detta boende har klassificerats som 3 stars.
Boendet kallas även
Marin Hotel Sylt Westerland
Marin Sylt Westerland
Marin Sylt
Marin Hotel Sylt Westerland
Marin Hotel Westerland
Marin Hotel Sylt Sylt
Marin Hotel Sylt Hotel
Marin Hotel Sylt Hotel Sylt
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Marin Hotel Sylt
Recensioner
8,4
Väldigt bra
8,4/10
Renlighet
8,4/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
7,8/10
Boendets skick och faciliteter
7,8/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
7 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Bodde här 2 nätter i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Tresa
23 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Tresa
Bodde här 4 nätter i juni 2023
6/10 Okej
Christian
9 apr. 2023
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Christian
Bodde här 1 natt i april 2023
10/10 Fantastiskt
Gerald
8 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gerald
Bodde här 4 nätter i mars 2023
4/10 Dåligt
Kenneth
Reste i grupp
20 juli 2022
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
Kenneth
Bodde här 2 nätter i juli 2022
8/10 Bra
Rebecca
29 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Rebecca
Bodde här 3 nätter i maj 2022
10/10 Fantastiskt
Gerhard
Reste med sin partner
20 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gerhard
Bodde här 3 nätter i maj 2022
10/10 Fantastiskt
Carmen
9 maj 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Carmen
Bodde här 7 nätter i april 2022
10/10 Fantastiskt
Irina
Reste med familjen
18 feb. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alles bestens
Irina
Bodde här 1 natt i februari 2022
8/10 Bra
Alf
15 feb. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter