Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Grand Mir Hotel





Recensioner
7,0 av 10,
Bra
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 5 av 5 rum
Öppna alla foton för Svit Grand

Svit Grand
Höjdpunkter
Separat sittutrymme
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
Platt-tv
Tempur Pedic-madrass
Öppna alla foton för Juniorsvit

Juniorsvit
Höjdpunkter
Separat sittutrymme
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
Platt-tv
Tempur Pedic-madrass
Öppna alla foton för Standard dubbelrum

Standard dubbelrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
Platt-tv
2 sovrum
Tempur Pedic-madrass
Öppna alla foton för Deluxe dubbelrum

Deluxe dubbelrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
Platt-tv
2 sovrum
Tempur Pedic-madrass
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum

Standard tvåbäddsrum
7,0 av 10
Bra
(2 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
Platt-tv
2 sovrum
Tempur Pedic-madrass
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Mirobod 2, Yakkasaray District, Tashkent, 100031
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Stadsskatt: 4.87 USD per person per natt. Skatten gäller inte barn under 16 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för flygtransfer: USD 20 per person
- Avgift för extrasäng: USD 30.0 per dag
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en privat värd (någon som inte agerar inom sin företagsverksamhet eller sitt yrke). EU:s konsumentlagar, inklusive ångerrätten, gäller inte för din bokning. Din bokning omfattas av den privata värdens avbokningspolicy.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Bra att veta
Om visum krävs för inresa i landet kan ditt boende i vissa fall hjälpa dig med de dokument som krävs för att erhålla ett. Mer information får du genom att kontakta boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Boendet kan ta ut en avgift för denna tjänst, även om du skulle avboka. Alla arrangemang görs direkt mellan dig och boendet.
Observera att alla betalningar till boendet (vare sig det gäller kontanta eller icke-kontanta transaktioner) måste göras i USD eller EUR, beroende på vad boendet accepterar.
Poolen är öppen mellan maj och september.
Poolen är tillgänglig mellan 07.00 och 22.00.
Förhandsbokning krävs för massage och spabehandlingar. Bokningar kan göras genom att kontakta boendet innan ankomst via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Boendet kallas även
Grand Mir
Grand Mir Hotel
Grand Mir Hotel Tashkent
Grand Mir Tashkent
Grand Mir Hotel Hotel
Grand Mir Hotel Tashkent
Grand Mir Hotel Hotel Tashkent
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Grand Mir Hotel
Recensioner
7,0
Bra
8,0/10
Renlighet
8,0/10
Personal och service
7,2/10
Bekvämligheter
7,0/10
Boendets skick och faciliteter
7,8/10
Hållbarhet
Recensioner
18 sep. 2011
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10/10 Fantastiskt
DAIZO
Reste med familjen
8 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
DAIZO
Bodde här 1 natt i maj 2025
2/10 Väldigt dåligt
Andreas
22 apr. 2025
Andreas
Bodde här 2 nätter i april 2025
6/10 Okej
Corporation
31 dec. 2024
Corporation
Bodde här 3 nätter i oktober 2024
10/10 Fantastiskt
Sang Ku
27 okt. 2024
Sang Ku
Bodde här 2 nätter i oktober 2024
8/10 Bra
Sang Ku
25 okt. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Sang Ku
Bodde här 3 nätter i oktober 2024
8/10 Bra
Hyun Woo
5 okt. 2024
Hyun Woo
Bodde här 1 natt i oktober 2024
8/10 Bra
Gyo
Affärsresenär
3 okt. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gyo
Bodde här 7 nätter i september 2024
10/10 Fantastiskt
kwang yeol
7 juli 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
kwang yeol
Bodde här 3 nätter i juni 2024
6/10 Okej
Verifierad resenär
Affärsresenär
26 juni 2024
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i mars 2024
8/10 Bra
JONGWAN
23 juni 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
JONGWAN
Bodde här 2 nätter i juni 2024
2/10 Väldigt dåligt
andre
Affärsresenär
20 mars 2024
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
andre
Bodde här 3 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Josef
Affärsresenär
9 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Josef
Bodde här 1 natt i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
John
4 maj 2023
John
Bodde här 2 nätter i maj 2023
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
26 sep. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i september 2021
6/10 Okej
Changeon
16 sep. 2021
Changeon
Bodde här 1 natt i september 2021
4/10 Dåligt
Stefanie
Affärsresenär
16 aug. 2021
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Unexpected circumstances
Stefanie
Bodde här 2 nätter i augusti 2021
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
30 maj 2021
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Verifierad resenär
Bodde här 8 nätter i maj 2021
8/10 Bra
Andrea, Venezia
19 apr. 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ottimo rapporto qualità/prezzo
Andrea
4/10 Dåligt
Kurt, Berlin
12 apr. 2013
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gutes Hotel
Kurt
8/10 Bra
はなかっぱ, 東京
11 sep. 2011
Gillade: Renlighet och personal och service
4泊しました。
はなかっぱ
8/10 Bra
にゃにゃにゃ, 東京、日本
9 sep. 2011
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet