Takterrass

Recensioner av LABRANDA Suites Costa Adeje

4 out of 5
LABRANDA Suites Costa Adeje
Avenida Bruselas 8, Adeje, Tenerife

Recensioner

7,0

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 58 av 286 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 107 av 286 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 63 av 286 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 35 av 286 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 23 av 286 recensioner" "

7,6/10

Renlighet

8,0/10

Personal och service

7,2/10

Bekvämligheter

6,4/10

Boendets skick och faciliteter

7,8/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Det var lite ner välgånget för att vara 4 stjärnor,underhållningen var så där den lilla där var.Maten va någerlunda
Bodde här 10 nätter i januari 2020
Svar från Louise, Guest relations 14 jan. 2020
Kära gäst, Vi vill tacka dig för din vänliga kommentar. Feedback hjälper oss att förbättra våra tjänster och vi är glada att läsa att vi har uppfyllt dina förväntningar. Vi är glada att du gillade din vistelse och hoppas att träffas snart igen.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Bodde här 14 nätter i december 2019
Svar från RRPP 14 jan. 2020
thank you for your feed back!!!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Läget är hotellets stora fördel. Maten är också helt ok liksom städningen. Däremot är anläggningen i behov av renovering, det är slitet och otroligt lyhört. Dynorna på solstolarna vid poolen har definitivt sett sina bästa dagar. Men trots detta hade vi ändå en härlig vistelse och utnyttjade att det var nära till den härliga stranden.
Bodde här 6 nätter i november 2019
Svar från Louise, Gäst relationer 8 dec. 2019
Kära gäst, Vi vill tacka er för er vänliga feedback. Vi är glada över att du gillade din vistelse och hoppas att vi ses igen snart. På samma sätt vill vi informera dig om att vårt hotell väntar på en reform som du omedelbart kommer att informeras om. Vi har redan börjat med några nödvändiga ändringar, som att byta ut lås på dörrarna. Syftet med arbetet med denna reform är att följa standarderna för vårt varumärke LABRANDA Hotels & Resorts, inte bara i den estetiska aspekten av vårt hotell utan också i positioneringen av vår produkt och därmed förbättra den service vi erbjuder våra gäster. Vänliga Hälsningar, Louise Gäst relationer

8/10 Bra

Kristina

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Solsemester
Fint rum mot poolområdet, gott om plats, rent och snyggt. Stort utbud i restaurangen. Dålig internet på rummet, men gratis. Promenadavstånd till havet.
Bodde här 4 nätter i februari 2019
Svar från pprr 6 mars 2019
Kära fru / herre, Vi vill tacka för din väl detaljerade och positiva feedback, eftersom det säkert kommer att hjälpa framtida gäster att få en övergripande bild av hotellet. Vi ser fram emot din nästa vistelse. Vänliga Hälsningar, Guest Relations

8/10 Bra

Linda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
God och varierande mat.
Ett helt ok hotell till et bra pris. Mycket god frukost samt varierande utbud för både lunch och middag. Läget var perfekt, ca 5 min till stranden och shopping. Väldigt lyhörda rum dock så välj inte ett rum som har dörr mot torget. Underhållning sent på kvällen kan upplevas störande. 2 stora pooler varav 1 uppvärmd. Sängarna helt ok, dock ej extrasängen och bäddsoffan. De är ganska hårda. Vi är dock mycket nöjda med vår vecka!
Bodde här 7 nätter i februari 2019
Svar från PPRR 4 mars 2019
Kära fru / herre, Vi är glada att du har haft din vistelse hos oss och vill tacka för din feedback, det har varit till stor hjälp. Vi hoppas att vi ses tillbaka i framtiden. Vi noterar dina förslag att förbättra Vänliga Hälsningar, Guest Relations

6/10 Okej

Sara

Gillade: Renlighet och personal och service
Plus & minus - nöjda som helhet!
Vi är nöjda med helheten av vår vistelse. Vi bytte rum efter 2 nätter då dörren var mot scenen med shower fram till ca kl. 23.00. Vår dotter på 2 år sov sig igenom musiken (helt slut och lycklig efter mini disco) men vi hade svårt att sova. Det nya rummet var jättefint och balkong med havsglimt. Maten var otroligt bra. Extra plus för nyårsmenyn - hummer och massa annat härliga skaldjur! Matsalen tyvärr ”skramlig” och rörigt. Poolerna var uppvärmda och härliga. Dock väldigt mycket liv runt poolen med vattengympa, musik, massor av barn med stora uppblåsbara vattenleksaker.. Hotellet överlag bra men minus för ljudnivån och saknade känslan av Lugn & Ro. Det är nära till havet, vacker strand och Costa Adeje är en helt magisk plats på jorden vi kommer tillbaka till!
Bodde här 7 nätter i december 2018
Svar från PPRR 12 jan. 2019
Kära gäst , Jag kan inte tacka dig nog för dina vänliga kommentarer på tripadvisor med hänsyn till din senaste vistelse. Jag kommer personligen att vidarebefordra din feedback till vår personal som kommer att vara glad att veta att hans ansträngningar bidrog till din trevlig vistelse. Vi på LABRANDA ISLA BONITA njuter av att skapa stunder av magi för våra gäster. Det gläder mig att vi kunde göra det för dig. Jag hoppas verkligen att välkomna dig tillbaka i den inte så avlägsna framtiden. Tveka inte att kontakta mig om du behöver hjälp i framtiden. Med vänliga hälsningar Public Relations

2/10 Väldigt dåligt

samuel, vietnam semester

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Inte i närheten av 4 stjärnor
Extremt besviken. Rummen är i mycket slitet skick och motsvarar inte alls rummen på bilderna. Maten känns som skolmat.
Bodde här 14 nätter i december 2018
Svar från RRPP 12 jan. 2019
Kära kund, Vi beklagar att vi inte har uppfyllt dina förväntningar. Vårt huvudmål är att våra kunder känner sig välkomna och vi ber om ursäkt om det inte har varit fallet när som helst under vistelsen. En hjärtlig hälsning

10/10 Fantastiskt

Zeljko

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i december 2018
Svar från PPRR 12 jan. 2019
PPRR

6/10 Okej

Peter, Sthlm

Tyvärr väldigt skiftande kvalitet på maten borde kunna vara bättre. Mycket tunt utbud av mat.
Bodde här 7 nätter i november 2018
Svar från Public Relations 26 nov. 2018
Kära fru / herre, Vi vill tacka för din vistelse hos oss och din feedback. Vi har noterat dina kommentarer för att förbättra vår service. Vi ber om ursäkt om under din vistelse när som helst tjänsten inte har varit som förväntat. Vänliga Hälsningar

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i november 2018
Svar från PPRR 13 nov. 2018
Please we await for your comments. Thank you

2/10 Väldigt dåligt

S, Sverige

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Det kändes som ett fängelsekomplex, skulle må bra av en rejäl renovering.
Bodde här 7 nätter i oktober 2018
Svar från public relations 7 nov. 2018
Tack för att du tog dig tid att lägga upp din recension. Vi var ledsna att veta att du var besviken på din senaste vistelse på hotellet. Vi strävar efter att erbjuda den högsta servicenivån och det verkar som om vi inte uppfyller dina förväntningar. Dina kommentarer kommer att vidarebefordras till de berörda avdelningarna för att förbättra våra tjänster.

8/10 Bra

leif

Gillade: Renlighet och personal och service
Härlig vecka
I stort sätt ett bra hotell men för mjuk säng för min hustru underhållningsteamet ska ha stor applåd god mat i poolbaren bra bbq restaurang kul med omväxling vi är nöjda
Bodde här 7 nätter i december 2017
Svar från Hotel Isla Bonita 17 jan. 2018
Kära Leif, Tack för din feedback. Vi har noterat dina förslag och vill tacka dig för kommentarer, eftersom det hjälper oss att förbättra våra tjänster. Vi är lyckliga övergripande du har haft din vistelse och hoppas att vi ses tillbaka i framtiden. Vänliga Hälsningar, Hotellförvaltningen

8/10 Bra

Sara

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i november 2017

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Peter, Falkenberg

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Prisvärt hotell
STORT hotell, men trots det ganska lugnt Poolområdet vid den uppvärmda poolen var ganska stökig medans den andra poolen var okej. Helt okej käk. Visst blir det enformigt efter en vecka men det funkar. Finns nåt för alla. Helt okej avstånd till stranden. Ganska brant backe 200 m men stranden var jättefin. Vänlig personal överlag. Rent och snyggt. Lite slitet

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet
Good
A really god hotel. Good food service. A good resturant free wi fi and great night shows

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bra mat och rent och fint. Underhållningen var stundtals på hög ljudnivå

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

filippo, Paese

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Top
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från GUEST SERVICES 22 apr. 2024
Dear filippo,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a top experience at Labranda Suites Costa Adeje. We look forward to welcoming you back soon.Fuencisla IglesiasGuest Services

10/10 Fantastiskt

Louise

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från GUEST SERVICES 22 apr. 2024
Dear Louise,Thank you very much for your positive review.We hope to see you again soon.,Kind regards

4/10 Dåligt

Mark

Reste med familjen
Nice hotel but very poor service. We were initially placed in a room with broken flooring and air-con. The hotel admitted they were aware of the issues but said the hotel was full and shrugged their shoulders. They couldn't even offer a fan, said the hotel didnt have them despite staff having them on their desks behind reception. No still water on most days during breakfast or dinner. Emailed reception several times but just ignored. Many other guests said the same thing and online reviews suggest reception dont answer phone or emails. Nice hotel let down by poor management.
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från GUEST SERVICES 14 apr. 2024
Dear Mark, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Rest assured that we take your comments seriously and will address the issues with our team to ensure this does not happen again. Regarding the broken flooring and air-con, we are committed to maintaining high-quality standards, and we apologize for falling short in this instance. As for the availability of still water and the responsiveness of our reception, we will investigate these matters further. Your valuable feedback will help us improve our services. Warm regards, Fuencisla IglesiasGuest Services

8/10 Bra

Lucian

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
👌
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från RELACIONES PUBLICAS 11 apr. 2024
Estimada Lucia,Agradecemos enormemente su valoracion positiva y nos complace que ha disfrutado de su estancia con nosotros.Un saludo

10/10 Fantastiskt

Marc & jacqui

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Dont read negative reviews . Im very fussy and loved this hotel Garden suite adults section room 1001 all inclusive . Will be returning
Bodde här 14 nätter i mars 2024
Svar från GUEST SERVICES 28 mars 2024
Dear Marc & Jacqui, hank you for your kind words! We are delighted to hear that you enjoyed your stay in the Garden Suite. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Fuencisla Iglesias Guest Services

8/10 Bra

Kathrin

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tolle Lage, saberes Apartment. Das Essen war sehr lecker, bei HP kostenloses Wasser auch im Zimmer ( heutzutage leider eine Ausnahme), nette und hilfsbereite Mitarbeiter, schöne Rooftop Bar. Ich kann das Hotel weiterempfehlen.
Bodde här 9 nätter i mars 2024
Svar från GUEST SERVICES 21 mars 2024
Liebe Kathrin, vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage, das leckere Essen und die hilfsbereiten Mitarbeiter genossen haben. Wir sind stolz auf unsere kostenlose Wasserbereitstellung und die schöne Rooftop Bar. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Fuencisla Iglesias

8/10 Bra

Santina

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Buona
Bodde här 7 nätter i februari 2024
Svar från GUEST SERVICES 15 mars 2024
Caro Santina,Siamo lieti di sapere che il vostro soggiorno è stato piacevole.Saremo lieti di rivedervi.Cordiali saluti

10/10 Fantastiskt

Chloe

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från GUEST SERVICES 14 mars 2024
Dear Chloe,Thank you fro your positive review.Kind regards

10/10 Fantastiskt

Jacqueline

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great hotel .. Spotlessly clean and not usually a fan of buffet style food but the food was fabulous .. lots of choice . We would definitely stay here again . Lola on reception was very good.
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från GUEST SERVICES 29 feb. 2024
Dear Jacqueline,Its a pleasure for us to hear you have enjoyed your stayed.Please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regards

10/10 Fantastiskt

feride

Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från GUEST SERVICES 21 mars 2024
Dear Feride,We would like to thank you for your positive review.We hope to see you again soon,Kind regards

8/10 Bra

Richard

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Rooftop solarium was very nice Pool beds are mostly in the shade due to been central in the complex Would recommend it for a good base
Bodde här 8 nätter i februari 2024
Svar från Fuencisla Iglesias Guest Services 15 feb. 2024
Dear Richard, thank you for your positive review of Labranda Suites Costa Adeje. We are delighted to hear that you enjoyed the rooftop solarium. We appreciate your feedback regarding the pool beds and will take it into consideration. We are glad that you would recommend our hotel as a good base. We hope to welcome you back in the future. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Mark

Gillade: Bekvämligheter
Great suites. Lovely staff. Nice warm pools. Would highly recommend
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från GUEST SERVICES 21 jan. 2024
Dear Mr.Mark,It has been truly a pleasure to read your review, and we would like to thank you for choosing our hotel for your recently holiday.On behalf of the entire team, we would like to thank you for allowing us to serve you and for sharing your wonderful review. We would be thrilled to welcome you back in the future to repeat or even surpass this experience.We will appreciate your loyalty.Please don t hesitate to contact us for a future stay .Sincerely,Guest Services

8/10 Bra

Giuseppe

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ottimo albergo, abbiamo soggiornato 1 settimana in gennaio. Struttura appena ristrutturata camere spaziose, letti comodi ristorante che offre una buona varietà di pietanze, piscine riscaldate lettini comodi. Reception sempre gentili. Rapporto qualità prezzo buona, lo consiglio
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från RRPP 19 jan. 2024
Gentile ospite Giuseppe, grazie per aver soggiornato al Labranda Suites Costa Adeje 4*. Apprezziamo il suo positivo feedback, che è importante per noi . Saremo lieti di accoglierla nuovamente come nostro ospite. Grazie per aver dedicato del tempo a scrivere questa recensione. Cordiali saluti, Servizio ospiti

10/10 Fantastiskt

Melanie

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great weekend stay!
My sister and I enjoyed our 3 night stay here. The hotel staff were lovely and helpful. The hotel was always very clean and felt very safe. The food was better than we expected having read other reviews. Lots of different food to choose from with options for people who suffer from different allergies. The food we had was always fresh and hot (at some stations you could see chefs preparing and then making the food right in front of you). The one thing we would say is that as someone who suffers from a severe nut allergy, there were not signs at every dish telling you what it was and what allergens it contains. They did have signs at some dishes with allergen information so it would have been helpful to have that at all dishes. The lack of signage meant that my sister was unable to try a number of foods in fear she might have an allergic reaction. This did not spoil our holiday though, as there was still plenty of options that were safe for her! We stayed in the adult only section where there were lots of sun beds and seating areas around the pool. Many sunbeds were reserved very early in the morning meaning it was sometimes quite difficult to get a sunbed that was in the sun (because of the position of the pool, there were many beds in the shade during our January stay) despite signs asking people not to reserve the beds. Overall we had a great stay and will definitely return if we are ever in Tenerife again! Photos included of sea view room and view from elevator area.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från GUEST SERVICES 19 jan. 2024
Dear Mrs.Melanie, We would like to express your appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you have enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. Our staff will be very happily to hear your lovely words to them!!Also thank you for all the information given for future customers. Please dont hesitate to contact us for a future stay.The photos are amazing they really show are lovely views!! SincerelyGuest Services

10/10 Fantastiskt

Francesca

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i december 2023
Svar från GUEST SERVICES 2 feb. 2024
Dear Francesca,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Fantastiskt

E

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super godt
Jeg savnede småting på værelset som f.eks skraldespand på værelset og flere knager rundt omkring. Jeg synes hotellet kunne sørger bedre for at andre gæster overholder reglerne, islr i poolen. Vi oplevede at mange røg omkring poolen.
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från GUEST SERVICES 21 dec. 2023
Kære kunde,Vi sætter pris på dine anmeldelser, som hjælper os med at forbedre og vil blive taget i betragtning af hotellets ledelse.Vi er glade for at vide, at du nød dit ophold, og vi vil med glæde byde dig velkommen tilbage til os.Hele teamet ønsker jer en god ferie.Alt det bedste

8/10 Bra

Marianne

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i november 2023
Svar från RRPP 3 dec. 2023
Dear Mrs Marianne,We would like to thank you for your positive review.We appreciate you really enjoyed your stay.Kind regardsGuest service

6/10 Okej

Sigridur

Bodde här 9 nätter i oktober 2023
Svar från GUEST SERVICES 21 dec. 2023
Thank you for your review!!We wish a Merry Christmas and a happy new year!!Kind regards

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great all inclusive hotel
Really good choice of food in the buffet restaurant. Very helpful staff on reception. Great hotel for families with young children. Also great for couples in the adult only part of the hotel. Champagne Bar the perfect spot for watching the sunset.
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från GUEST SERVICES 20 nov. 2023
Dear Guest,We would like to thank yo for our appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. We will happily share your kind words with our staff who will be honored to hear they made a good impressionon you.We appreciate your loyalty so please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regardsGuest Services

2/10 Väldigt dåligt

gary

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Food was really poor, we ended up eating out a lot which cost us a lot lots when we were all inclusive My tummie got that poor I ended up soiling myself Thank you Labranda
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 1 nov. 2023
Dear Gary,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. we focus on providing the exquisite dining experiences we are renowned for with a generous selection of local Canarian, Spanish and international dishes made with the freshest, prime quality ingredients and personalised culinary offerings at our live cooking stations daily. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 Fantastiskt

Maria Lourdes

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Personal muy amable.
Bodde här 7 nätter i oktober 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 22 okt. 2023
Estimada Maria Lourdes,Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,La Subdirectora del Hotel

6/10 Okej

Andrea

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is lovely but there is a massive problem with the food, especially the evening meal! This really needs to be addressed, we paid for all inclusive but ending up eating out which adds to the cost of the holiday!! Rooms are nice, hotel is situated in an ideal place, convenient to everything. Plenty of sun beds around, maids work extremely hard. I would visit again but would do room only
Bodde här 7 nätter i september 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 9 okt. 2023
Dear Andrea,Thank you for sending us your kind and constructive review. We are pleased you were able to take some pleasant memories home with you and we have taken your feedback regarding the areas you raise seriously as we know that we can only improve by listening to our guests. Again, we want to thank you very much for sharing this review of our hotel, and we would be happy to welcome you back to our hotel in the future.Best Regards,The Hotel Deputy Manager

10/10 Fantastiskt

Jara

Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 8 sep. 2023
Estimada Jara,Nos gustaría darle las gracias por habernos elegido para sus vacaciones y nos sentimos muy honrados de saber que hemos estado a la altura de sus expectativas. Por favor, vuelva a vernos en un futuro no muy lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

6/10 Okej

Claire

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Food wasn’t great very repetitive
Bodde här 7 nätter i juli 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 15 aug. 2023
Dear Claire,Firstly, thank you for writing about your holiday at our Labranda Suites Costa Adeje establishment.It saddens us to read that our hotel did not fulfil your expectations . Although our staff provided a solution, we regret we were unable to satisfy you completely and for any inconvenience caused. In addition, our F&B members are more than happy to assist our guests with their doubts and correct any situation that does not meet our criteria. In addition we are popular for our exquisite buffets prepared by our talented team of chefs who do their utmost to meet the culinary preferences of our guests with varied, prime-quality dishes each day. We are sorry that on this occasion, we could not conquer your expectations, and we will take note of the improvement opportunities you have provided us.We hope to see you again soon at Labranda Hotels & Resorts, till then we wish you all the best.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 Fantastiskt

Juan carlos

Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 8 sep. 2023
Estimado Juan Carlos,Gracias por valoración, estamos muy contentos de que su experiencia haya sido tan positiva en nuestro Labranda Suites Costa Adeje, le invitamos a volver pronto para mejorar su experiencia.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 Bra

silvia

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Me gusta que para disfrutar un poco los adultos están en un lado y lo familiar por otro tranquilita estuvo el sitio
Bodde här 2 nätter i juli 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 4 aug. 2023
Estimada Silvia,Gracias por su tiempo y valoración. Nos complace que nuestra zona ideal para familias y perfecta área para Sólo Adultos haya sido de su agrado.Sus comentarios positivos son la mejor confirmación de que estamos trabajando en la dirección correcta.Muchas gracias en nombre de todo el equipo.Sinceramente,El Subdirector del Hotel

10/10 Fantastiskt

Maria Concepcion

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Muy amables los empleados y la limpieza muy buena
Bodde här 2 nätter i juni 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 24 juni 2023
Estimada María Concepción,Nos enorgullece, sinceramente, el saber que hemos estado a la altura de sus expectativas en una ocasión tan especial y nos encantará tener la oportunidad de volverlos a alojar en un futuro no lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
El hotel es muy lindo, y la habitación es súper cómoda y grande. Lo negativo: la comida, pésima calidad.
Bodde här 3 nätter i maj 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 4 juni 2023
Estimado Huésped,Muchas gracias por este comentario y su observación constructiva que ya hemos compartido con el departamento correspondiente para su consideración.Deseamos que hayan disfrutado de un buen viaje de regreso a casa y los esperamos en un futuro próximo en nuestro establecimiento Atentamente,La Subdirección

8/10 Bra

Dobrin Lyubomirov

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
La zona de adultos me gusta
Bodde här 2 nätter i maj 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 24 maj 2023
Estimado Dobrin,Hemos leído con interés su comentario positivo y cómo ha valorado su experiencia y compartirlo con el resto de los viajeros.Una vez más muchas gracias por su tiempo. Esperamos tener la oportunidad de volverlos a saludar en un futuro próximo.Sinceramente,La Subdirección del Hotel.

6/10 Okej

José Vicente

un niño de 14 años paga como un adulto, pues debe dormir como un adulto. imposible dormir en ese sillon que esta para la basura. ni pudo dormir él ni nosotros. Cada vez que se daba vuelta sonaba una orquesta. habitación 544
Bodde här 3 nätter i april 2023
Svar från Labranda Suites Costa Adeje 24 maj 2023
Estimado José Vicente,Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Aunque desearía que hubiera tenido una experiencia mejor, es de este tipo de comentarios de los que aprendemos y utilizamos para mejorar. Trabajamos duro para ofrecer una experiencia excepcional a nuestros huéspedes, y es evidente que en este caso nos quedamos cortos. Si nos da la oportunidad de ganarnos de nuevo su confianza, puedo asegurarle que haremos todo lo posible para ofrecerle la magnífica experiencia hotelera a la que tantos de nuestros huéspedes se han aficionado.Atentamente,La Subdirección del Hotel