Tillgänglighet
Tillgänglighet
Resenärsupplevelse
Resenärsupplevelse

Populära hotell nära Thread Garden

Avadale Masinagudi - Stag Groups Not Allowed
3.0-stjärnigt boende
10.0 av 10, Enastående, (1)
“Nice Location and Friendly staff. I stayed for 2 days and had wonderful experience. Last 50m Travel to the resort is rocky road. Would recommend others for staying. ”
Priset är 685 kr
per natt
7 maj – 8 maj
Avadale Masinagudi - Stag Groups Not Allowed
The 643 Holiday Homes
2.0-stjärnigt boende
10.0 av 10, Enastående, (1)
“Super nice and pretty helpful manager. ”
Priset är 754 kr
per natt
31 maj – 1 juni
The 643 Holiday Homes
Jungle Hut Resorts
2.5-stjärnigt boende
10.0 av 10, Enastående, (2)
“We couldn't recommend Jungle Hut more! From the moment we were arrived til the moment we left, we were treated so well by all the staff. They went out of their way to accommodate us with everything we needed, and were so helpful and friendly. The place itself is amazing.....such an idyllic setting at the foothills of a beautiful mountain in the middle of a jungle! Relaxing in the pool while looking at the views was so nice! The accommodations are so clean, and well maintained, and eco friendly...
Jungle Hut Resorts
Spara i genomsnitt 10 % på tusentals hotell när du är inloggad
Wild Planet Resort
4.0-stjärnigt boende
9.4 av 10, Enastående, (8)
“Convince ”
Priset är 3 142 kr
per natt
9 maj – 10 maj
Wild Planet Resort
The Serai Bandipur
5.0-stjärnigt boende
9.0 av 10, Underbart, (30)
“We stayed at the Log hut for 1 night on 31st May. The room was pretty run down and the bathroom had a strange smell throughout our stay. We mainly stayed in Bandipur for the safaris and the 2 safaris we went on, we saw only elephants. No movement of tigers unfortunately. Ofcourse it’s all luck. The bf spread was ok. I would’ve typically given the room 2 stars but gave 1 extra star for the service provided. The staff were prompt if we asked anything. Service at restaurant was also really good. ”
Priset är 2 447 kr
per natt
2 maj – 3 maj
The Serai Bandipur
Itsy By Treebo - Twin Falls
2.0-stjärnigt boende
9.0 av 10, Underbart, (2)
“Good place to stay in Ooty at decent price and provides complementary breakfast, but the road to this property is in very bad state and reaching here is a bit confusing. Employees Geeta and Rajshekhar are helpful and friendly.”
Priset är 663 kr
per natt
8 maj – 9 maj
Itsy By Treebo - Twin Falls
Fortune Resort Sullivan Court, Member ITC Hotel Group
4.0-stjärnigt boende
8.6 av 10, Fantastiskt, (66)
“The property is in a good position uphill from the town (which we found dirty and disappointing ) but walkable. The room was a good size. Complimentary Afternoon tea tasting. Breakfast choices were good from the buffet. The property was well maintained. Staff were friendly and helpful. ”
Priset är 2 198 kr
per natt
27 maj – 28 maj
Fortune Resort Sullivan Court, Member ITC Hotel Group
Savoy - IHCL SeleQtions
5.0-stjärnigt boende
8.6 av 10, Fantastiskt, (81)
“During our stay at the Savoy in Ooty, we were endlessly impressed with the level of service by all staff from the gardeners to the managers who were attentive and nothing was ever too much trouble. The hotel is immaculate with rooms that reflect the heritage of the property while providing clean, well maintained and modern aspects that you want when travelling. The gardens are stunning and peaceful. The dining room provides superb food at reasonable prices. When Executive Chef, Emon Mukherjee,...
Priset är 3 090 kr
per natt
31 maj – 1 juni
Savoy - IHCL SeleQtions
Fortune Retreats
3.0-stjärnigt boende
8.4 av 10, Väldigt bra, (21)
“It was excellent ”
Priset är 634 kr
per natt
1 juni – 2 juni
Fortune Retreats
Yantra Resort By Spree Ooty
3.5-stjärnigt boende
8.0 av 10, Väldigt bra, (1)
“Over all the expirance is good. Good hospitality, good staff behaviour , food was healthy and tasty. It would be better if the provide some carpet & heater in room The time we went there was the coldest and it's hard to walk on room in the tiles without carpet legs where frozing ( i know slippers are option) but still if carpets where there it would have good. And heaters to.”
Priset är 950 kr
per natt
9 maj – 10 maj
Yantra Resort By Spree Ooty
Oriental Grand
3.0-stjärnigt boende
8.0 av 10, Väldigt bra, (2)
Priset är 513 kr
per natt
6 maj – 7 maj
Oriental Grand
Treebo Trend Windsor Height
2.0-stjärnigt boende
8.0 av 10, Väldigt bra, (1)
Priset är 1 271 kr
per natt
7 maj – 8 maj
Treebo Trend Windsor Height
I - India
3.0-stjärnigt boende
7.8 av 10, Bra, (20)
“Ligger lite utanför, så det är lugnt och skönt, med fin vy över bergen. Nära till en riktigt bra utsiktspunkt också. Rummen är lite lyhörda, men det är rent och fint och allt funkar.”
Priset är 625 kr
per natt
28 maj – 29 maj
I - India
Gem Park Ooty
4.0-stjärnigt boende
7.4 av 10, Bra, (48)
“Staff was hospitable but dining was not upto the mark. Food is extremely overpriced and is very average in taste. However, location of the property is very convinient.”
Priset är 1 958 kr
per natt
2 maj – 3 maj
Gem Park Ooty
Safari Land Villa Masinagudi - Hostel
2.0-stjärnigt boende
7.4 av 10, Bra, (3)
“Good stay staffs were good and helpful”
Safari Land Villa Masinagudi - Hostel
WelcomHeritage Fernhills Royal Palace
3.5-stjärnigt boende
7.2 av 10, Bra, (10)
“Worth the money, very nice heritage property, well maintained ”
Priset är 1 328 kr
per natt
20 maj – 21 maj
WelcomHeritage Fernhills Royal Palace
Al Woodlands Residency
3.0-stjärnigt boende
7.2 av 10, Bra, (5)
“Good stay enjoyed ”
Priset är 553 kr
per natt
8 maj – 9 maj
Al Woodlands Residency
Sterling Ooty Fern Hill
4.0-stjärnigt boende
7.0 av 10, Bra, (66)
“The hotel is well situated, no more than 15 minutes drive to the Golf Course. The view is breathtaking and the floral arrangements are beatiful. We were well taken care of by the staff and we enjoyed a breakfast buffet with a good variety of dishes. The Junior Suite that we were provided was big, well equiped and clean.”
Priset är 1 948 kr
per natt
7 maj – 8 maj
Sterling Ooty Fern Hill
Sterling Ooty Elk Hill
4.0-stjärnigt boende
7.0 av 10, Bra, (47)
“I had a one night stay at this hotel, good location at the top of the hill, comfortable stay.Restaurant staff was excellent specially Girl named Harman .She was so helpful and courteous and friendly.We asked her some food which was not on the buffet menu, but she done her best to please us”
Priset är 1 964 kr
per natt
30 maj – 31 maj
Sterling Ooty Elk Hill
Hotel Lakeview
3.0-stjärnigt boende
7.0 av 10, Bra, (50)
“The property is good, there are separate cottages, in a nice location. The service though can be improved.”
Hotel Lakeview
Hittar du inte det du letar efter?
Se alla tillgängliga boenden i Thread Garden
Lägsta pris per natt som vi hittade under de senaste 24 timmarna, baserat på 1 natt för 2 vuxna. Priser och tillgänglighet kan ändras. Ytterligare villkor kan gälla.

Information om hotell i Thread Garden

Antal gästrecensioner
Boenden
Billigaste priset
513 kr
Högsta priset
3 142 kr

Hotell nära andra sevärdheter

Vanliga frågor och svar

Hur är området runt Thread Garden?

Thread Garden ligger i ett område i Kathadimattam som resenärer tycker om på grund av trädgårdarna och bergsvyerna. Om du är ute efter ett boende med praktiskt läge kan du titta bland de 56 hotellen och andra alternativen som ligger inom ett par kilometers avstånd.

Var är det bäst att bo i närheten av Thread Garden?

Enligt uppgifter från våra resenärer är WelcomHeritage Fernhills Royal Palace ett av de populäraste alternativen, och detta hotell erbjuder en restaurang och gratis parkeringsservice. Här bor du bara 1,3 km från Thread Garden. Savoy - IHCL SeleQtions och Sterling Ooty Elk Hill är också bra alternativ i närheten.

Hur många hotell finns det nära Thread Garden?

Expedia har 56 hotell och andra boenden inom ett par kilometer från Thread Garden.

Kommer jag få en återbetalning om jag måste avboka min hotellbokning i Thread Garden?

Ja! De flesta hotellbokningar är fullt återbetalningsbara, förutsatt att du avbokar innan boendets avbokningsdeadline, vilken oftast är inom 24-48 timmar före planerad ankomst. Om du har en icke återbetalningsbar bokning kan det fortfarande vara möjligt att avboka och få en återbetalning inom 24 timmar efter att du bokade. Ange datum, klicka på "Sök" och filtrera sedan på "full återbetalning" för att få de bästa tillgängliga alternativen i Thread Garden.

Vad finns det att se och göra nära Thread Garden?

Sevärdheter som Raj Bhavan och Raj Bhawan är utmärkta exempel på den lokala kulturen. Du kan ta en uppfriskande promenad i Mudumalai National Park, Ooty rosenträdgård eller Government Botanical Gardens. Hela familjen får minnen för livet på Second World War Memorial Pillar och Diyanamyam Mutt.