Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 470 av 1002 recensioner" "
10 - Fantastiskt
470
8 - Bra i betyg. 383 av 1002 recensioner" "
8 - Bra
383
6 - Okej i betyg. 101 av 1002 recensioner" "
6 - Okej
101
4 - Dåligt i betyg. 35 av 1002 recensioner" "
4 - Dåligt
35
2 - Väldigt dåligt i betyg. 13 av 1002 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
13
8,8/10
Renlighet
9,0/10
Personal och service
8,2/10
Bekvämligheter
8,2/10
Boendets skick och faciliteter
8,0/10
Hållbarhet
Recensioner
8/10 Bra
Jan Peter
4 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jan Peter
Bodde här 1 natt i februari 2020
8/10 Bra
Nils
3 juni 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ligger en bit från flygplatsen. Finns inte så mycket runt om kring, men en bit bort hittar man en bra supermarket och ett par restauranger.
Nils
Bodde här 1 natt i juni 2019
Svar från Dominic 7 juni 2019
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We hope you enjoyed your stay with us. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Radisson Narita
8/10 Bra
Patrik
15 apr. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt boende inför hemresan
En perfekt avslutning på vår Japan resa då vi hade ett tidigt flyg hem till Sverige. Kommer definitivt att bo här igen nästa gång jag besöker Japan
Patrik
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Dominic 16 apr. 2019
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We are delighted to have seen you enjoyed the hotel and the facilities we have to offer. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Dominic
8/10 Bra
Simon
11 feb. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Simon
Bodde här 2 nätter i februari 2019
10/10 Fantastiskt
joacim
3 nov. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bekvämt och smidigt
Bodde i ett Business class rum vilket var mycket bra. Stort rum, bra badrum men börjar bli lite slitet.
Frukostbuffén var riktigt bra och att bussen ifrån Tokyo centralstation stannade utanför hotellet var otroligt smidigt.
Kan rekommendera Radisson Narita
joacim
Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från Dominic 5 nov. 2018
Dear Guest Thank you for your comments about your recent stay at The Radisson Narita. We are delighted to have seen you enjoyed the hotel and the facilities we have to offer. We very much look forward to welcoming you back soon. Regards Dominic
6/10 Okej
Verifierad resenär
31 maj 2018
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bilderna lovar mycket mer än verkligheten.
Blev riktigt besviken. Hotellet var slitet och med heltäckningsmattor överallt som luktade sunkigt. Allting kändes 80-tal. Badrummet luktade illa. Gymmet var ett skämt, poolerna var inte öppna.
Det som var bra var att bussar från och till flygplatsen gick ofta, ingick i priset och gick i rätt tid. Förvånad att SAS Radisson vill ha sin logga på detta hotell. Kommer inte att boka här igen.
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i maj 2018
6/10 Okej
Verifierad resenär
18 apr. 2018
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
10/10 Fantastiskt
Hans
30 mars 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hans
8/10 Bra
Sune
12 dec. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sune
Bodde här 1 natt i december 2017
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
17 nov. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
Cecilia
8 nov. 2016
Gillade: Personal och service
Slitet hotell i behov av renovering
Cecilia
Svar från General Manager 10 nov. 2016
Dear Guest
Thank you for the feedback about your recent stay with us. I am very sorry to hear about your experience at the hotel. Please do accept my personal apologies. Rest assured that your comments will be passed on to the appropriate department for their review.
Looking forward to welcoming you back soon.
Regards
Dominic
10/10 Fantastiskt
Steffen
2 okt. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bekvämt och nära till Narita Airport
Ett hotell som är populärt bland europeiska och nordamerikanska besättningar genom sin närhet till Narita flygplats. Har bott på det här hotellet en gång förut. Gratis shuttlebuss till och från Narita Airport (ca. 25 minuter).
Hade ett rum på 12:e våningen som påminner mer om ett stort amerikanskt än ett litet japanskt hotellrum. Mycket tillmötesgående personal i både reception och i restaurangen där man kan välja mellan à la carte-meny eller buffet.
Återvända gärna om jag har en morgonavgång från Narita Airport!
Steffen
Svar från General Manager 3 okt. 2016
Dear Guest
Thank you for your outstanding comments about your recent stay at The Radisson Narita. We are delighted to have seen you enjoyed the hotel and the facilities we have to offer. We very much look forward to welcoming you back soon.
Regards
Dominic
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
23 juli 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
Sian, Stockholm
14 juni 2016
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lacklustre
Hotel room was well appointed and clean, but not a nice overall vibe in there. Felt old and tired.
Sian
Svar från Dominic 17 juni 2016
Dear Guest
Thank you for your valuable feedback about your recent stay with us. I am terribly sorry to hear that our hotel did not meet your expectation for which I would like to apologize. However we do look forward to welcoming you back soon.
Regards
Dominic
10/10 Fantastiskt
Leif
16 maj 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Leif
8/10 Bra
Sven, Västerås
8 feb. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfect for waiting for flight
As an airport hotel it was perfect with a big park outside etc. Not much around it but for being near Narita for an early flight it was good.
Sven
Svar från Dominic 9 feb. 2016
Dear Guest,
Thank you for giving us feedback about your recent stay with us.
We are glad to have seen that you enjoyed the hotel. Indeed our hotel is the perfect place for a stop over.
Looking forward to welcoming you back soon.
Regards,
Dominic
6/10 Okej
Cassie
Reste med familjen
22 maj 2024
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Cassie
10/10 Fantastiskt
Kaoru
19 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
We enjoy our stay and the spa, we’ll be back,
Kaoru
Bodde här 1 natt i maj 2024
6/10 Okej
Nianzhe
Reste med familjen
18 maj 2024
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Hotel located in remote area and the shuttles bus is small and infrequent. Almost can’t get on the bus to airport in the morning due to the small bus and many guests leaving at same time.
Nianzhe
Bodde här 1 natt i maj 2024
4/10 Dåligt
keiko
Reste med familjen
16 maj 2024
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
room condition is very good especially can't believe using free complimentary onsen.
CHOUNG
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 17 maj 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We will continue to work so that we can offer you a place to relax and satisfaction for everyone in the future.
10/10 Fantastiskt
Evangelina
Reste med sin partner
15 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I like the complimentary airport shuttle, although, it is not by the hour, it is good. The complimentary buffet breakfast is nice. I was pleased that they have coin operated washer and dryer.
Evangelina
Bodde här 3 nätter i maj 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 17 maj 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We will continue to pursue aiming for hotels that will be selected by many customers in the future.We sincerely look forward to your visit.
10/10 Fantastiskt
Li Mei
7 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good
Li Mei
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 10 maj 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.We will continue working to become a hotel that will be selected by many people in the future.We sincerely look forward to your visit.
8/10 Bra
みほ
Reste med familj och småbarn
6 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great staff
Farris
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 9 maj 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.We will continue working to become a hotel that will be selected by many people in the future.We sincerely look forward to your visit.
8/10 Bra
Shoji
27 apr. 2024
Gillade: Personal och service
Shoji
Bodde här 1 natt i april 2024
6/10 Okej
Kris Andrew
Reste med sin partner
25 apr. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Too far from anything, takes over an hour to go anywhere decent but hotel was good and staff were extremely nice
Kris Andrew
Bodde här 9 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 9 maj 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.However, I apologize for any inconvenience caused by having you pointed out.We will continue to devote our efforts to improving based on your opinions so that we can offer you a better stay.We look forward to the your next visit to Japan, and thank you for receiving valuable opinions.Thank you.
10/10 Fantastiskt
audrey
24 apr. 2024
audrey
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
Kelsey
Reste med familjen, Reste med sin partner
24 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I appreciated the airport shuttle. The shuttle was full so the hotel paid for us to take a taxi to the hotel. We didn’t take advantage of the onsen because I have tattoos and am not allowed on. Our room was clean and spacious, but it was quite noisy with lots of noise coming from the above room that sounded like stomping. We didn’t ask to switch rooms because we were tired and settled. The buffet is pricey, at 29,000 yen, but it did have a wide selection. We decided to walk to a nearby restaurant for dinner that took about 5 minutes. There’s not a lot around but we used it just for a nights rest before flying home to Canada.
Kelsey
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 9 maj 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Also, thank you again for having posted a review despite being busy.However, I apologize for any inconvenience caused by having you pointed out.We will continue to devote our efforts to improving based on your opinions so that we can offer you a better stay.We look forward to the your next visit to Japan, and thank you for receiving valuable opinions.Thank you.
10/10 Fantastiskt
BAO
Reste med familjen
21 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Everything are good
BAO
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 23 apr. 2024
This time, thank you for staying at our hotel from some hotels.We will continue to devote ourselves to striving to give impression and satisfaction to many customers in the future.We look forward to your continued use.
10/10 Fantastiskt
hisatoshi
Reste i grupp
16 apr. 2024
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
I like that there was free shuttle service to the airport but I don't like the schedule about the bus thet going to Tokyo station, the last one was taking off at 630 pm.
Huda
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 23 apr. 2024
Thank you very much for staying at our hotel the other day.We will take seriously about your opinion and use it as a material for future improvement.
8/10 Bra
DORIS
Reste i grupp
9 apr. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Enjoy the Onsen spa and breakfast! Room is a bit dated but clean, staff are helpful!
DORIS
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 10 maj 2024
Thank you very much for having stayed at our hotel this time.Thank you again for having posted a review.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.
8/10 Bra
Robert
Reste med sin partner
8 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice and quiet love it
Robert
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 17 maj 2024
Thank you very much for using our hotel hotel.Also, thank you again for giving us your thoughts at that time.Every employee will continue to devote so that we can offer you more hospitality when you next visit us.
10/10 Fantastiskt
lindsay
7 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The staff were very kind and helpful and the buffet was delicious. Great place to stay your first or last night when you want to be close to the airport.
lindsay
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 17 maj 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We will continue to promote better service in the future.We sincerely look forward to your next visit.
10/10 Fantastiskt
BRENDAN C
4 apr. 2024
BRENDAN C
Bodde här 2 nätter i april 2024
4/10 Dåligt
Mickey
Reste med sin partner
4 apr. 2024
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This hotel is very far from restaurants, there shuttle bus times are very limited as well, breakfast is not worth the money , very limited and they dot replenish the items , tv has no English tv, the bathroom is like a airplane bathrooms and rooms are very small and no air conditioning
Mickey
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från インターナショナルリゾートホテル湯楽城 くちこみ担当 17 maj 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Also, thank you for choosing our hotel from many hotels.We apologize that there were a lot of points that could not meet your expectations.
10/10 Fantastiskt
KATSUMI
2 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
KATSUMI
Bodde här 3 nätter i mars 2024
6/10 Okej
Akiko
27 mars 2024
今回はビジネスルームに宿泊しましたが、普通の部屋より広いせいか、とても寒かったです。
Akiko
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Anderson
26 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Anderson
Bodde här 1 natt i mars 2024
2/10 Väldigt dåligt
HIDEKO
Reste med familjen
24 mars 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter