Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 115 av 361 recensioner" "
10 - Fantastiskt
115
8 - Bra i betyg. 128 av 361 recensioner" "
8 - Bra
128
6 - Okej i betyg. 62 av 361 recensioner" "
6 - Okej
62
4 - Dåligt i betyg. 33 av 361 recensioner" "
4 - Dåligt
33
2 - Väldigt dåligt i betyg. 23 av 361 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
23
8,0/10
Renlighet
7,6/10
Personal och service
7,2/10
Bekvämligheter
7,6/10
Boendets skick och faciliteter
7,6/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Ing-Marie
15 feb. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Almost a retreat in Tunis
I got a quiet room with a lovely view over the lake. The sunset was fantastic. After a night in a perfect bed I had an airport transfer on time. The breakfast was very good and even the restaurant had a nice of the lake.
Ing-Marie
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från MEJDA 1 mars 2019
Thank you so much for taking the time to share your thoughts – your feedback helps us get better.
10/10 Fantastiskt
Meckey, stockholm
1 okt. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vackert hotell.
Fantastisk skön säng och en jättefin altan.
Hela området är alkoholfritt!!!
Meckey
Bodde här 2 nätter i september 2017
8/10 Bra
Stephan
15 jan. 2017
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Stephan
6/10 Okej
Hervé
27 nov. 2016
Gillade inte: Personal och service
Det gick inte att låsa balkongsdörren.
Hervé
8/10 Bra
Verifierad resenär
28 okt. 2016
Gillade: Renlighet och personal och service
Verifierad resenär
6/10 Okej
Verifierad resenär
31 maj 2015
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
OK, nära flygplatsen.
Hotellet är OK men behöver renoveras för att nå upp till 5 stjärnor, känns inte så fräsch längre. Helt OK dock.
Verifierad resenär
6/10 Okej
Verifierad resenär
7 dec. 2014
Gillade: Rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
Verifierad resenär
26 mars 2013
Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
No alcohol served, which should be included in the overview of the hotel...
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
24 mars 2013
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
Mohammed El Amine
29 apr. 2024
Gillade: Renlighet
.
Mohammed El Amine
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 30 apr. 2024
زائرنا العزيز:في البداية نشكرك على منحنا بعضا من وقتك الكريم، ورأيك يهمنا للغاية ونقدره بشدة، ونأسف لسماع أنك غير راض عن فندقنا، وكنا نأمل أن تكون أكثر تحديدا في وصف ما لم يعجبك أو ما هو بحاجة إلى التحسين، ونرجو أن تتفضل بالتواصل معنا مباشرة عبر البريد الإلكتروني أو عبر الهاتف من أجل شرح تفاصيل الأمر، وتقديم مزيد من البيانات.وبالتأكيد سوف نعمل على الاستجابة لأية اقتراحات أو ملاحظات، لأن ثقة ورضا العميل وتقديم أفضل خدمة هي ما يهمنا في المقام الأول.مع خالص التحية والشكر الموصول وتمنياتنا بتكرار الزيارة في أقرب فرصة ممكنة.Fadia SAHLI, Quality Manager
8/10 Bra
Cheikh, Dakar
11 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Staff were attentive to clients. The dining experience inside the hotel was very good.
Cheikh
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 22 mars 2024
Dear Cheikh, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased to hear that you found our staff attentive and the dining experience to your liking. It's delightful to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and you enjoyed the overall condition of our hotel and the services we offer.Your satisfaction with the culinary offerings in our hotel is much appreciated, and we're glad to have been able to provide you with a very good dining experience, showcasing the variety of Mediterranean, French, and Tunisian cuisine at our restaurants.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
ADDEL
3 mars 2024
ADDEL
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Quality Mgn 27 mars 2024
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal est de nous assurer que nous continuons à offrir des expériences inoubliables à nos clients et votre avis nous aide à le faire. Cordialement
6/10 Okej
MAHER
6 feb. 2024
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
The hotel needs renovation, furniture is old , carpet has a smell
MAHER
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 7 feb. 2024
Dear Maher,Thank you for your review.We are sorry to hear about your concerns regarding the state of the hotel's furnishings and the scent you experienced. We pride ourselves on the unique combination of modern and classic touches that our interior design offers, and we regret any discomfort these issues may have caused. We are pleased, however, to learn that our service met your expectations and that you found the amenities to be satisfactory.Your feedback helps us to provide an exceptional experience for all our guests.We hope to see you again in the future. Kind regards,Fadia SAHLI, Quality Manager
8/10 Bra
Bilal
Affärsresenär
30 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bel Albergo, pulito con Buon cibo e personale professionale
Bilal
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 31 jan. 2024
Gentile Bilal,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione. Siamo lieti che abbia trovato il nostro albergo pulito e che il cibo abbia soddisfatto i suoi gusti. È un piacere sapere che ha apprezzato la professionalità del nostro personale.Nel ringraziarla ancora per le sue parole, la invitiamo a tornare ancora da noi in futuro.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Fadia SAHLI, Quality Manager
6/10 Okej
Méganne
16 jan. 2024
Gillade: Rummets bekvämlighet
Bien autrefois
Bel établissement qui devait être de grand standing il y a quelques années. Malheureusement l’hôtel a mal vieilli et est donc un peu cher, le rapport qualité prix n’y est pas. Il y a beaucoup de rafistolage dans les chambres, les moquettes sont tachées.
Nous avions contacté 2 fois l’établissement pour la navette aéroport et n’avons jamais eu de réponse, dommage.
Méganne
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 19 jan. 2024
Chère Megan,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes, notamment en ce qui concerne l'état de l'hôtel et la propreté de la moquette. Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des difficultés avec notre service de navette aéroport. Cela dit, nous sommes heureux que vous ayez trouvé le confort de votre chambre satisfaisant.Nous tenons à vous assurer que notre équipe s'efforce continuellement de maintenir un niveau de qualité élevé pour nos installations et services.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Nadia
Reste med familjen
16 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nadia
Bodde här 1 natt i januari 2024
8/10 Bra
Abdelghani
Reste i grupp
3 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice hotel
Abdelghani
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 5 jan. 2024
Dear Abdelghani, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We are grateful for your approval of the decor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
salma
2 jan. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
salma
Bodde här 3 nätter i december 2023
8/10 Bra
Zakaria Ali
1 jan. 2024
Zakaria Ali
Bodde här 23 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Vida
Reste med sin partner
30 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
Vida
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Fadia SAHLI,Quality Manager 2 jan. 2024
Sehr geehrte Vida,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung. TranslateIhre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFadia SAHLI,Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Jerry Canisius
27 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at, and I had a wonderful experience at the Barcelo Concorde Les Berges du Lac. Every staff member I encountered, from the valet to the check - in to the cleaning staff and restaurant was delightful and eager to help. Special thanks to Yamina Jemai (Gouvernante Generale) for her amazing service.
Jerry Canisius
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 2 jan. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you consider our establishment the best you've ever stayed at. It's wonderful to know that our team, from the valet to the restaurant staff, made such a positive impression on you. . Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the amenities we offer is greatly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Franck
Affärsresenär
19 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Franck
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.
2/10 Väldigt dåligt
Imen
17 dec. 2023
Imen
Bodde här 1 natt i december 2023
6/10 Okej
Mohamed
Affärsresenär
9 dec. 2023
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Nice view, but super cols
The room view was superior. However, I suffered a very cold night as the heating system barely works.
Mohamed
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 13 dec. 2023
Dear Mohamed,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We apologise if your room was not as warm as you would've liked and have considered your comment as we work to ensure the optimum comfort of our guests. On a future occasion please do not hesitate to contact our reception for anything we may do to permit you to fully enjoy your stay among us. We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Mohamed
7 dec. 2023
Mohamed
Bodde här 1 natt i december 2023
10/10 Fantastiskt
clément
6 dec. 2023
clément
Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
6/10 Okej
Jean-Claude
4 dec. 2023
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Breakfast was ok. Cleaning staff was nice.
The room was very noisy. I could hear neighbours talking late at night.
The receptionist does not seem to care much about clients: providing with the bare minimum information and replying with the least words possible.
Jean-Claude
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
Dear Jean-Claude,Thank you for your review.We're glad to hear that our breakfast met your expectations and that you found our cleaning staff to be pleasant. We apologize for any inconvenience caused by the noise levels in your room. Our hotel aims to provide a tranquil environment, and we regret that this was not your experience. We also take your comments about the reception service seriously and will address them to ensure our guests receive the attentive and informative service they deserve.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Mohamed
Reste med sin partner
3 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Clean, nice staff
Mohamed
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 5 dec. 2023
Dear Mohamed, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Armand
1 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Comfy stay
We stayed there for a week. The room was comfortable but the bathroom was a bit old and run down. I particularly disliked the high and slippery bath tub. The whole room is crying loud for a refurbishment.
The view from the balcony was superb, overlooking the lake and witnessing gorgeous and divine sunrises and sunsets.
Food was tasty and the service impeccable. The chef made us feel at home , asking for our input every day at breakfast.
I'll stay there again without hesitation.
Armand
Bodde här 5 nätter i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
Dear Armand,Thank you for your review.We're thrilled to hear that the breathtaking views from your balcony provided a beautiful backdrop to your stay, and that our culinary offerings, coupled with the chef’s personal touch, contributed to a memorable experience. It is also gratifying to know that you found our service impeccable.We regret to hear that aspects of the room did not meet your expectations and we understand that the bathroom facilities are a crucial part of guest comfort. We are continuously working on improving our accommodations to ensure our guests have a pleasant stay.Your willingness to return is the best compliment we could receive, and we look forward to welcoming you back.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Bassem
1 dec. 2023
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
.
Bassem
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
مرحبا سيد Bassem: نحن سعداء جدا لإقامتك بالفندق ورضاك عن تجربة الإقامة واستمتاعك بالراحة بالفندق. كذلك نشكرك على كلماتك الرقيقة عن مستوى النظافة والنظام والاهتمام براحة النزلاء. سوف نننقل إشادتك للموظفين لتشجيعهم على بذل المزيد من الجهد ونتمنى أن نراك مرة أخرى عما قريب لنقدم لك خالص شكرنا ونعدك بتجربة أكثر إمتاعا وأن نسعى دائما لتحقيق رضاك عن الإقامة بفندقنا.مع خالص التحية وجزيل الشكر. Fadia SAHLI, Quality Manager
8/10 Bra
RIYAD, Tripoli
28 nov. 2023
RIYAD
Bodde här 3 nätter i november 2023
10/10 Fantastiskt
Olivier
26 nov. 2023
Olivier
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.
8/10 Bra
Tekin
25 nov. 2023
Tekin
Bodde här 1 natt i november 2023
8/10 Bra
Jamal
25 nov. 2023
Jamal
Bodde här 2 nätter i november 2023
8/10 Bra
Arnaud
24 nov. 2023
Arnaud
Bodde här 4 nätter i november 2023
10/10 Fantastiskt
Tekin
24 nov. 2023
Tekin
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
8/10 Bra
Sofia
23 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Sofia
Bodde här 3 nätter i november 2023
4/10 Dåligt
Amira
Affärsresenär
23 nov. 2023
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Veel te duur in verhouding tot de hotel, kamers zien we oud uit.
Amira
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 28 nov. 2023
Beste Amira,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het jammer te horen dat de kamer en de staat van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze kamers zijn ontworpen om een combinatie van modern en klassiek design te bieden, en we streven ernaar om deze in topconditie te houden voor al onze gasten. We zijn teleurgesteld dat we deze keer niet aan uw standaarden hebben kunnen voldoen. We waarderen uw feedback over de service en zullen dit gebruiken om onze gastervaring te verbeteren.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Fadia SAHLI, Quality Manager
10/10 Fantastiskt
Youssef, Seattle
Affärsresenär
18 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I used to like this hotel a lot, then during 2021-2022, I was disappointed with the facility. But my latest visit reminded me a little bit of what it used to be.
Reception staff were great, more focus on room services perhaps.
Youssef
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 21 nov. 2023
Dear Youssef,Thank you for your review.We're delighted to hear that our reception staff made a positive impression during your recent visit and that the cleanliness of our rooms met your high standards. It's also pleasing to know that the overall condition of our hotel, the service provided, and the amenities offered were to your satisfaction. We strive to maintain the quality and comfort that our guests have come to expect. We acknowledge your suggestion for more attention to room services and appreciate your constructive feedback. We are sorry for any inconvenience you may have experienced. Rest assured, we are committed to continuous improvement and will take your comments into consideration as we strive to provide an exceptional experience for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager
2/10 Väldigt dåligt
Shabi
8 nov. 2023
Shabi
Bodde här 1 natt i november 2023
6/10 Okej
loai A
7 nov. 2023
loai A
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
2/10 Väldigt dåligt
DOYUN
6 nov. 2023
DOYUN
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
8/10 Bra
HAKIMA
2 nov. 2023
HAKIMA
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
10/10 Fantastiskt
ABDULBASET
Affärsresenär
2 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ABDULBASET
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
10/10 Fantastiskt
Siraj
31 okt. 2023
Siraj
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
10/10 Fantastiskt
ABDULBASET
Affärsresenär
30 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ABDULBASET
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait
10/10 Fantastiskt
Abdalla
27 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Abdalla
Bodde här 1 natt i oktober 2023
8/10 Bra
HOSNI
Affärsresenär
25 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
HOSNI
Bodde här 1 natt i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
Anouar
21 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very good hotel, welcoming staff, perfect service. 5* indeed
Anouar
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 25 okt. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our staff welcoming and the service perfect. Our team works hard to ensure that our guests have a memorable stay, and it's great to know that we met your expectations. The cleanliness of our rooms and the quality of our amenities are of utmost importance to us, and we're glad that you were satisfied with them.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager