Exteriör

Recensioner av Barcelo Concorde Les berges du Lac

5 out of 5
Barcelo Concorde Les berges du Lac
Rue du Lac de Turkana, Tunis

Recensioner

7,6

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 115 av 361 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 128 av 361 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 62 av 361 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 33 av 361 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 23 av 361 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

7,6/10

Personal och service

7,2/10

Bekvämligheter

7,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,6/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Ing-Marie

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Almost a retreat in Tunis
I got a quiet room with a lovely view over the lake. The sunset was fantastic. After a night in a perfect bed I had an airport transfer on time. The breakfast was very good and even the restaurant had a nice of the lake.
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från MEJDA 1 mars 2019
Thank you so much for taking the time to share your thoughts – your feedback helps us get better.

10/10 Fantastiskt

Meckey, stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vackert hotell.
Fantastisk skön säng och en jättefin altan. Hela området är alkoholfritt!!!
Bodde här 2 nätter i september 2017

8/10 Bra

Stephan

Gillade: Boendets skick och faciliteter

6/10 Okej

Hervé

Gillade inte: Personal och service
Det gick inte att låsa balkongsdörren.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
OK, nära flygplatsen.
Hotellet är OK men behöver renoveras för att nå upp till 5 stjärnor, känns inte så fräsch längre. Helt OK dock.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
No alcohol served, which should be included in the overview of the hotel...

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Mohammed El Amine

Gillade: Renlighet
.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 30 apr. 2024
زائرنا العزيز:في البداية نشكرك على منحنا بعضا من وقتك الكريم، ورأيك يهمنا للغاية ونقدره بشدة، ونأسف لسماع أنك غير راض عن فندقنا، وكنا نأمل أن تكون أكثر تحديدا في وصف ما لم يعجبك أو ما هو بحاجة إلى التحسين، ونرجو أن تتفضل بالتواصل معنا مباشرة عبر البريد الإلكتروني أو عبر الهاتف من أجل شرح تفاصيل الأمر، وتقديم مزيد من البيانات.وبالتأكيد سوف نعمل على الاستجابة لأية اقتراحات أو ملاحظات، لأن ثقة ورضا العميل وتقديم أفضل خدمة هي ما يهمنا في المقام الأول.مع خالص التحية والشكر الموصول وتمنياتنا بتكرار الزيارة في أقرب فرصة ممكنة.Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 Bra

Cheikh, Dakar

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Staff were attentive to clients. The dining experience inside the hotel was very good.
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 22 mars 2024
Dear Cheikh, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased to hear that you found our staff attentive and the dining experience to your liking. It's delightful to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and you enjoyed the overall condition of our hotel and the services we offer.Your satisfaction with the culinary offerings in our hotel is much appreciated, and we're glad to have been able to provide you with a very good dining experience, showcasing the variety of Mediterranean, French, and Tunisian cuisine at our restaurants.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

ADDEL

Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Quality Mgn 27 mars 2024
Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal est de nous assurer que nous continuons à offrir des expériences inoubliables à nos clients et votre avis nous aide à le faire. Cordialement

6/10 Okej

MAHER

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
The hotel needs renovation, furniture is old , carpet has a smell
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 7 feb. 2024
Dear Maher,Thank you for your review.We are sorry to hear about your concerns regarding the state of the hotel's furnishings and the scent you experienced. We pride ourselves on the unique combination of modern and classic touches that our interior design offers, and we regret any discomfort these issues may have caused. We are pleased, however, to learn that our service met your expectations and that you found the amenities to be satisfactory.Your feedback helps us to provide an exceptional experience for all our guests.We hope to see you again in the future. Kind regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 Bra

Bilal

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bel Albergo, pulito con Buon cibo e personale professionale
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 31 jan. 2024
Gentile Bilal,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione. Siamo lieti che abbia trovato il nostro albergo pulito e che il cibo abbia soddisfatto i suoi gusti. È un piacere sapere che ha apprezzato la professionalità del nostro personale.Nel ringraziarla ancora per le sue parole, la invitiamo a tornare ancora da noi in futuro.Le porgiamo i nostri cordiali saluti.Fadia SAHLI, Quality Manager

6/10 Okej

Méganne

Gillade: Rummets bekvämlighet
Bien autrefois
Bel établissement qui devait être de grand standing il y a quelques années. Malheureusement l’hôtel a mal vieilli et est donc un peu cher, le rapport qualité prix n’y est pas. Il y a beaucoup de rafistolage dans les chambres, les moquettes sont tachées. Nous avions contacté 2 fois l’établissement pour la navette aéroport et n’avons jamais eu de réponse, dommage.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 19 jan. 2024
Chère Megan,Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.Nous sommes désolés de lire que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes, notamment en ce qui concerne l'état de l'hôtel et la propreté de la moquette. Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des difficultés avec notre service de navette aéroport. Cela dit, nous sommes heureux que vous ayez trouvé le confort de votre chambre satisfaisant.Nous tenons à vous assurer que notre équipe s'efforce continuellement de maintenir un niveau de qualité élevé pour nos installations et services.Au plaisir de vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience parmi nous. Bien à vous,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Nadia

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

8/10 Bra

Abdelghani

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice hotel
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 5 jan. 2024
Dear Abdelghani, Thank you very much for your kind feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We are grateful for your approval of the decor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

salma

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i december 2023

8/10 Bra

Zakaria Ali

Bodde här 23 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Vida

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sehr empfehlenswert. Gerne wieder.
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Fadia SAHLI,Quality Manager 2 jan. 2024
Sehr geehrte Vida,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung. TranslateIhre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFadia SAHLI,Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Jerry Canisius

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The best hotel I’ve ever been privileged enough to stay at, and I had a wonderful experience at the Barcelo Concorde Les Berges du Lac. Every staff member I encountered, from the valet to the check - in to the cleaning staff and restaurant was delightful and eager to help. Special thanks to Yamina Jemai (Gouvernante Generale) for her amazing service.
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 2 jan. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you consider our establishment the best you've ever stayed at. It's wonderful to know that our team, from the valet to the restaurant staff, made such a positive impression on you. . Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the amenities we offer is greatly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Franck

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

2/10 Väldigt dåligt

Imen

Bodde här 1 natt i december 2023

6/10 Okej

Mohamed

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Nice view, but super cols
The room view was superior. However, I suffered a very cold night as the heating system barely works.
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 13 dec. 2023
Dear Mohamed,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We apologise if your room was not as warm as you would've liked and have considered your comment as we work to ensure the optimum comfort of our guests. On a future occasion please do not hesitate to contact our reception for anything we may do to permit you to fully enjoy your stay among us. We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Mohamed

Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

clément

Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

6/10 Okej

Jean-Claude

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Breakfast was ok. Cleaning staff was nice. The room was very noisy. I could hear neighbours talking late at night. The receptionist does not seem to care much about clients: providing with the bare minimum information and replying with the least words possible.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
Dear Jean-Claude,Thank you for your review.We're glad to hear that our breakfast met your expectations and that you found our cleaning staff to be pleasant. We apologize for any inconvenience caused by the noise levels in your room. Our hotel aims to provide a tranquil environment, and we regret that this was not your experience. We also take your comments about the reception service seriously and will address them to ensure our guests receive the attentive and informative service they deserve.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Mohamed

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Clean, nice staff
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 5 dec. 2023
Dear Mohamed, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Armand

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Comfy stay
We stayed there for a week. The room was comfortable but the bathroom was a bit old and run down. I particularly disliked the high and slippery bath tub. The whole room is crying loud for a refurbishment. The view from the balcony was superb, overlooking the lake and witnessing gorgeous and divine sunrises and sunsets. Food was tasty and the service impeccable. The chef made us feel at home , asking for our input every day at breakfast. I'll stay there again without hesitation.
Bodde här 5 nätter i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
Dear Armand,Thank you for your review.We're thrilled to hear that the breathtaking views from your balcony provided a beautiful backdrop to your stay, and that our culinary offerings, coupled with the chef’s personal touch, contributed to a memorable experience. It is also gratifying to know that you found our service impeccable.We regret to hear that aspects of the room did not meet your expectations and we understand that the bathroom facilities are a crucial part of guest comfort. We are continuously working on improving our accommodations to ensure our guests have a pleasant stay.Your willingness to return is the best compliment we could receive, and we look forward to welcoming you back.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Bassem

Gillade: Renlighet och bekvämligheter
.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 4 dec. 2023
مرحبا سيد Bassem: نحن سعداء جدا لإقامتك بالفندق ورضاك عن تجربة الإقامة واستمتاعك بالراحة بالفندق. كذلك نشكرك على كلماتك الرقيقة عن مستوى النظافة والنظام والاهتمام براحة النزلاء. سوف نننقل إشادتك للموظفين لتشجيعهم على بذل المزيد من الجهد ونتمنى أن نراك مرة أخرى عما قريب لنقدم لك خالص شكرنا ونعدك بتجربة أكثر إمتاعا وأن نسعى دائما لتحقيق رضاك عن الإقامة بفندقنا.مع خالص التحية وجزيل الشكر. Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 Bra

RIYAD, Tripoli

Bodde här 3 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Olivier

Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait.

8/10 Bra

Tekin

Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

Jamal

Bodde här 2 nätter i november 2023

8/10 Bra

Arnaud

Bodde här 4 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Tekin

Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

8/10 Bra

Sofia

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i november 2023

4/10 Dåligt

Amira

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Veel te duur in verhouding tot de hotel, kamers zien we oud uit.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 28 nov. 2023
Beste Amira,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We vinden het jammer te horen dat de kamer en de staat van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze kamers zijn ontworpen om een combinatie van modern en klassiek design te bieden, en we streven ernaar om deze in topconditie te houden voor al onze gasten. We zijn teleurgesteld dat we deze keer niet aan uw standaarden hebben kunnen voldoen. We waarderen uw feedback over de service en zullen dit gebruiken om onze gastervaring te verbeteren.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Fadia SAHLI, Quality Manager

10/10 Fantastiskt

Youssef, Seattle

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I used to like this hotel a lot, then during 2021-2022, I was disappointed with the facility. But my latest visit reminded me a little bit of what it used to be. Reception staff were great, more focus on room services perhaps.
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 21 nov. 2023
Dear Youssef,Thank you for your review.We're delighted to hear that our reception staff made a positive impression during your recent visit and that the cleanliness of our rooms met your high standards. It's also pleasing to know that the overall condition of our hotel, the service provided, and the amenities offered were to your satisfaction. We strive to maintain the quality and comfort that our guests have come to expect. We acknowledge your suggestion for more attention to room services and appreciate your constructive feedback. We are sorry for any inconvenience you may have experienced. Rest assured, we are committed to continuous improvement and will take your comments into consideration as we strive to provide an exceptional experience for all our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Fadia SAHLI, Quality Manager

2/10 Väldigt dåligt

Shabi

Bodde här 1 natt i november 2023

6/10 Okej

loai A

Bodde här 3 nätter i oktober 2023

2/10 Väldigt dåligt

DOYUN

Bodde här 2 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

HAKIMA

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 Fantastiskt

ABDULBASET

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 Fantastiskt

Siraj

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 Fantastiskt

ABDULBASET

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Quality Mgn 27 dec. 2023
Nous sommes très heureux de vous avoir satisfait

10/10 Fantastiskt

Abdalla

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

HOSNI

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Anouar

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very good hotel, welcoming staff, perfect service. 5* indeed
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Fadia SAHLI, Quality Manager 25 okt. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that you found our staff welcoming and the service perfect. Our team works hard to ensure that our guests have a memorable stay, and it's great to know that we met your expectations. The cleanliness of our rooms and the quality of our amenities are of utmost importance to us, and we're glad that you were satisfied with them.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Fadia SAHLI, Quality Manager

8/10 Bra

KHALID

Bodde här 3 nätter i oktober 2023