Barnaktiviteter

Recensioner av Novotel Tunis

4 out of 5
Novotel Tunis
44, Avenue Mohamed V, Tunis

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 66 av 212 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 99 av 212 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 28 av 212 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 12 av 212 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 7 av 212 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

7,0/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

7,6/10

Hållbarhet

Recensioner

4/10 Dåligt

Lennart

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service
Not OK precharge.
The hotel wanted to precharge nearly the double price of my hotel room cost. I had to increase my credit limit as this was a big surprise. After 5 days I still haven't received my invoice from the final payment. Please improve these topics as this isn't OK for a 4 star hotel!
Bodde här 4 nätter i juni 2022
Svar från MT 11 aug. 2022
Dear Guest, We sincerely appreciate the time you have spent sharing your comments following your visit to our hotel Novotel Tunis, the comments of our customers are for us of the utmost importance because they help us to ensure the continuity and the respect of our demanding service standards at all times, please accept our sincere apologies for the imperfections you seem to have experienced during your stay among us. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Sami

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2021

8/10 Bra

Stephan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra affärshotell
Mycket bra hotel i centrala Tunis till ett rimligt pris, rent, modernt och en trevlig skybar. Passar oavsett om du är där för affärer eller som turist.

6/10 Okej

Amalendu, Luleå

Gillade: Rummets bekvämlighet
Bra och pålitligt hotell
Denna gång hade jag en svit. Mycket rymlig och stor. Hotellet är helt ok, bra rum men luktar lite rökigt fast det är "no smoking"-rum. Bra städning och trevlig reception/lobby att sitta i om man ska träffa t ex kund. Restaurangen är ok, men ingen finess. Bra internet, vilket kanske är det viktigaste nu för tiden. Kommer att bo här även nästa gång.

6/10 Okej

Amalendu, Luleå, Sweden

Bra läge, prisvärt men inte värt fem stjärnor.
Ett femstjärnigt hotell men som borde ha 3 eller 4 stjärnor max. Rummet stort och bra men stank rök trots rum för ickerökare. Endast en restaurang på hotellet med medioker kvalitet på såväl lunch som middag. Trots allt ett OK val och ett av de bättre i Tunis, men man ska inte ha förväntningen att det är ett femstjärnigt hotell som i övriga mellanöstern eller Asien.

10/10 Fantastiskt

kais

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

s

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i december 2023

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The hotel and services are very solid, but the hotel is too expensive for what it offers.
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Risto

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från MT 28 sep. 2023
Dear Guest,We thank you for your positive feedback and we are delighted that you are satisfied with your stay at Novotel Tunis. In the hope of welcoming you again, we beg you to believe, Sir, in expressing our best feelings.Sincerely,General Manager

2/10 Väldigt dåligt

Kamran

Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
One of the worst novotel hotels i hv stayed in . Rooms r small , dated , furniture chipped and dirty, horrible breakfast with flies all over the food. Staff at the bar and breakfast are not helpful. The staff are more intrested in tips. At lunch the staff and extra meal which i said i didnt order he the started saying it would be big problem for him so i paid for 1 extra dish. As i thought it may hv been an honest mistake. When we went for a walk we saw a lot of con artists one telling us he works at our hotel and needed 20 dinar to feed his family and will pay me back. At the checkout the bell boy got us a taxi and he was on the phone while he got us a taxi and when the taxi arrived i told the bell boy and taxi guy to take me and my family to airport carthge and the taxi driver drove us around 5 min kept circling the area . Luckly i had google maps on and was tracking the route then he took a turn to a different motorway so i stop him . he pretended he didnt knew we were going to airport and said i thought you were going to carthage city then he started calling someone i m pretty sure it was the bell boy . I said take me back to the hotel or airport i had to tell him to follow the google maps route. On reaching the airport he quickly turned off the meter its was either 6 or 7 dinar i payed him 10 dinar . Be really carefull when staying at this hotel or in this area i will not recommend it to anyone
Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från MT 6 sep. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mohamed Trabelsi

10/10 Fantastiskt

Virginie

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Un personnel très accueillant, des chambres propres, une piscine sur le toit avec une vue incroyable. Tout pour plaire!
Svar från MT 6 sep. 2023
Cher Madame Virginie,Merci d'avoir évalué notre hôtel, nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et j’espère vivement que vous nous donnerez l’occasion de vous faire vivre une nouvelle expérience au sein de notre établissement. Dans l'attente de vous recevoir bientôt, nous vous adressons nos meilleures salutations.Bien cordialement,Mohamed TRABELSIDirecteur Général

2/10 Väldigt dåligt

Muammar

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Family Terrible experience at the Novotel Tunis
I booked for the first time at Novotel Tunisia and Paid £145 around 540 Tunisia dinner for one night sent an e mail To request a room suitable for a family of 2 adults and two children. They emailed me back and confirmed that a suitable room is booked for us and will have a spare bed for the second child. When we arrived at the room it was terrible experience when we found that the room was so small for the price I’ve paid. The sofa bed was so small and filthy the maters was full of stains and the fridge was not working so we couldn’t cool down the water and drinks Also the main bedding had a bad smell I’ve meet some other guests at the hotel and they told me they were paying 100 Tunisian money a night. I felt we were ripped off So I spoke to the manager in the morning and he promised to speak to the general manager regarding a discount and a refund and will call me and e mail me the next day. One week later today I am still waiting for his e mail. This was my first and last time at the Novotel Tunis I wouldn’t recommend it especially at that value there are plenty of other cheaper and better accommodation in Tunis
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från MT 18 juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mohamed Trabelsi

10/10 Fantastiskt

Dominique

Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excellent sûr tout les ponts. Le personnel très accueillant professionnel souriant et à l'écoute.
Bodde här 8 nätter i juni 2023
Svar från MT 18 juli 2023
Cher Client,Nous vous remercions pour votre retour positif et nous sommes ravis que vous soyez satisfaits suite à votre séjour à Novotel Tunis. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Bien cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

8/10 Bra

patrick

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2023

6/10 Okej

Andrew

Affärsresenär
Not what you would normally expect from Novotel. Not a great start the taxi never arrived that was booked through Novotel from the airport. Never had an explanation or feedback why ? A few issues with the room, blocked sinks and shower wasn’t easy to use. A positive the buffet was great and the food lovely.
Svar från MT 5 jan. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Tunis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,General Manager

4/10 Dåligt

Fabio

Bodde här 1 natt i november 2022
Svar från MT 5 jan. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mohamed TRABELSIGeneral Manager

8/10 Bra

nicolas

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel propre Chambre spacieuse et propre Lit confortable Oreillers vieux L’hôtesse a l’accueil a mis beaucoup de temps pour faire le check-in et s’est trompée dans la programmation de la carte de la chambre (j’ai du redescendre) mais plutôt aimable Je n’ai pas testé la piscine ni la salle de sport Petit déjeuner ok mais sans plus
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från MT 11 aug. 2022
Cher Client, Nous vous remercions pour votre retour positif et nous sommes ravis que vous soyez satisfaits suite à votre séjour à Novotel Tunis. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur nicolas, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

10/10 Fantastiskt

salma

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
On a passé deux nuits et tout était excellent. Merci, c’était parfait avant notre vol.
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från MT 11 aug. 2022
Chère Madame Salma, Nous vous remercions pour votre excellente appréciation sur votre séjour auprès de notre hôtel Novotel Tunis; la satisfaction de nos clients est notre principal objectif. Nous sommes ravis de lire que notre hôtel et nos équipes ont su satisfaire toutes vos attentes en cette occasion. Au plaisir de vous recevoir très prochainement. Bien cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

2/10 Väldigt dåligt

Omran, Clarenville

Reste med familj och småbarn
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Old hotel, room carpet is old, the corridor roof is leaking, no microwave or iron in the room, if you need to iron your clothing you have to order Laundry before 2 pm! and there will be a fee!
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från MT 11 aug. 2022
Dear Guest, We sincerely appreciate the time you have spent sharing your comments following your visit to our hotel Novotel Tunis, the comments of our customers are for us of the utmost importance because they help us to ensure the continuity and the respect of our demanding service standards at all times, please accept our sincere apologies for the imperfections you seem to have experienced during your stay among us. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Veronique

Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från MT 11 aug. 2022
Dear Guest, We thank you for your positive feedback and we are delighted that you are satisfied with your stay at Novotel Tunis. In the hope of welcoming you again, we beg you to believe, Sir, in expressing our best feelings. Best Regards, Mohamed Trabelsi General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 9 nätter i november 2021

4/10 Dåligt

Bechir

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 2 nätter i oktober 2021

10/10 Fantastiskt

Naoufel

Bodde här 1 natt i augusti 2021

8/10 Bra

Sherif

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The hotel is very nice for business trip and has a nice coffee shop in the roof with a nice view and small pool not used for swimming. Special thanks to Rania from reception she is one of the best receptionist I have ever met and she is very professional.
Bodde här 3 nätter i juni 2021
Svar från MT 16 juni 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

10/10 Fantastiskt

bruno

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Très bon hôtel
Hotel de tres bon standing Super prestations et bon Wi-Fi
Bodde här 2 nätter i juli 2020

8/10 Bra

CHRISTOPHE

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i februari 2020

8/10 Bra

Heather

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Abdullah Bahattin

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2020

2/10 Väldigt dåligt

Driss

Bodde här 3 nätter i december 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Recommended
I travel to Tunis twice a year and have always stayed at Hotel Belvedere which is a nice, cosy hotel. Novotel was much cleaner, the food mu ch better and the staff more professional. The meetings rooms are better here and the room in a far better condition. So I would definitely stay again.
Bodde här 3 nätter i december 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 3 nätter i november 2019
Svar från MT 7 dec. 2019
Cher Client, Nous vous remercions pour votre excellente appréciation suite à votre séjour à Novotel Tunis. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Bien cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i oktober 2019
Svar från MT 16 okt. 2019
Dear Guest, We thank you for your return and we are delighted that you are satisfied with your stay at Novotel Tunis. In the hope of welcoming you again, we beg you to believe in expressing our best feelings. Best regards, Mohamed TRABELSI General Manager

10/10 Fantastiskt

Belgasem

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2019
Svar från TRABELSI M 9 sep. 2019
Dear Guest, Thank you for leaving us your opinion. Your satisfaction being our main concern, it is always a pleasure to read such a positive appreciation. Hoping to welcome you again soon. Best regards. Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
A quite and peaceful place to escape the busy and loud city
Bodde här 4 nätter i augusti 2019
Svar från M TRABELSI 29 aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 Bra

Mohamed Fethi

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good for business travellers.
This is my second stay in this hotel, not disappointed. Good service, comfortable bedding, centrally located, free parking. However there's nothing in the neighbood because it's a business district (banks mainly) and you have to drive to Berges du Lac (10 minutes) to find a good restaurant or cafe. You can also drive for 25 mn to Sidi Bousaid Gammarth or La Marsa to find even better restaurants and places.
Bodde här 1 natt i augusti 2019
Svar från MT 29 aug. 2019
Dear Guest, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Novotel hotel.We hope to see you very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manage

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Positiv: Früher Check in möglich Sauberes Zimmer Freundliches Personal Gute Lage Negativ: Langsame Bedienung Zimmer könnten modernisiert werden Frühstück eher einfach / wenig Auswahl
Bodde här 1 natt i augusti 2019
Svar från TRABELSI M 10 sep. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Novotel Tunis and for sharing your comments. We have found your opinion and regret that it is rather mixed. Please note that we take note of each of the points evoked to change our service in line with your expectations. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

10/10 Fantastiskt

HICHAM

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Un bon niveau de service
Excellent service, le personnel est pro, rien a dire
Bodde här 2 nätter i augusti 2019
Svar från MT 31 aug. 2019
Cher Client, Nous vous sommes très reconnaissants du temps que vous avez passé à partager votre séjour dans notre hôtel Novotel. Nous espérons vous recevoir très bientôt. Cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur général

6/10 Okej

Sofia

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Séjour août
Le buffet varié est très bon, le service en cuisine est très bien mais les chambres ne sont pas conforme à unNovotel. Beaucoup de taches sur la moquette, pas de serviette dans la salle de bain et un peignoir complètement salle.
Bodde här 1 natt i augusti 2019
Svar från MT 2 sep. 2019
Cher cliente, Tout d'abord nous vous remercions pour votre retour suite à votre séjour à Novotel Tunis. Nous regrettons de constater que votre avis soit plutôt mitigé. Sachez que nous prenons note de chacun des points évoqués pour ainsi faire évoluer notre prestation en lien avec vos attentes. Nous espérons que vous nous donnerez une chance de mieux vous servir dans un futur proche. Cordialement, Mohamed TRABELSI Directeur Général

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good hotel And helpful staff .....................
Bodde här 1 natt i augusti 2019

8/10 Bra

Mark

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i augusti 2019
Svar från TRABELSI M 10 sep. 2019
Dear Guest, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Novotel hotel. We hope to see you very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 Bra

SUNGWOOK

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good!
Hotel is suitable for business purpose. (No such a big trafic issue at all)
Bodde här 3 nätter i juli 2019
Svar från TRABELSI M 10 sep. 2019
Dear Guest, We are very happy that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Reliable and clean, good breakfast, pleasant staff.
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Mohamed TRABELSI 7 aug. 2019
Dear Guest, Thank you for leaving us your opinion. Your satisfaction being our main concern, it is always a pleasure to read such a positive appreciation. Hoping to welcome you again soon. Best regards. Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från MT 29 aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bon séjour
Bon séjour effectué dans un cadre professionnel . Je recommande l'établissement. Amabilité du personnel .
Bodde här 3 nätter i juli 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Voyage d’affaire à Tunis
Hôtel d’affaires de situant à cœur de Tunis. Idéal pour les meetings dans les environs. L’hotel est bien entretenu. Le restaurant à mis à jour sa carte et propre des options variées. Le service est bon.
Bodde här 2 nätter i juli 2019

6/10 Okej

Romain

Gillade: Renlighet och personal och service
Hôtel sympa. Chambre moyenne
L'hôtel est bien. Le bar sur le toit est très sympa. Le resto est bon. La chambre était par contre un peu vieillotte. Le bac de douche pas top (vieux et taché).
Bodde här 1 natt i juni 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Clean and comfortable beds and bedding, good food in the restaurant, friendly staff, coffee maker in the room, great shower.
Bodde här 1 natt i april 2019
Svar från Mohamed TRABELSI 7 aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Mohamed TRABELSI General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn, Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
We love staying at the Novotel. We are always impressed by the friendly staff, the super-comfortable beds and bedding, the delicious breakfast, and the general atmosphere. This time we also enjoyed the rooftop pool, which was beautiful with a gorgeous view. It is our favorite place to stay in Tunis, and we look forward to visiting again.
Bodde här 1 natt i juni 2019