Exteriör

Recensioner av Melia Valencia

4 out of 5
Melia Valencia
Avenida Cortes Valencianas 52, Valencia, Valencia

Recensioner

9,0

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 606 av 1004 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 303 av 1004 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 54 av 1004 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 21 av 1004 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 20 av 1004 recensioner" "

9,4/10

Renlighet

8,8/10

Personal och service

8,8/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Johan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Mony

Bodde här 1 natt i juni 2023

2/10 Väldigt dåligt

Mats

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 1 natt i februari 2023

8/10 Bra

Wilma

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

Tetyana

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2019

10/10 Fantastiskt

Pia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell med utsikt
Mycket bra och fint hotell!
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Mónica S, Guest Experience Department 30 juli 2019
Dear guest, thank you so much for your review. We are happy you enjoyed your stay and we hope to see you back son. Happy summer!

8/10 Bra

Andreas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell i utkanten av city
Hotellet ligger lite i utkansten av city men med taxi för ca 10 euro är man inne i centrum. Hotellet är fint och fräscht och personalen trevlig.
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Mónica S, Guest Experience Department 30 juli 2019
Dear Andreas, thank you for visit and the feed back. It is fantastic to know you liked our customer service and the general Experience. For us, the most important is you and your enjoyment, so thank you for letting us know. All the best,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great with underground parking and easy access when travelling by car. Will definitely stay there again.
Bodde här 1 natt i februari 2019

10/10 Fantastiskt

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very Nice hotell. Huge rooms. Clean. Superb breakfast
Bodde här 1 natt i november 2018

8/10 Bra

Jonas

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Fräscht hotell med med stora rum och härlig utsikt
Jag medverkade i en konferens som var belägen på hotellet och hade bokat ett rum med utsikt. När vi anlände fick alla andra sina rum direkt, men jag fick vänta i ett par timmar. Lite segt, men när jag väl fick rummet var det fint och stort med fantastik utsikt och inget att klaga på.
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från GEX Department 6 okt. 2018
Dear Jonas, It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience. I can sincerely tell you that your comments surprise me a lot, the kindness and friendliness of our staff is one of our strengths. We always do our best to meet your expectations and are deeply sorry to learn that we have not reached your expectations this time. Please accept our apologies. We truly hope that you come back and give us another opportunity to reach your expectations.

10/10 Fantastiskt

Anders

Really nice hotel with high service level
Really nice hotel with high service level
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från Natalia G. 18 sep. 2018
Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments; we believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.

8/10 Bra

Andriy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2018
Svar från Guest Experience Department 24 aug. 2018
Thank you very much for the time you took in writing your impressions about our hotel on Expedia after your recent visit.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2018

10/10 Fantastiskt

Lennart

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Toppen
Fantastisk frukost och nära till lokala resturanger och allmänna kommunikationer. Valencia är en härlig stad liksom Melia.
Bodde här 5 nätter i mars 2018
Svar från Dpto. GEX 22 mars 2018
Thank you for reporting us your experience after your last stay at Melia! It is a real honor to know that you enjoyed it. Meliá Valencia

10/10 Fantastiskt

Torbjörn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nöjd affärsresenär
Hotellet ligger en bit utanför centrum men upplevde inga problem med det. Det finns bussar och ett tredagars kort ca 100kr eller taxi tvärs över gatan för 60-90kr in till centrum.
Bodde här 4 nätter i februari 2018
Svar från Dpto. GEX 24 mars 2018
Tack för att du har tagit del av din värdefulla tid för att skicka oss dina kommentarer. Vi tror att det bara är genom att lyssna noggrant på kommentarer och förslag från våra gäster att vi kommer att kunna uppnå den ständiga förbättringen, gästnöjdheten och den kvalitetsservice som vi strävar efter Meliá Valencia

8/10 Bra

Nassereh

Gillade: Renlighet och personal och service
Dålig mat
Dålig mat i restaurangen.
Bodde här 6 nätter i augusti 2017

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt
Mycket fräscht och modernt hotell med stora rum och fin utsikt.

8/10 Bra

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Impersonal, modern
Overpriced hotel, though the premium floor has rooms with decent working space. Ridiculously expensive breakfast and parking facilities...

8/10 Bra

Mikael, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
I liked the stay at this hotel! Nice place

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell nära mässa o flygplats
Bra hotell i utkanten av staden. Beställ inget ätbart i baren, där ska man dricka!!

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Gunnar, Cabo Roig

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Les Falles
ett mycket bra hotell att bo på om man vill uppleva fallas i Valencia och samtidigt få sova lite grann 5 min med taxi och 10 min med buss till centrum

10/10 Fantastiskt

Anders, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Really nice hotel!
Fantastic hotel with great breakfast!

10/10 Fantastiskt

Lena, Motala

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bekväma sängar, fin utsikt, god frukost
Skön vistelse i ett modernt fint rum med jättesköna sängar och vacker utsikt över staden. God frukost.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Nisse

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint och modernt hotell.
Hade en varm och skön vecka i denna underbart vackra stad. Fantastisk sandstrand med stekande sol och varmt i havet.

10/10 Fantastiskt

Octavian

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i maj 2024

6/10 Okej

Jenn

Reste med sin partner
Gillade inte: Personal och service
The room was nice and they did keep it clean. It just was very impersonal and corporate. I was unaware how far the location was from everything and gaining cabs to and from was difficult. The shower pressure was the best part of this stay.
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen 3 maj 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're delighted to hear that you enjoyed the impeccable shower pressure during your stay, a testament to our commitment to a superior room experience. It's also gratifying to know our team’s dedication to cleanliness met your expectations. We understand your concerns regarding the hotel's location and the convenience of transportation; our location opposite the Valencia Congress Centre is indeed chosen for its proximity to various attractions and amenities. We regret any inconvenience you faced in securing cabs, and we're always ready to assist our guests with transportation options to ensure a seamless experience. Please rest assured that while the impersonal feel you perceived is not reflective of our service culture, we continuously strive to provide a warm and personalized experience to all our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 Fantastiskt

Eric

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Victor, Albertson

Affärsresenär
Gillade: Bekvämligheter
Very nice hotel, nice places to eat near by.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 20 apr. 2024
Dear Victor,Thank you very much for this kind review.We're delighted to know that our room amenities met your expectations, providing a 100% satisfactory room experience. Our team takes great pride in offering a service culture that ensures every guest feels taken care of. Additionally, it's wonderful to hear that the nearby gastronomic experiences added to the enjoyment of your stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 Fantastiskt

Carolina

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Carolina

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very clean and comfortable hotel
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 20 apr. 2024
Dear Carolina,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're thrilled to hear that you found our hotel to be very clean and our rooms comfortable, which is a testament to our dedication to providing a superior room experience. Our team is committed to maintaining a high standard of service culture, ensuring that each guest feels well taken care of during their stay. It's wonderful to know that you appreciated the efforts of our team, who strive to create a welcoming and attentive atmosphere for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Very best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

6/10 Okej

Adnan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
They were not supper nice when it comes to asking for good view or king size like other hotels, very nice building and rooms! Very fancy. some stuff were so nice with our baby they even gave her a toy :)
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 17 apr. 2024
Dear Adam, Many thanks for having taken the time to review your stay.We're delighted to hear that the architectural beauty and room quality met your expectations, and that our team's interaction with your baby added a special touch to your stay. While we regret to hear that the service did not entirely meet your expectations, please know that fostering a culture of warm hospitality is at the core of our service culture. We are continuously working to enhance our room experience and are pleased that you enjoyed the overall elegance and amenities provided. Rest assured, your feedback is invaluable to us as we strive to provide our guests with an exceptional stay.We hope to hear from you soon.Best regards,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

8/10 Bra

Mitsuyo

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great hotel. All hotel stuff are friendly and helpful. Many restaurants nearby.
Bodde här 9 nätter i mars 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 14 apr. 2024
Dear Mitsuyo,Thank you for reviewing your recent experience.We're thrilled to hear that our team's dedication to service culture left a positive impression and that you enjoyed the gastronomic experiences offered by the variety of restaurants nearby. Your appreciation for the room cleanliness and amenities reaffirms our commitment to providing an exceptional room experience for every guest. It's also gratifying to know that our service met your expectations, as we strive to offer a stay that is nothing short of excellent.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

4/10 Dåligt

Henry, Franklin

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 6 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Can

Bodde här 8 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Jorge

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice hotel
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 9 apr. 2024
Dear Jorge, We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're delighted to know that the room cleanliness and hotel condition met your expectations, reflecting our commitment to providing an impeccable room experience. Our team is thrilled to receive your perfect score in service, as service culture is at the heart of what we do.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

6/10 Okej

Ana

Reste med sin partner
Gillade inte: Bekvämligheter
Mal
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 7 apr. 2024
Querida Señora, Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Lamentamos enormemente que la experiencia en nuestro hotel no haya estado a la altura de sus expectativas.Sería sumamente grato recibirle nuevamente en otra ocasión para poder cambiar su opinión. Un cordial saludo,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 Fantastiskt

Rita

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice hotel, reasonably priced and friendly professional staff. Buffet was great and so was the bar snack food!
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 7 apr. 2024
Dear Rita,Thank you for sharing your experience at our resort.We are delighted to hear that the panoramic views from our position as the tallest building in Valencia contributed to a memorable room experience for you. Your compliments on our International Buffet Breakfast, renowned as one of the most tempting in the city, are greatly appreciated. It is also a pleasure to know that you enjoyed the gastronomic experiences at our Socarrat Restaurant and found the offerings at our Oval Bar to your liking. Our team is committed to a service culture that ensures every guest feels well taken care of, and it is heartening to receive your positive feedback on their professionalism and friendliness.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 Fantastiskt

Joaquin Ramon

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Todo muy bien
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen 5 apr. 2024
Apreciado Sr. Ramon, Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado una experiencia tan positiva.Nos llena de satisfacción saber que su estancia ha sido de su completo agrado y que ha valorado tan positivamente la limpieza de nuestras habitaciones, el estado de nuestras instalaciones, la calidad del servicio y las comodidades de la habitación. Nos enorgullece enormemente que destaque estos aspectos, ya que reflejan nuestro compromiso con una cultura de servicio excepcional y la importancia que damos a la experiencia de nuestros huéspedes en cada detalle. Aprovechamos la ocasión para hacerle llegar un afectuoso saludo, al tiempo que confiamos en volver a darle muy pronto la bienvenida. Un cordial saludo,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 Fantastiskt

Robert

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice Hotel, really nice views if you are staying on higher floors. Room service food was really good and cheap. Was close enough we walked downtown and apent 2 days wnjoying Las Fallas
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen 29 mars 2024
Dear Sir,Thank you for such a positive review of your stay.We're thrilled to hear that the panoramic views from our higher floors left a lasting impression on you and that our room service offerings were to your satisfaction, both in quality and price. It's wonderful that you were able to partake in the vibrant energy of Las Fallas, a true testament to our city's rich cultural tapestry. We pride ourselves on providing a high standard of cleanliness, maintaining our property in optimal condition, and ensuring our service culture is reflected in every interaction. Your commendation of our room amenities reaffirms our commitment to a superior room experience.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

6/10 Okej

Concepcion

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
La habitación poca luz natural, él secador necesita un cambio y falta un enchufe en el baño y un cambio de iluminación. Cuando sé limpia las habitaciones se tienen que revisar las papeleras, la de la habitación.
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen 26 mars 2024
Estimada Señora, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Nos complace saber que nuestro servicio cumplió con sus expectativas y que la calidad de nuestras comodidades fue de su agrado. Lamentamos los inconvenientes que menciona en cuanto a la iluminación y la falta de un enchufe en el baño; son aspectos que tomamos muy en serio para garantizar una estancia confortable. Aunque nuestras habitaciones están diseñadas pensando en el confort y la funcionalidad, entendemos que siempre hay espacio para mejorar. Respecto a la observación del secador y la revisión de las papeleras, apreciamos sus comentarios y nos permiten enfocarnos en esos detalles que marcan la diferencia en la experiencia de habitación.Le enviamos nuestros más cordiales saludos, esperando volver a verle muy pronto,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 Fantastiskt

Humberto

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
La habitación es muy cómoda y cuenta con un excelente armario donde guardar hasta tus maletas y varios cajones para tu ropa, el baño es amplio y la ducha muy buena
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator 21 mars 2024
Estimado Humberto, Gracias por tomarse un tiempo para valorar tan positivamente nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros.Nos complace saber que la habitación le brindó una experiencia de descanso confortable y que el armario cumplió con sus expectativas para la organización de su equipaje. Es gratificante también leer que el baño amplio y nuestra ducha han sido de su agrado, diseñados para proporcionar una experiencia revitalizante como parte de nuestro compromiso con el bienestar de nuestros huéspedes.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente.Atentamente,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

8/10 Bra

Shihhan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is just like any high rise hotel offers. Good view and nice location. 10 min to subway stop. However, suggest you to have dinner outside. We dined in their restaurant for dinner one night. The food is likely made by head up food pack. Considering that factor, the price tag is a bit overpriced.
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen 6 mars 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear you enjoyed the impressive views and found our location convenient, just a short stroll to the subway for exploring Valencia. Regarding your dining experience, we pride ourselves on offering a wide range of gastronomic experiences, including our Socarrat Restaurant, which specializes in Valencian rice dishes. We regret to hear that our offerings did not meet your expectations. Please rest assured, we strive to provide high-quality meals that reflect the culinary spirit of our city, and your feedback is valuable in helping us maintain our service culture.We very much hope that we may be able to welcome you back in the future. With very best wishes,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

8/10 Bra

Gunnlaugur M.

Bodde här 3 nätter i mars 2024