The Cape Absolute Suite | Privat pool

Recensioner av Cape Panwa Hotel

5 out of 5
Cape Panwa Hotel
27, 27/2 Mu 8, Sakdidej Road, Wichit, Phuket

Recensioner

8,6

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 147 av 293 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 98 av 293 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 32 av 293 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 8 av 293 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 8 av 293 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

7,6/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Christian

Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 4 jan. 2024
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your recent experience at Cape Panwa Hotel, Phuket. We truly value your feedback star as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.

10/10 Fantastiskt

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lovely resort!
Lovely resort, would definitely stay here again!
Bodde här 3 nätter i juni 2019
Svar från Management 8 juli 2019
Dear Peter, Thank you for your brief, yet lovely review of our hotel. We are looking forward to your return trip. Kind regards, The Cape Panwa team

10/10 Fantastiskt

Linus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Avkoppling
Underbart hotell med charmig lyx. Lite höjdskillnader så mycket trappor. Lugn by så inget barliv direkt. Väldigt vacker strand.
Svar från Online Team 4 apr. 2018
Thank you for your 5 out of 5 and that you liked slightly of the beach and room at Cape Panwa Hotel. Yours sincerely, The Management of Cape Panwa Hotel, Phuket. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment

2/10 Väldigt dåligt

Henrik, Stockholm

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Besviken.
Vi bokade detta eftersom vi tidigare har bott på "syster" hotellet Cape Nidhra i Hua Hin tidigare, och upplevde det som ett av dom bättre hotellen gällande service, mat, renlighet, kvalitet. Men blev mycket besvikna när vi upplevde Cape Panwa. Incheckningen gick smärtfritt, fick ett rum nära receptionen, rent och städat men gammalt och slitet. Inte ett bra första intryck, Första natten blev katastrof då det tvärs över gatan ligger en pub som börjar spela hög musik kl 22:00 på kvällen. Vi försökte byta rum dagen efter och efter att ha stått på oss så fick vi till sist byta rum till ett med bättre läge. Hotellet håller absolut inte 5 stjärnig kvalitet. 3 ligger närmare tillhands. Trevlig personal i Panwa house och i reception, Personal vid frukost och pool resturang bör fundera på om dom vill ha ett service yrke, Hotellet känns som ett slitet charter hotell från 80talet, Mycket pensionärer som har ohyfset att gå upp klockan 06:30 och "boka" solstolar så går du upp 10:00 så får du svårt att hitta någon. Vi blev mycket besvikna på kvalitets känslan som vi hade med oss från vårt "favorit" hotell Cape Nidhra Hua Hin. Vill ni åka till ett charterhotell och slåss med pensionärer så välj något billigare (och bättre).

8/10 Bra

Mathias

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Klassiskt hotel
Trevligt, klassiskt hotell med en liten egen strand, lugnt läge. Något slitet, begränsade kunskaper i engelska hos hotellpersonalen.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Underbart läge
Det bästa med hotellet är den egna stranden och solstolarna som är utplacerade mellan palmerna och på lummiga gräsmattor. Det är en liten oas i Phuket om man vill komma bort från stöket på väst sidan. Överlag ganska dyrt på hotellet men det finns flera mysiga restauranger utanför. Hotellområdet är ganska slitet och i behov av renovering. Rummen är nyrenoverade men tyvärr lite tafatt gjort och det finns mer att önska från ett femstjärnigt hotell. Mycket kraftigt tidvatten som ger utrymme för ca 5 tim bad om dagen. Sammanfattningsvis ett skönt ställe att koppla av och inte göra någonting i några dagar.

10/10 Fantastiskt

Carl

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell med egen strand
Fantastiskt! Mycket tjusigt hotell som har alla tänkbara bekvämligheter. Trots att det är mycket lyx passar det ändå alla stilar. Många restauranger och barer att välja på inne på området. Den privata stranden är mycket fin, en av de finaste vi sett på Phuket, med ovanligt finkornig sand. Bra att känna till är att hotellet ligger långt från stadsmiljö i en lugn del av Phuket vilket passade oss perfekt men kanske inte alla.

10/10 Fantastiskt

Mariana S, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
utmärkt läge
Ett fantastiskt hotell med egen strand....bra rum med bekväma sängar....rent och snyggt.Fantastisk service....

8/10 Bra

Tomas, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great resort and area
We had a junios suite, which was a very nice room with comfortable bed and nice balcony. The view from our balcony wasn't spectacular, since the room was basically in the far end of the hotel but that didn't bother us much. The staff, area and private beach was great. The only real downsides was the beach was stones and corals once you got into the water and the thai food in the main restaurant. I can highly recommend the thai restaurant at the beach.

6/10 Okej

Fanny

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Okej hotell men lite sur personal
Vi bodde här en vecka med vår tvååriga dotter. Helt okej hotell men inte fantastiskt. Personalen bjöd sällan på ett leende vilket man är ovan vid i Thailand, särskilt med barn i släptåg.

10/10 Fantastiskt

Tomas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Sven, Uppsala

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Cape Panwa
En pärla. Underbara omgivningar. Mycket fint hotell och hög standard. Lite avläget beläget till de sol gillar Patong beach men hotellet har en utmärkt och prisvärd taxiservice som kompenserar. Stranden är mycket vackert belägen och hela omgivnnigen med en högt belägen bebyggelse ger ett mycket vackert läge med flera fina restauranger i omgivnnigen som severar mycket god Thaimat.

10/10 Fantastiskt

Sunhee

Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 22 jan. 2024
Dear Sunhee,We are grateful that you took the time to leave us a review. We look forward to your next visit soon.Sincerely yours,

8/10 Bra

Mark

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Beautiful property and excellent room (junior suite). Nice breakfast.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Cape Panwa 14 jan. 2024
That’s so kind of you. I do appreciate your kindness. Once again, we want to say thank you.

10/10 Fantastiskt

SATOSHI

Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 22 jan. 2024
Dear SATOSHI,Thank you for your views, we look forward to seeing you back.

10/10 Fantastiskt

Kurtis, Vancouver

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 4 jan. 2024
Dear Kurtis, Thank you for taking the time to leave a 5-star review. Your feedback is greatly appreciated. We hope to see you back in the future.

8/10 Bra

Kapil

Bodde här 9 nätter i december 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 4 jan. 2024
Dear Kapil,We are grateful that you took the time out to leave us a 4-star review. Hope to see you again soon.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Sara

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i december 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 4 jan. 2024
Dear Sara,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Yu

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 4 jan. 2024
Dear Yu,Thank you so much for your positive rating on your recent visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We look forward to seeing you in the future.Sincerely yours,

8/10 Bra

Geoffrey

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i april 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 27 apr. 2023
Dear Geoffrey,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We hope to see you back with us in the future.Sincerely yours,Cape Panwa Hotel, Phuket Management

6/10 Okej

david

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Think carefully
I have visited theCape Panwa 7 times over the last 23 years and very little has changed. However certain areas have now fallen way below what weI expected. Service in all areas is so poor that guests have given up eating in the hotel. Breakfast is not a patch on what it used to be and is the same everyday. There is no supervision of staff, clearly no training for new staff even to understand the basics of serving a guest. A few of the remaining long term staff have also given up ( their words not mine) as no one seems to care anymore. The decking around the pool area has been there for over 30+ years and is now so dangerous for all guests. Tiles are missing from the main pool and rust is showing in the pool. There are many other tripping hazards in and around the hotel which have been painted black so you can see them better, especially in the dark. ( Really). The hotel general manager was on site but not once did I see him talk to a member of staff or a guest. What a shame for such a beautiful place to have fallen.
Bodde här 7 nätter i mars 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 28 apr. 2023
Dear David, Thank you for writing at such length about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Comments from frequently returning guests such as you are particularly useful in guiding our plans to get back to our former high standards, following the devastation of the pandemic. Allow me to point out that the pool was refurbished 8 years ago, not 30 as you state, and in May this year we will be totally replacing the decking. . Unfortunately, during peak or high occupancies, it may take a little bit longer time to prepare meals as all our food is cooked to order. As you may know, after Covid there is still an on-going shortage of qualified hotel personnel and we sincerely apologise for this waiting time. Staff training takes place more effectively in low season and we apologise for any shortcoming of our new recruits; we are sure that they will soon be as confident and involved as our ‘old hands’. Our management understands and respects the guests’ desire for privacy and independence to enjoy themselves but, of course, we engage with them when necessary. We hope to see you back in the future to witness at first hand the progress everyone has made.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Dominic

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 10 nätter i februari 2023
Svar från LK 27 apr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Okej

Valerie

Reste i grupp
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter
The property itself is beautiful and scenic. We loved the private beach, and the view from breakfast never got old. But the food and service is severely lacking, as well as much of the accommodations becoming outdated and worn. The staff at the front desk are helpful and accomodating, but that's where it ends. Several times there were situations I could have used help, like carrying luggage, but the staff offered no assistance. Room service is also lacking. Due to issues created through language barriers, we were not able to effectively communicate with the staff, which led to several misunderstandings and, once, being hung up on. This also leads me to the food, which was extremely lacking in flavor and variety despite the high cost. For example, there were several breakfasts where there were simply no options to eat other than Western food, like bread pudding, bacon, or beans. Since we were at a resort in Thailand, I really expected many more Thai food options than we ever got. In addition to the poor quality of food, restaurants often had high wait times for food to be served or was forgotten about completely. As an example, we waited nearly 40 minutes on a salad at the Bamboo bar. When we went back later, it was over an hour and it was clear the server simply forgot about the order. Overall, I'm disappointed with our experience at a five-star resort. The grounds were stunning and we loved the Panwa house, but everything else was underwhelming. We will not be back.
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 13 mars 2023
Dear Valerie,Thank you for writing to us about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Please accept our apologies for the shortcomings of our restaurant staff. We are continuing to recruit and English language training is being given whenever possible to improve communication. Similarly with our chefs, we appoint only qualified chefs and we are recruiting more at the moment. We hope that, should you return in the future, you will see a considerable difference and experience real Thai hospitality. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Lubna

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The cape absolute was amazing, and our butler (chai) was so helpful and friendly. We had an amazing family vacation.
Bodde här 7 nätter i februari 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 21 feb. 2023
Dear Lubna,We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Panwa Hotel, Phuket experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Ulysse

Bodde här 2 nätter i januari 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 6 feb. 2023
Dear Ulysse,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Bra

vivie

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I really enjoyed the spacious room and the private beach
Bodde här 2 nätter i januari 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 6 feb. 2023
Dear vivie,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Teeda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Beautiful resort with everything you need.
We stayed 3 nights in a junior sea view suite. The view from our room was beautiful. Our room was spacious and clean. We enjoyed going to Too of the Reef for dinner and Otters Bar for drinks, listening to a talented singer/pianist name Ice perform.
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 13 jan. 2023
Dear Teeda,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Bra

CHI KIT DAVID

8/10 Bra

Mary

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Needs refurbishment
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 8 dec. 2022
Dear Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

JONGSOO

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i oktober 2022
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 3 nov. 2022
Dear JONGSOO,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

evgueni

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It’s very nice atmosphere ,very very nice staff whit respect ,food ,beach ,rooms all great! All good if you pay no more that 100 US per night .We visit that place many times ,in pass 12 years .Some time ,during hi season we go different place at Phuket or different country (Vietnam ,Indonesia ,Combodsia ,Malaysia ) Also Hi season you pay more ,and to many peaple there .
Bodde här 5 nätter i oktober 2022
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 1 nov. 2022
Dear evgueni,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
全体的にはとても素敵なホテル
環境配慮のためかアメニティはイマイチ。まあ仕方ないですね。オーシャンビューの中で安い方の部屋に泊まったので眺望は今ひとつでしたが、プライベートビーチの裏側で静かだったのでそれはそれで良かったなと思ってます。
Bodde här 2 nätter i oktober 2022
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 19 okt. 2022
この度は、Cape Panwa Hotelをご利用頂き誠にありがとうございました。ご滞在中はごゆっくりとお過ごし頂き大変嬉しく思います。頂戴致しましたアメニティにつきましての貴重なご意見は今後のホテルづくりのご参考とさせて頂きます。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 Fantastiskt

P

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A unique location
A great hotel with its own beach and unique character.
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 10 aug. 2022
Dear P, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 Bra

Vincenzo

Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Posto splendido e immerso nel verde con una spiaggia privata bellissima tra le palme. Ottimo servizio. Acqua di un colore turchese, ma purtroppo, con la maschera, molto tirbida
Bodde här 3 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

Hsiangyi

Bodde här 2 nätter i mars 2022

6/10 Okej

G

Bodde här 3 nätter i mars 2022
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 29 mars 2022
Dear G, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 Okej

Ida Annie

Bodde här 2 nätter i december 2021
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 5 jan. 2022
Dear Annie, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

2/10 Väldigt dåligt

Prapreued

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
-
Bodde här 1 natt i december 2021
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 21 dec. 2021
Dear Prapreued, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
ห้องกว้าง เจียงนอนสบายมาก วิวทะเลโดยรอบสวย อาหารเช้าอร่อย หลากหลาย พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใส บริการดี
Bodde här 1 natt i mars 2021
Svar från ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต 5 apr. 2021
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Perfect for your vacation. Staffs are friendly. Great service.
Bodde här 3 nätter i mars 2021
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 15 mars 2021
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Methawee

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ที่ๆควรกลับมาอีก
มากี่ครั้งก็ประทับใจค่ะ สงบ มีหาดส่วนตัว วิวสวย มีสวนเด็กเล่น
Bodde här 1 natt i november 2020
Svar från ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต 16 nov. 2020
เรียน คุณ Methawee, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 Bra

Robert

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel, hvis personale trænger til opstramning!
Hotellet har en unik beliggenhed, men er totalt afsondret fra restauranter, butikker etc. Derfor er det fint med en "shuttlebus" fra hotellet til byen. Dog er denne hverken præcis eller økologisk (holder med motoren tændt i 15-20 min. Der er meget dårlig service ved poolen og stranden, personalet gider ikke hjælpe med at flytte liggestole, der vejer ½ton, slå parasoller op eller rydde op. Det er absolut ikke et hotel for ældre eller folk med bevægelses problemer, da der er uendelige gange og trapper. Det er en luksus med kabelbanen for at komme til stranden, men er en bremse for at flytte rundt. Desuden er havet meget oprevet om forniddagen, så man ikke kan bade. I det store hele virker hotellet lidt, som om det trænger til en kærlig hånd.
Bodde här 2 nätter i mars 2020

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 4 nätter i december 2019
Svar från Cape Panwa Hotel Management 5 mars 2020
Dear Guest, Thank you for rating us.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
nice resort with restaurants nearby. However the seaview room is almost fully blocked by trees with only a glimpse of ocean... service at the breakfast buffet is also lacking
Bodde här 2 nätter i december 2019
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 9 dec. 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
素敵なホテルでした。
Bodde här 2 nätter i november 2019
Svar från Hotel Management 31 dec. 2019
Dear guest, Thank you so much that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Cape Panwa Hotel management team

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great hotel and amazing beach. Highly recommended to anyone visiting Phuket.
Bodde här 7 nätter i oktober 2019
Svar från Ratree P. 23 okt. 2019
Thank you for your nice feedbacks regarding your stay at Cape Panwa ka. I’m very glad to hear that you enjoy your stay with us. We hope to have the next opportunity to serve you again in the future.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet
Services and hospitality of staffs make me like this hotel but the cleanliness inside the room really need the upgraded. Room has unpleasant smell of mold which I found everywhere (on balcony bench, room sub curtain and rubber seal in the bathroom ewwwwww).
Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Cape Panwa Hotel, Phuket Management 8 okt. 2019
Thank you for writing about your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are grateful for your compliments to our staff. We sincerely apologise for the bad odour that you detected and we have passed your observation to our Housekeeping team for immediate action. We hope nevertheless that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Cape Panwa Hotel, Phuket Management

8/10 Bra

Chun Ming

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i september 2019
Svar från Cape Panwa Hotel 18 nov. 2019
Dear Chun Ming, Thank you for your favorable review of our property. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Cape Panwa Hotel

8/10 Bra

Suzanne

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i augusti 2019