2 restaurants, breakfast, lunch, dinner served; international cuisine

Recensioner av Hotel ibis Schiphol Amsterdam Airport

3 out of 5
Hotel ibis Schiphol Amsterdam Airport
Schipholweg 181, Badhoevedorp

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 372 av 1008 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 300 av 1008 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 171 av 1008 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 101 av 1008 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 64 av 1008 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

7,6/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Ruwayda

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i december 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 30 dec. 2023
Beste gast,Fijn dat u even de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.Het verheugt ons dat u tevreden was over ons hotel.We noteren uw opmerking over de kamers en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.Hartelijke groet,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 Okej

Pirjo

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Unfortunately the Airport buss didn’t have information about next hotel stop.
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 15 aug. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We apologize for any confusion regarding the airport shuttle information. Our complimentary shuttle service runs every 20-40 minutes, and the bus stop at the airport is A9-13. We will make sure to improve the communication of this information to our guests in the future.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time.Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 Okej

Reidar

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 16 maj 2023
Kära Reidar,tack för att ni har tagit er tid att lämna en recension.Det är tråkigt att läsa att rummet inte levde upp till era förväntningar, men vi uppskattar att ni har valt att dela med er av era tankar. Vi strävar ständigt efter att förbättra oss och er feedback är mycket viktig i detta avseende. Med hjälp av den kommer vi att se över om det är något vi skulle kunna göra annorlunda i framtiden.Vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka igen.Med vänliga hälsningar,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Luther

Bodde här 1 natt i april 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 4 maj 2023
Kära Luther,tack för att du har lämnat en recension av din vistelse.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi ser fram emot att välkomna er igen!IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Ulf

Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 19 mars 2023
Dear Ulf,Thank you for your review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Josefin

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Välkomnande. Praktiskt. Effektivt.
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 24 feb. 2023
Kära Josefin, tack för att ni lämnade ett omdöme.Vi är så glada att ni hade en trevlig vistelse hos oss och att ni uppskattade vår service. Vår personal gör allt de kan för att hjälpa våra gäster, och det är alltid fint när det uppmärksammas, så stort tack för det!Vi önskar dig varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

2/10 Väldigt dåligt

Andreas

Bodde här 1 natt i september 2022

10/10 Fantastiskt

Mikael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2022

6/10 Okej

Andreas

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2021

6/10 Okej

Joakim

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2021

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i november 2021

8/10 Bra

Hanna

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great
Very friendly staff at the reception. Hotel was modern and very well thought through. Perfect for an overnight stay before/after flight from Schiphol.
Bodde här 1 natt i september 2021

6/10 Okej

Alicia

Gillade inte: Renlighet
Easy to get in town, did the job!
Bodde här 1 natt i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Della

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This is the perfect stop over for the weary traveler.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 1 maj 2024
Dear Della,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

Chrystal

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet
Convenient location, free transport to and from airport. It wasn't very clean and really needed a refresh. The buffet breakfast was terrible.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 29 apr. 2024
Dear Chrystal,Thank you for taking the time to share your review.It is a pleasure to know that you found our location to be convenient.Unfortunately, it seems that we did not meet all of your expectations and take your feedback very seriously. We urge guests to make us aware of any issues or concerns during their stay so that these may be immediately addressed. Nevertheless, we will be reviewing your comments with our housekeeping and maintenance teams.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Michael

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 23 apr. 2024
Beste Michael, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

2/10 Väldigt dåligt

Syed Mohammed

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff are worst and don’t care about customers at all
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 20 apr. 2024
Dear Mohammed,Thank you for taking the time to review your stay.It is with great concern that we receive your comments regarding your recent stay with us. We always aim to deliver a high standard of customer service and it disheartens us to hear that we did not live up to these expectations on this occasion.Regarding room cleanliness and hotel condition, our team is dedicated to providing well-maintained accommodations. We are truly sorry to hear that you felt these aspects were not satisfactory. Our staff is trained to be attentive and supportive, and we regret if you perceived any indifference to your needs. We take pride in our 24/7 reception service, aiming to ensure that every guest feels well cared for at any time of day.We also note your concerns about the room amenities. Our rooms are designed to offer comfort and convenience, and we regret that they did not meet your satisfaction. While our minibar service is not available, we ensure that other amenities like coffee/tea facilities and in-room safes are maintained to enrich our guests' stays.As we continue to strive for excellence, we hope to have the opportunity to show you the high standards we aim to uphold.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Evelien

Affärsresenär
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Handige shuttlebus naar Schiphol
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 20 apr. 2024
Beste Evelien,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons te horen dat onze shuttlebusservice naar Schiphol aan uw verwachtingen voldeed en dat de algehele staat van het hotel evenals onze dienstverlening positief door u werden ervaren.Wij betreuren het echter dat de netheid van uw kamer niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Ons team streeft ernaar om alle gasten een onberispelijke kamer te bieden, en uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons. We zullen blijven inzetten op dagelijkse zorgvuldigheid om deze ervaringen te verbeteren.Nogmaals dank voor uw waardering van onze service en de conditie van ons hotel. We vinden het fijn dat deze aspecten bijgedragen hebben aan een positieve ervaring tijdens uw verblijf.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

JAMAL, Kaifan

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This is at least my 4th time to stay at this property. And I'm coming back maybe after 1 or 2 months, I definitely will stay here. Enough if you don't feel going anywhere, just setting outside in front of man made fish pond it's a relaxing.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 14 apr. 2024
Dear Jamal,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back. Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

gbolahan

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
airport shuttle
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 14 apr. 2024
Dear Guest,Thank you for such a positive review.We're delighted to hear that our complimentary airport shuttle service met your expectations and provided ease during your travels. It is our aim to offer convenient connectivity for our guests.We also appreciate your positive remarks on the cleanliness of our rooms, the service provided by our team, and the amenities available. Our staff strives to deliver a comfortable and enjoyable experience, so your feedback is truly encouraging.Should your travels bring you back to the area, we would be pleased to welcome you again and ensure another pleasant stay.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

Christopher

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Contacted the hotel to see if early check in was possible and never heard back. Hotel was great and transportation to and from was reliable.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 10 apr. 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad to hear that your overall experience at our hotel met your expectations and that you found our transportation services to be reliable.We regret to hear there was a lack of communication regarding your early check-in inquiry. While we strive to address all guest requests promptly, it seems we fell short in this instance, and for that, we are truly sorry. Please rest assured that we are continuously working to improve our response times to enhance our guest experience.Your kind words about the hotel and the services provided are greatly appreciated and will be shared with our dedicated team. It is always encouraging to learn that our efforts are noticed.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Yun jeoung

Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 29 apr. 2024
Beste Yun, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Johanna

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Fast check in, shuttle to airport. Room was clean and convenient.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 8 apr. 2024
Dear Johanna,Thank you for sharing this positive review.It's wonderful to hear that our efficient check-in process and convenient shuttle service met your expectations and contributed to a smooth experience. We take great pride in maintaining the highest standards of cleanliness and service, so your positive feedback on the room's condition and amenities is very much appreciated. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your satisfaction is a delightful affirmation of their efforts.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Jens Christian

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 8 apr. 2024
Dear Jens,Thank you for your positive review, we appreciate it.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Gaston

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ease of getting to the hotel from the airport, fast check-in and the dining options
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 30 mars 2024
Dear Gaston,Thank you for this positive review of your stay with us.It is delightful to hear that you found the complimentary airport shuttle service convenient and the check-in process efficient. While our dining options are currently limited, we are glad that you could still enjoy the available services. We appreciate your kind words on the cleanliness and condition of our hotel, and it is wonderful to know that the service provided by our team met your expectations. The amenities in our rooms are designed for comfort, and it's great to learn that they contributed positively to your stay.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

2/10 Väldigt dåligt

Julieta Alejandra Guerrero

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very little space and dirty
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 30 mars 2024
Dear Julieta Alejandra,Thank you for taking the time to share your review.We are truly disheartened to hear that your stay did not meet the high standards we strive to uphold. While our rooms are designed to be cozy and are maintained with daily housekeeping, it seems we fell short of our goal during your visit. Our team is committed to providing a clean and comfortable environment for all our guests, and we regret that this was not reflected in your experience. Additionally, we take pride in our 24/7 guest services, and it is disappointing to learn that you were not satisfied. Please rest assured that we take your comments seriously and are looking into the matters you've raised.We look forward to welcoming you back. Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

Ludger

Reste med familjen
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Xx
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 30 mars 2024
Dag Ludger,Bedankt voor uw beoordeling.Het spijt ons te horen dat onze kamers niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u niet volledig tevreden was met de staat van het hotel. Onze gasten verdienen de beste service en comfort, en het is jammer dat we dit keer niet aan die standaard hebben kunnen voldoen. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze faciliteiten en het trainen van ons personeel om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden. Het is onze hoop dat u onze inzet voor kwaliteit en comfort tijdens een toekomstig verblijf kunt ervaren.Hoewel onze kamerfaciliteiten niet geheel aan uw verwachtingen voldeden, hopen we dat u hebt kunnen genieten van de andere voorzieningen die we bieden, zoals de 24-uurs receptie en de fitnessruimte.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Maria Lázaro

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
L' ubicació i la bona comunicació. L'esmorzar molt bó. Tot molt correcte. I tornaré.
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 28 mars 2024
Benvolguda Maria,Moltíssimes gràcies per compartir amb nosaltres la seva magnífica valoració sobre el nostre establiment.Estem orgullosos de saber que vam ser capaços de fer que la seva estada resultés en una experiència agradable i celebrem haver estat a l'altura de les seves expectatives. També estem encantats que ha gaudit de l'esmorzar que li hem ofert i que el fàcil accés a mitjans de transport des de les nostres instal·lacions li hagi semblat convenient.Serà un plaer tornar-la a acollir sempre que ho necessiti.Rebi una cordial salutació,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

T.J.A.

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 26 mars 2024
Beste gast,Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Laura

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 26 mars 2024
Beste Laura,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Cheryl

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Everything was so convenient! I had a lovely dinner in the 3rd floor restaurant. A great place to overnight between flights.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 21 mars 2024
Dear Cheryl, Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that you enjoyed a lovely dinner at our restaurant, and appreciated the convenience of our location for your layover needs. It's great to know that you found the room cleanliness to be impeccable. We take pride in our 24/7 shuttle service and proximity to Schiphol Airport, which many guests find advantageous for their travels. While you've rated some aspects of your stay such as hotel condition and service at 80%, we continuously strive to enhance our guest experience and value your feedback.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

2/10 Väldigt dåligt

Jahret

Affärsresenär
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I originally booked this property due to the location next to Schiphol. I would never do it again. Even though it is technically closer in distance, it is not more convenient. The hotel is old and in disrepair. The walls do not hide noise so I could hear people talking in the room next to me and in the hallway. There are stains on the sink and shower floor. Dust in the corners of the room. There were holes in the sheet and one of my towels had a long black hair on it. Probably the worst hotel I’ve been in. I would recommend staying at one of the many hotels off the sprinter train lines. You can get there faster and the price will be the same. Quality on the other hotels will also be much better!
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 18 mars 2024
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're glad to hear that you found our service to be excellent. It is one of our top priorities to provide outstanding service, and we're happy that we met this goal during your stay. However, we are sorry to hear about your disappointment with the room's condition. Our hotel is proud to have a dedicated housekeeping team ensuring daily cleanliness, and we regret that we fell short of our high standards in this instance. Regarding the noise levels, we strive to offer peace and comfort for all our guests. While our Superior rooms are equipped with Sweet Beds to enhance sleep quality, we also provide earplugs at reception for added comfort. We appreciate your comments on the convenience of our location and would like to highlight our complimentary shuttle service, which offers ease of access from Schiphol Airport.We hope to have the opportunity of welcoming you again in the future. Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Brandon

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Had a nice quiet stay after 2 weeks of travel, it was nice to relax on my last day. Being so close to the airport is an added bonus.
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 14 mars 2024
Dear Brandon,Thank you for such a positive review.We're thrilled to hear that you enjoyed a tranquil day at our hotel after your travels. It's great to know our proximity to the airport contributed positively to your stay. Our team takes pride in maintaining a high standard of cleanliness, so your 100% satisfaction in this area is particularly rewarding. We're also pleased that you found our hotel conditions and service to be impeccable. Although you didn't mention our room amenities, we hope our Sweet Beds and complimentary airport shuttle added to the comfort and convenience of your visit.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Paul

Reste med sin partner
Only for one night it was sufficient!
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 6 mars 2024
Dear Paul,Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Stuart, Lahti

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Overall a good hotel with friendly staff. room standard is what you’d expect for this level of hotel and price. One disappointing factor is all hotel bars and restaurants only accept cast!
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 3 mars 2024
Dear Stuart, thank you for taking the time to share your experience with us.We're delighted to hear that our staff made a positive impression and that the room met your expectations for its level and price. Your satisfaction with the service and room amenities is greatly appreciated, and we're glad that you found the overall condition of the hotel to your liking. Regarding your comment about payment methods in our bars and restaurants, we would like to clarify that we accept various cashless payment options to provide a convenient and secure transaction experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Willy

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i februari 2024

8/10 Bra

Philip, Orangeville

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Positives: Good free shuttle service, large comfortable bed, decent facilities overall, & friendly staff. Negatives: TV wouldn't switch on, no fridge, nowhere within walking distance to visit. Mostly positive experience, would stay again.
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 14 feb. 2024
Dear Philip, thank you for taking the time to share your experience with us.We're delighted to hear that our complimentary shuttle service met your expectations and that you found the comfort of our beds to your satisfaction. It's also wonderful to know that our staff's friendliness contributed positively to your stay. Regarding the TV issue, our team is on hand 24/7 to assist with any technical difficulties guests may encounter, ensuring a seamless and enjoyable experience. Although some rooms do not come with a fridge as standard, we are able to provide them upon request subject to availability. We understand that the proximity to local attractions is important and while we may not have sites within walking distance, our location across from the Schiphol Noord bus station offers a direct 20-minute connection to the heart of Amsterdam where a plethora of sights and activities await.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Tom-Einar

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 3 feb. 2024
Dear Einar,Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

Dan

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
All bars and restaurants were cash only with a €4 charge to withdraw cash, couldn’t have been made to feel less welcome when checking in as well. Lovely hotel just a shame about the issues inside.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 1 feb. 2024
Dear Dan,Thank you for taking the time to share your feedback.We're pleased to hear that you found the hotel lovely and appreciate your kind words. Regarding the issues you've mentioned, we would like to clarify that our hotel operates with cashless payment options throughout, particularly at night for added security and efficiency, ensuring a seamless experience for our guests. We regret to hear that your check-in experience did not meet your expectations. Our team strives to provide a warm welcome to all guests, and we sincerely apologize if we fell short in this instance.Kind regards,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Marinus

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 1 feb. 2024
Beste Marinus, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Marta

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 31 jan. 2024
Dear Marta,It was a pleasure to receive this great review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

FRANCISCO

Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 31 jan. 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

René

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Overnachten Schiphol
Voor koppel met twee koffers is de ruimte wel klein, maar voor één nacht goed te doen. Wat echter absoluut niet kan, is schimmel in de badkamer.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 28 jan. 2024
Beste René,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.We zijn blij te horen dat onze dienstverlening hoog gewaardeerd wordt en dat u onze service en kamercomfort positief beoordeelt. Het spijt ons te vernemen dat u schimmel in de badkamer heeft aangetroffen. Hygiëne en netheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we streven naar dagelijkse huiselijkheid van alle faciliteiten. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze standaarden te waarborgen.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Hentschel

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 28 jan. 2024
Beste gast,Bedankt voor uw positieve review.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 Dåligt

Roy

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 28 jan. 2024
Dag Roy,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterlaat.Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was met de service en de hygiëne. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

heike

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Close to airport
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 25 jan. 2024
Dear Heike,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our convenient location. Wishing you all the best and looking forward to your next visit,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 Okej

T.J.A.

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Locatie is prima. De kamer rook erg muf en in de bar kon je alleen met cashgeld betalen; bij het uitchecken hoorden we dat er een probleem was met de pin. 1Ons werd door het personeel alleen verteld dat je niet kon pinnen of met creditcard betalen. Heel bijzonder en vooral jammer voor een airport hotel.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 23 jan. 2024
Beste gast,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat de locatie van ons hotel naar wens was. Het spijt ons te horen dat uw kamer niet voldeed aan de verwachte frisheid; dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Betreffende de betaalmethoden in de bar, willen we benadrukken dat wij normaal gesproken diverse betaalmogelijkheden bieden en dat het ongemak met de pinbetalingen een uitzonderlijke situatie was. Wij hopen dat dit geen afbreuk heeft gedaan aan uw algehele ervaring en willen u verzekeren dat wij voortdurend streven naar verbetering.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 18 jan. 2024
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 Fantastiskt

Zorisha

Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 6 feb. 2024
Beste gast,We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 Bra

Holly

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT 14 jan. 2024
Dear Holly,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT