Man kan sammanfatta vistelsen med att man tar betalt som ett lyxhotell men lever inte upp till vad man kan förvänta sig. När vi anländer är parkeringsplatsen vi blir anvisade redan upptagen, nyckelkorten till rummet fungerade ej och även klimatanläggningen var ur funktion. Klimatanläggningen reparerade en tekniker på 30min men jag tycker det var lite för mycket som inte fungerade. Poolområdet har fantastiskt läge men solsängarna borde bytas ut, de var inte speciellt bekväma och ett stort antal var trasiga. Sängarna på rummet var bekväma och frukostbuffén var helt ok, tycker dock att en espresso kunde ingått istället för att fakturera extra. Valde ett rum med balkong och havsutsikt men utnyttjade inte balkongen då den var väldigt liten, precis man fick plats på bredden. Vi åt kvällsbuffe första kvällen men den var riktigt dålig. Mycket av rätterna var kalla och smakade inget vidare. Gamla stan i Dubrovnik har däremot ett flertal restauranger av mycket hög klass och jag kan rekommendera Zuzori. Baren på hotellet besökte vi och de la ner mycket tid på att mäta upp innehållet så det inte blev för mycket, kändes snålt, fick ej heller ta med glas utan vi fick plastmuggar när vi tog upp det till vårt rum. Duschtvål som hotellet tillhandahåller är inte bra, den har svårt att fastna på kroppen, känns märkligt.