Fotogalleri för LIME RESORT HAKONE





Recensioner
10 av 10,
Enastående
Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 1 812 kr
5 okt. – 6 okt.
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Svit - icke-rökare - privat badrum

Svit - icke-rökare - privat badrum
Höjdpunkter
Separat sovrum
Privat badrum
Daglig städning
Värdeförvaringsskåp
Öppna alla foton för Stuga - icke-rökare - delat badrum

Stuga - icke-rökare - delat badrum
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Separat sovrum
Daglig städning
Värdeförvaringsskåp
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

1246-845 Sengokuhara, Hakone, Kanagawa, 250-0631
Om boendet
LIME RESORT HAKONE
Liknande boenden

YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
- Husdjursvänligt
- Parkering ingår
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
8.6 av 10, Fantastiskt, 116 recensioner
Priset är 1 889 kr
13 okt. – 14 okt.
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Extra tillval
- Avgift för frukost enligt egen beställning: JPY 3600 för vuxna och JPY 1800 för barn
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
LIME RESORT HAKONE Hotel
LIME RESORT HAKONE Hakone
LIME RESORT HAKONE Hotel Hakone
Vanliga frågor och svar
Recensioner för LIME RESORT HAKONE
Recensioner
10
Enastående
9,8/10
Renlighet
9,6/10
Personal och service
8,8/10
Bekvämligheter
9,6/10
Boendets skick och faciliteter
10/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familj och småbarn
9 maj 2025
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
NAOKO
7 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
NAOKO
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Masato
5 maj 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Masato
Bodde här 2 nätter i maj 2025
8/10 Bra
Suk hee
5 maj 2025
Suk hee
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Masaki
Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
5 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Masaki
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
SACHIYO
Reste med familjen
5 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
SACHIYO
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Johnny
4 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Johnny
Bodde här 2 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
Miho
4 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Miho
Bodde här 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
MITSURU
Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
30 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
MITSURU
Bodde här 1 natt i april 2025
10/10 Fantastiskt
emma
22 apr. 2025
emma
Bodde här 1 natt i april 2025
10/10 Fantastiskt
Morten
Reste med familjen
12 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skønt ophold med lækker onsen
Morten
Bodde här 1 natt i april 2025
10/10 Fantastiskt
Nelson
1 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nelson
Bodde här 1 natt i mars 2025
8/10 Bra
??
31 mars 2025
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
??
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
HARUKA
28 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
HARUKA
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
???
21 mars 2025
???
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Hyuk
Reste med familjen
24 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
최고의 하코네경험

Hyuk
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
KAZUYA
Reste med familjen
23 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
家族で最高の思い出ができました!




KAZUYA
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
I-ling
Reste med familjen
31 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
適合渡假



I-ling
Bodde här 1 natt i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med familjen
7 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i december 2024
10/10 Fantastiskt
??
30 dec. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
??
Bodde här 1 natt i december 2024
10/10 Fantastiskt
Monica
13 dec. 2024
Monica
Bodde här 1 natt i november 2024