TillgÀngligt i alla rum: gratis wi-fi och fast internet
Wi-fi-hastighet pÄ rummet: 500+ Mbps (passar för 6+ personer eller 10+ enheter)
TillgÀngligt i vissa allmÀnna utrymmen: gratis wi-fi och fast internet
Parkering och transport
Avgiftsfri och tÀckt parkering pÄ omrÄdet
Avgiftsfri och tÀckt parkeringsservice pÄ omrÄdet
FamiljevÀnligt
TvÀttmöjligheter
BekvÀmligheter
Bagageförvaring
Reception öppen dygnet runt
TvÀttmöjligheter
TillgÀnglighetsanpassning
Ingen hiss
Mer
Rökfritt boende
BekvÀmligheter pÄ rummet
Sovrum
Lakan tillhandahÄlls
Badrum
Dusch
Handdukar tillhandahÄlles
UnderhÄllning
65-tums smart-tv
Netflix
StreamingtjÀnster
Mat och dryck
Elektrisk vattenkokare
Mer
Luftkonditionering
VĂ€rme
Regler
Incheckning
Checka in frÄn: 14.00. Checka in fram till: nÀr som helst.
MinimiÄlder för incheckning - 19 Är
Utcheckning
Utcheckning innan 12.00
Incheckningsinstruktioner
Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
Ă tkomst till boendet
Bemannad reception
Husdjur
Djur ej tillÄtna
Barn och extrasÀngar
Barn Àr vÀlkomna.
ExtrasÀngar finns inte tillgÀngliga.
SpjÀlsÀngar finns inte tillgÀngliga.
Betalningstyper
Viktig information
Att hÄlla koll pÄ
Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Nationell betygssÀttning
Till förmÄn för vÄra kunder har vi angett ett betyg baserat pÄ vÄrt stjÀrngraderingssystem.
Boendet kallas Àven
Hotel SONO Hotel
Hotel SONO Incheon
Hotel SONO Hotel Incheon
Vanliga frÄgor och svar
Ăr Hotel SONO husdjursvĂ€nligt?
Nej, husdjur Àr inte tillÄtna pÄ boendet.
Hur mycket kostar det att parkera vid Hotel SONO?
Vanlig parkering och parkeringsservice Àr gratis pÄ det hÀr boendet.
Vilka Àr incheckningstiderna för Hotel SONO?
Checka in frÄn: 14.00. Checka in fram till: nÀr som helst.
Vilken utcheckningstid gÀller för Hotel SONO?
Utcheckning sker senast klockan 12.00.
Var ligger Hotel SONO?
Detta hotell i Jung-gu ligger mindre Àn 2 km frÄn Fun Science Museum och Port of Incheon. Sinpo International Market och Incheon Art Platform ligger ocksÄ tio minuter hÀrifrÄn. Sinpo station ligger inom 2 minuters gÄngavstÄnd, och till Incheon station promenerar du pÄ 15 minuter.
Recensioner för Hotel SONO
Recensioner
7,6
Bra
Alla recensioner som visas Ă€r recensioner frĂ„n verkliga gĂ€ster. Endast resenĂ€rer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med vĂ„ra riktlinjer och publicerar alla recensioner, bĂ„de positiva och negativa.Mer informationĂppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 7 av 16 recensioner
10Â -Â Fantastiskt
7
8 - Bra i betyg. 2 av 16 recensioner
8Â -Â Bra
2
6 - Okej i betyg. 5 av 16 recensioner
6Â -Â Okej
5
4 - DÄligt i betyg. 0 av 16 recensioner
4 - DÄligt
0
2 - VÀldigt dÄligt i betyg. 2 av 16 recensioner
2 - VÀldigt dÄligt
2
8,0/10
Renlighet
7,0/10
Personal och service
9,0/10
BekvÀmligheter
7,8/10
Boendets skick och faciliteter
7,8/10
HÄllbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Yoshikazu
Reste i grupp
19 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Mucho todo el servicio de lobby perfecto
Mon
Bodde hÀr 1 natt i maj 2025
6/10 Okej
Jacqueline S.Q.
10 maj 2025
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
The room was clean and had everything we needed.
The check-in was rather disappointing. While we already paid for everything at the time of booking, the middle aged man behind the reception insisted us on paying first. We said it was already paid for and showed him the receipt on our phone. He just kept saying "money" in a firm to tone
Jacqueline S.Q.
Bodde hÀr 1 natt i maj 2025
2/10 VÀldigt dÄligt
Theodore
26 apr. 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Theodore
Bodde hÀr 1 natt i april 2025
2/10 VÀldigt dÄligt
sunhee
26 feb. 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
sunhee
Bodde hÀr 1 natt i februari 2025
8/10 Bra
Yasunobu
Reste med familjen
4 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter