Det finns lunch, middag och happy hour

Recensioner av Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel

5 out of 5
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Recensioner

8,6

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 502 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 328 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 94 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 48 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 28 av 1000 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Sonia

Bodde här 4 nätter i februari 2023

10/10 Fantastiskt

goeran

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i november 2019

6/10 Okej

Maria

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell vars service kunde vara bättre
Stort rum med bekväma sängar och fin utsikt, god frukost, fräscht badrum, bra poolområde. Nära till Petronas och TV-tornet men en bit från Bukit Bintang och Chinatown. Servicen var dock sämre än senast vi bodde på hotellet. Vi bad om hjälp med AC:n men inget hände, när vi skulle betala för sen utcheckning så fungerade inte kortmaskinen och den informationen fick vi inte när de ringde och bad oss komma ner för att betala för en extra halv dag, frukost ingick inte i vårt pris (miss från vår sida) men det gick inte att lägga till när vi betalade för rummet utan vi fick betala i restaurangen de två morgnar vi åt frukost där.
Bodde här 2 nätter i juli 2018

10/10 Fantastiskt

Rasmus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Topp
Super bra service och stora fina rum! Tio av tio
Bodde här 2 nätter i januari 2018

8/10 Bra

Heidi, gothenburg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
excellent Hotel
Excellent hotel, clean rooms and good location. Very fine service. We stayed for eight nights and had a great vaccation at Sheraton.
Bodde här 7 nätter i augusti 2017

8/10 Bra

Fredrik, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell nära de mesta
Hotellet låg med gångavstånd till de mesta. Bra frukost och trevlig personal
Svar från Derrick Felix 30 nov. 2016
We're glad that you enjoyed our hotel vicinity as well as your stay with us and we hope to welcome you soon.

10/10 Fantastiskt

Lars

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Pia, Falkenberg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxigt
Otroligt bra service och det kändes lyxigt.

10/10 Fantastiskt

Madelene

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Ann-christin, Örebro

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Högklassigt elegant hotell
Två veckors härlig avkoppling o sightseeing med familjen. Classy hotel!

8/10 Bra

Morgan, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Helt ok men inte mer.
Sheraton är Sheraton, man vet vad man får. Vi valde ett Clubrum och därmed access till Clubfloor på vån 38. Det var väl en liten besvikelse vad gällde platsutrymme, utbud och under vilka tider man kunde få en kall öl.... Rummen var rymmliga för 3, men skulle må bra av en renovering och uppfräschning. Känns som 1995....

10/10 Fantastiskt

Erik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

David

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Every one of the staff I interacted with were excellent. All were help full, polite, and happy pleasant people. I cannot think of anything I did not like.
Bodde här 6 nätter i maj 2024

6/10 Okej

Tomoaki

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
清潔感があった
Bodde här 9 nätter i februari 2024

8/10 Bra

KENTA

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
周辺には観光地が多く、交通の便も良かったです。
Bodde här 4 nätter i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Ahava Sarah, marina del rey

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Wonderful lobby area that is breathtaking to behold. The rooms are very large ... however this is an old property and this is noticeable in the rooms that could do with a makeover. However the lobby area is exceptional. And makes up for everything. Great service as well. Hospitality gets top marks!
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 25 apr. 2024
Hi Ahava Sarah, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our lobby area breathtaking and enjoyed our spacious rooms. We appreciate your feedback regarding the need for room makeovers, and we'll certainly consider it for future improvements. It's wonderful to know that our service and hospitality earned top marks from you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience soon!

6/10 Okej

Kuniko

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
禁煙で予約したのにフロントのスタッフにツインルームは喫煙しかないと嘘をつかれた。 強く抗議して予約通りの禁煙のツインルームにチェックインすることが出来たが、そこに辿り着くまでに労力と時間を費やすことになり非常に腹立たしかった。日本人なら言いくるめられると思ったのかも知れないが、失礼な接客に本当にガッカリだった。眺めは良かったけど、老朽化も気になったし、プールのジャグジーはただの水たまりだったし、高級ホテルとは言えないレベル。 他のホテルに泊まることをおすすめします。
Bodde här 4 nätter i mars 2024

6/10 Okej

KATO

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service
There were only two staffs at the lobby so we had to wait more than 30mins to check in on the arrive day. A hotel staff told us a lie that they didn't have any Non smoking twin room and she was trying to give us Smoking room instead. (We booked 3rooms) We hate the smell of smoking so we refused her offer. After we showed her our confirmation mail which was sent from the hotel, she gave up and finally she gave us 3 Non smoking rooms. It was obviously she told a lie.Because she could give us 3rooms-Non smoking-. The hotel itself was OK,but we were disappointed with her attitude very much.
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 8 apr. 2024
Dear KATO, We deeply apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your check-in process. It is unacceptable that you had to wait for over 30 minutes due to understaffing, and we regret any inconvenience caused by the misinformation regarding room availability.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we are addressing this matter with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. Providing accurate and transparent information to our guests is essential, and we apologize for falling short of this standard during your stay.We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.

10/10 Fantastiskt

Yasuaki

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The room, breakfast and atmosphere of the hotel is very nice. Around the hotel, there are many kinds of nice restaurants.
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 19 mars 2024
Hi Yasuaki, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to hear that you enjoy your staycation at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon. Thank you!

4/10 Dåligt

muhamad

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
We had booked a king room and received a smoking room. The reception said they will change our room the next day but they didn’t have any non-smoking room even tho we reserved one and prepaid for it. We spent 6 days in a smoking room with a terrible smell that bothered us throughout our stay. At times we will go down to the mall across the street to spend time. The staff was very friendly but I will not be returning here next year
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 19 mars 2024
Hi Muhamad.We apologize for the inconvenience of not being able to provide the non-smoking room you reserved despite your prepayment. Your feedback regarding the room allocation process will be addressed to ensure improvements are made. We understand the frustration of spending six days in a smoking room and regret the discomfort it caused. Despite this, we appreciate your kind words about our friendly staff. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you.

10/10 Fantastiskt

IREH

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
People are nice, the overall facilities are a bit old but is under good maintenance. Considering the biz trip budget, I will definitely recommend this hotel to others.
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 19 mars 2024
Hi IREH, Thank you for taking time to share your experience with us. Pleased to hear that you satisfied with our services. Hope to see you back again.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Vincent

Gillade: Renlighet
Property needed upgrades and modernized
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Sung woo

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

YONGHOON

Bodde här 1 natt i februari 2024

8/10 Bra

thanh

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Small refrigerator not working Thermostat control not working Manual turn on, switch off Thermostat
Bodde här 4 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Yuji

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Selvan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fabulous
Had a fabulous stay. Booked the club room which gives access to club lounge which provides snacks, drinks throughout the day and cocktails in the evening. The breakfast buffet is the best I've seen with an international selection. The pool area is lovely and very relaxing considering we were in the middle of a city. Easy access to transport. Would suggest get the Grab app which is a cost effective way to get around
Bodde här 6 nätter i januari 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 22 feb. 2024
Hi Selvan! Thank you for the wonderful review! We're thrilled you had a fabulous stay, enjoyed the club room amenities, and found the breakfast buffet impressive. Your recommendation of the Grab app for transport is noted. We look forward to hosting you again!

10/10 Fantastiskt

Ravnesh

Bodde här 5 nätter i januari 2024

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Not was expected
The room was not very clean, the facilities are old. I would have been better off in a condo at $30 a night.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 22 feb. 2024
Dear guest, We sincerely apologize for the cleanliness issues and any inconvenience caused by the condition of our facilities. Your feedback is important, and we take it seriously. We're committed to addressing these concerns promptly to enhance the overall experience for our guests. Please consider giving us another chance; we strive to provide a more satisfying stay in the future.

10/10 Fantastiskt

Shino

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Esther

Bodde här 2 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Muhammad Salih Bin Othman

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024

2/10 Väldigt dåligt

khosru

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
This is our first trip to Malaysia and after this experience this will be our last trip. This experience has definitely put me off coming back. I booked 2 rooms in March 2023 for December 2023 and requested rooms to be next to each other because we're travelling with our children. The Hotel failed to acknowledge our request and we only found out when we arrived at the hotel. We had to wait a long time at the lobby. This hotel staff is very unwelcoming. The staff at the reception offered us 2 rooms in different floors, which is not suitable having the children on another floor. Other option given was rooms in the same floor but it is smoking room. The whole floor and the room smelling like an ashtray. The deco, bathroom and staff is nothing like a 5 star hotel. Sheraton Imperial Hotel as a 5 star is misleading. Ive witnessed how staff treat (bum lick) other communities (non Asian). Maybe thats how they are. I've travelled a lot but this is the worst, worst than 1 start hotel. NEVER AGAIN!!!!! DONT WASTE YOU MONEY AND EXPERIENCE
Bodde här 5 nätter i december 2023
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 22 feb. 2024
Hi Khosru, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment during your stay. We regret not meeting your expectations regarding room requests, options, and overall experience. Your feedback is taken seriously, and we will address the issues to improve our services. We appreciate your insights and hope you reconsider giving us another chance.

10/10 Fantastiskt

Debra

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i december 2023

6/10 Okej

JUN KYU

Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
I love to stay this hotel due to the location. However it was disappointing during this trip. I booked a room for three (3) persons however only two (2) towels & slippers were prepared. The lever of the toilet was broken. I requested a stuff to rectify them however he didn't. Therefore I remined another stuff of these.
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 22 feb. 2024
Dear Jun Kyu,We apologize for the inconveniences during your stay. We regret the oversight with towels, slippers, and the broken toilet lever. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly. We appreciate your understanding and hope to host you again for a better experience.

8/10 Bra

Ashish

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Susan

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2023

6/10 Okej

Ashish

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Damian

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Damian

Bodde här 2 nätter i november 2023

6/10 Okej

SOON HEE

Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
복도청소 불량. 교통편좋아요. 호텔근처 모노레일역과 mrt역이 두군데가 있어서 이용하기 편리하네요.
Bodde här 6 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Nadiah

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Had a wonderful stay at Sheraton for my mum's birthday - they even surprised her with a slice of cake when we ordered room service. Room service food was a bit of a letdown (the steak and lamb chops were under seasoned and quite tasteless) but breakfast buffet was wonderful. Would definitely come back for the service and comfort provided.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel 24 nov. 2023
Hi Nadiah, Thank you for taking time to share your staycation experience with us. Your experience during in room dining was not up to our usual standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again. Thank you for your kind words about our breakfast. Hope to see you back again soon.

10/10 Fantastiskt

YONGHOON

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Ian

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

Ezzat

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

JAYNE

Bodde här 2 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Amanmyrat

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2023

6/10 Okej

Johnny

Reste med familjen
Gillade: Rummets bekvämlighet
So so
It was a sub-par Sheraton, it did its job for our over night stay in KL before heading to our final destination. The front lobby is pretty grand, rooms are decent in the Club level but service needs improvement. From check in to food service.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Sheraton Imperial Kuala Lumpur 23 okt. 2023
Hi Johnny, Thank you for taking the time to share your experience with us. We will continue to improve our services and provide better services to our guests. Hope to see you again soon!

4/10 Dåligt

Joon

Bodde här 1 natt i oktober 2023