Utomhuspool

Recensioner av Swiss Garden Residences Kuala Lumpur

5 out of 5
Swiss Garden Residences Kuala Lumpur
No. 2A Jalan Galloway, Kuala Lumpur

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 99 av 331 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 135 av 331 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 57 av 331 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 25 av 331 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 15 av 331 recensioner" "

7,8/10

Renlighet

7,4/10

Personal och service

6,6/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Daniel, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra boende!!
Bra hotell med bra service. Stora rum. Möjligen lite hårda sängar.

8/10 Bra

Erik

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lite språkförbistring när det gäller personalen men annars mycket vänligt bemötande. Rummet var fint och klart tillräckligt för en familj med två barn. Vi hade två sovrum och två badrum samt ett litet kök. Poolen var uppskattad bland barnen, men den kanske hade behövt bevakas lite bättre av hotellpersonalen. Helt ok frukost. Området var mycket bra med närhet till Jalan Alors matställen och Chinatown inom gångavstånd. Också nära till monorailstationen som tog oss till Petronas Towers snabbt, enkelt och billigt. Började blir lite slitet så det behöver ses över ganska snabbt för att inte blir trist, men fortfarande mycket bra. Rekommenderas på väg hem eller ingång om man har varit eller ska resa runt och bo lite enklare resten av resan.

6/10 Okej

Anna, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Stimmigt men bra läge
Det här är främst ett hotell för barnfamiljer. Gigantiska rum/lägenheter med kök och matbord, soffa och sovrum. Jättestort badrum. Poolen är stor, men tyvärr finns det alldeles för få solstolar. Stor och bra frukostbuffé, dock ganska stimmigt och ibland svårt att få bord vid frukosten. Det känns som att hotellet är lite för stort för sig själv, ibland tog det evigheter innan någon av de fyra hissarna kom. Bra gym. Läget är trots allt det bästa med hotellet, alldeles vid Kuala Lumpurs mysiga matkvarter och med gångavstånd till flera sevärdheter.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra ställe
Bra hotell med helt OK läge, vi fick ett rum som luktade lite konstigt men när vi sa till i receptionen fick vi omedelbart ett nytt rum (som dessutom var större). Mycket bra frukostbuffé, pool-området är OK med stor fin pool. Mycket hjälpsamma med att förvara bagage efter ut-checkning etc.

8/10 Bra

MF, SK

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
KL
Enorma rum och fantastisk service. Tyvärr byggde man om vägen utanför vilket gjorde det svårt att komma fram men annars ett bra läge.

10/10 Fantastiskt

tina, sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
älskade hotellet!
Läget, Poolen stora fina nya fräsha rum/lägenheter. Med litet kök. Och underbar utsikt (north tower). Personalen var något av det bästa Du blir uppassad och trevligt bemött. Värt varenda krona!

6/10 Okej

per, Stockholm

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
dålig städning och ganska otrevlig personal
Rummet var dåligt städat, receptions personalen gav ett nonchalant och otrevligt intryck. Hotellets läge var ok men inte mer.skulle jag åka tillbaka till Kuala Lumpur så skulle jag välja nått hotell närmare petronas Tower, bättre område.

8/10 Bra

Marcus

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bra läge, rum, pool gym etc
Det enda negativa jag upplevde var att servicen var dålig och att personalen i lobbyn/incheckningen mest verkade tycka att det var jobbigt med gäster, särskilt när det var någonting som behövde åtgärdas, exempelvis som när nyckelkortet (till hiss samt rum) slutade fungera - vilket hände ett par gånger på några dagar. Beställde upp badrockar till rummet men lyckades inte få några förrän efter några dagar, på kanske fjärde försöket. Servicen vad gällde städning etc var dock bra och personalen trevlig. Hotellet ligger bra om man inte har något emot en ca 15 min promenad för att komma till "mitt i smeten". Bodde senare på ett annat hotell "mitt i smeten", precis vid tvillingtornen, och det var inte alls samma värde för pengarna där som på Swiss Garden.

2/10 Väldigt dåligt

Magnus, Stockholm

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Swiss Garden Residences Kuala Lumpur
Detta var en stor besvikelse - priset motsvarar inte alls nivå på hotellet. Arrogant och dålig bemötande, riktigt dålig frukost. När vi anmälde att vi hade problem med AC sista natten så blev vi erbjudna att byta rum - helt idiotiskt. Boka inte detta hotell! I europeisk standard är detta ett 2-stjärnigt hotell, med otrevlig personal.

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
everything is lousy. tissue not refilled on most days. even if it is, it's only 8 pieces. air con is leaking. tv is not working. sofa is dirty. toilet has flies everywhere. lobby is hot n stuffy, no friendly staff at reception.
Bodde här 6 nätter i september 2019

4/10 Dåligt

Mazen

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 12 nätter i juni 2019
Svar från reservation 12 juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Heather

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2019
Svar från reservation 12 juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Heather

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Value
Definitely worth the price per room. Thank Lenny of room for two to move around and cook if needed. Walking distance to Chinatown and several other landmarks.
Bodde här 2 nätter i juni 2019
Svar från reservation 12 juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

imran

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2019
Svar från reservation 26 juni 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Everything just fine except the a/c in the living room. The a/c is noisy.
Bodde här 1 natt i maj 2019
Svar från Devi 13 juni 2019
Sorry for the inconvenience cause. We will address this directly.

8/10 Bra

Charles

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i maj 2019
Svar från reservation 30 maj 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
房間床單枕頭套沒有清洗 有臭味 隔天打掃也是隨便清潔一下 缺少牙刷等了兩天也沒有補上 感覺整間酒店根本無人在管理一樣
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från reservation 4 maj 2019
We will address this directly

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 4 nätter i mars 2019
Svar från reservation 2 apr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Väldigt dåligt

Noriyoshi

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
勝手に  二度も キャンセル  追加払ってるのに  
HOTEL.COM で申し込み  スイスガーデンホテル キャンセルがあり 原因不明 結果は、 非常に遅く回答  回答前に 電話で 再度確認したら 予約 追加で支払い予約できましたが  またまた 勝手にキャンセルさせられていました。 どうなってるの 信用できない 回答は、 すくに おねがいしたにも関わらず なぜ ほったらかしに され 二度も キャンセル受けることになったのか 安全をみて 別のホテルも予約していたので そのホテルにて 宿泊できました。  みなさん 出発前 または、 出発してからの キャンセル 注意してください。運がないのかな 念願のスイスガーデンホテル泊まりたかった でも もう 二度と泊まらない。 キャンセルが怖い 二度も  だれだろう!!
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från reservation 27 mars 2019
We will address this directly

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service
- schlecht bewirtschaftet - personal mit wenig interesse - für Touristen nicht optimal gelegen - Zimmerausstattung naja + günstig + an einer Haltestelle für Hop on Hop off
Bodde här 1 natt i mars 2019
Svar från reservation 22 mars 2019
We will address this directly

8/10 Bra

Manon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pratique
Un petit appartement pas loin du quartier animé de Jalan Alor et des transports. Bon rapport qualité/prix !
Bodde här 3 nätter i februari 2019
Svar från reservation 20 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bra

Ngit Zoon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
4/5
Good overall
Bodde här 1 natt i januari 2019
Svar från Devi 20 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
The rooms were bigger than i thought, the flavour resturant need to serve alcohol, you are loosing alot of business because of that
Bodde här 5 nätter i januari 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Large spacious rooms poor selection of plates and bowls. Only 4 off coat hangers in the wardrobe / lack of equipment. Decoration quality poor despite a recent facelift. Breakfast facility located in separate building - a little inconvenient. Keep door locked / latched as despite having the "do not disturb sign" on the outside of the door housekeeping entered three times !!!
Bodde här 4 nätter i januari 2019
Svar från reservation 26 juni 2019
Sorry for the inconvenience cause. We will address this directly.

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Liked the location as convenient and cafes etc around the corner and close to shopping areas. Staff were friendly but inefficient and no accountability or urgency to help guests.
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 8 jan. 2019
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating and feedback. We've taken note on your feedback and disseminate this feedback to the respective department. We do hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2018
Svar från Wendy Steinhardt 5 jan. 2019
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 Bra

Wendy

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Check in time was suppose to be 3pm. When we arrived at the receptionist at 630pm. Was told that ,the room was not ready and have to wait till 840pm then can check in!
Bodde här 2 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 5 jan. 2019
Dear Wendy! Thank you for taking the time to share your rating. We've taken note on this issue, and your feedback has been shared with respective department to overcome this issue in future. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 Bra

Sohiya

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från reservation 2 jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Location good and staff good
Bodde här 1 natt i december 2018
Svar från reservation 2 jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Myeongwoo

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
전반적으로 만족.
일단 레지던스라 일반 아파트같은 느낌이고 취사가 가능했습니다. 직원들은 숙박객이 요구하는 사항에 적극 대응해주었구요, 위치도 부킷빈탕중앙이라 편합니다. 또한 길을 잃어버려도 주변 시민들이 아는 시설이고 고층이라 찾기도 편합니다. 그리고 말레이시아인들은 화교들 포함하여 매우 친절합니다.
Bodde här 4 nätter i december 2018
Svar från reservation 2 jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bra

Muhammad

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The room was nice and clean,wifi was good. Food was good too. But too crowed in the hotel dining room
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 24 dec. 2018
Dear Muhammad! Thank you for taking the time to share your rating. Apologize for any inconvenience, since recently we had a huge group in house. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 Okej

Josephine

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
The wifi n tv channels reception is very very bad
Bodde här 1 natt i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 24 dec. 2018
Dear Josephine, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned and we apologized for the inconvenience caused. Rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all of our guests accordingly. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Love the layout of the apartment. The toilet is also unique. The bathtub is a step down instead of us climbing in. My room got the best view of Menara KL n the Twin towers. Everything is good.
Bodde här 2 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 18 dec. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. Glad that you having a good time while you stay with us. And we hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 Bra

yukyoung

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
한번쯤 이용해볼 만한 숙소,
일단, 객실도 깨끗하고 뷰도 괜찮았어요. 다만 와이파이가 정말 잘 안 터지고, 조식먹으러 가는게 조금 복잡하고 고층이라서 로비까지 내려가자니 시간이 조금 걸리더라구요. 친절한 호스트도 있었지만, 귀찮아 하는 호스트도 있어서 기분이 좀 별로이기도 했어요. (첫날 호스트가 별로) 그래도, 마지막에 짐도 맡아주고 시설이 좋았으니까 평점 4점드려용
Bodde här 2 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 14 dec. 2018
Dear Yukyoung! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
nice place
Bodde här 1 natt i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 9 dec. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for your time to write a nice feedback.. We do hope to welcome you again in near future. Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

4/10 Dåligt

Victor

Gillade inte: Personal och service
It sucks! Don't go to this hotel/ rediences
It was upsetting to arrive after a long drive at 2000hrs to be informed that my room is not ready. Check in was supposed to be at 1500hrs. What happened during those five hours? On top of this, the counter staff was most unhelpful, unfeeling and to a certain extent rude. No apologies, not even a return requested call so I could speak with the manager I have stayed in swiss garden before and am shocked with the drastic drop in service standards The shower has water spewing from all three outlets. My first time! The location was good as it allows occupant to walk to several prime buildings around this locality
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Wendy Steinhardt 6 dec. 2018
Dear Victor, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned and we apologized for the inconvenience caused. Rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all our guests accordingly. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i november 2018
Svar från Wendy Steinhardt 4 dec. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

2/10 Väldigt dåligt

Calvin

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
This hotel is in dire need of refurbishing.
Room was leaking water, air con was not cold, bedsheet was stain, requested to change room. Next room, the air con was loud and bath area tend to flood after bathe. Service staff was not eager to serve. Requested for iron board, waited for few hours. Very unpleasant stay. Will avoid this hotel next time.
Bodde här 2 nätter i november 2018
Svar från Wendy Steinhardt 6 dec. 2018
Dear Calvin, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. The points that you raised have been shared with the respective departments to improve and enhance our services towards all of our guests. We have immediately set about to review the ways to overcome this issues so that the overall experience of our guests can be improved. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Good location and spacious accommodation.
Bodde här 2 nätter i november 2018
Svar från Wendy Steinhardt 1 dec. 2018
Dear Valued Guests! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

8/10 Bra

Weng Soon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good for value
Housekeeping staff cannot understand or speak English reasonably well. Our calls for extra toileteries, towels and bottled water were promptly answered. However since they knew we were 3 persons, there is no excuse in not getting the room including an extra bed ready for us. The breakfast buffet at the adjacent Swiss Gardens hotel was good. It has warm soya bean milk!
Bodde här 2 nätter i november 2018
Svar från Wendy Steinhardt 26 nov. 2018
Dear Weng Soon, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. The points that you raised have been shared with the respective departments to improve and enhance our services towards all of our guests. We have immediately set about to review the ways to overcome this issues so that the overall experience of our guests can be improved. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

6/10 Okej

Kwonhee

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
그저그랬슴 아침식사식당도멀리있어서 불편했고 음식도 먹을만한게없어고 방청소또한늦게하였고 에어컨에서물이떨어저 밤세잠을잘수가없어어요..
Bodde här 3 nätter i oktober 2018
Svar från Wendy Steinhardt 1 nov. 2018
Dear Kwonhee, Thank you for taking the time to share all of your feedback. While we wish you had a better experience, And thank you for staying with us. We have taken note of the issues mentioned, rest assured we will review the ways to overcome this matter so as to improve the overall experience for all of our guests accordingly. We do hope you will give us a second chance sometime for we are confident you will be quite surprised at the changes. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Guest Experience Manager

8/10 Bra

Irene

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ontspannen verblojf op centraal punt in kuala lump
Prima locatie , hotel appartement, heerlijk zwembad, gym, ontbijtbuffet. Je ku zlef koffie thee zetten, elke dag schoonmaak, water op de kamer en in de badkamer toiletartikelen, elke dag fris. Vlakbij monorail imbi halte. Handdoeken bij het zwembad.
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från Wendy Steinhardt 12 okt. 2018
Dear Irene! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our place in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Generally it was okay, cleanliness and comfort could have been better as stains could be seen from the sofa and the with generally musky smell coming from the fabric. Other than that it was a good place to stay. Cozy and good for a quick getaway.
Bodde här 2 nätter i oktober 2018
Svar från Wendy Steinhardt 12 okt. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for taking the time to share all of your feedback. We have taken note of the issues mentioned, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Rest assured we will review the ways to overcome this matter and forward this feedback to the respective department so as to improve the overall experience for all our guests accordingly. And thank you for staying with us. We really appreciate your feedback! Regards, Wendy Steinhardt Asst. Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

JIK

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super verblijf in swiss garden residences
Heerlijk hotel in rustige straat bij de beroemde eetstraat, vlakbij monorail , heerlijk zwmebad en gym en super ontbijtbuffet. Appartmenten zijn heerlijk comfortabel
Bodde här 4 nätter i september 2018
Svar från Wendy Steinhardt 29 sep. 2018
Dear JIK! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Good location
Location of this residences is very convenient access to shopping and night market. Walking distance to mrt station. But on our 3rd night stayed, the air-conditioning was dripping water onto the bed. Due to they can't fixed the air conditioner so need to move us to another room. Not really happy with the new room, it looks like "downgraded " instead of "upgrades ".Also the receptions need to improve their knowledge of guests need to check out at midnight.
Bodde här 4 nätter i september 2018
Svar från Wendy Steinhardt 12 sep. 2018
Dear Valued Guests, Thank you for staying at Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur. We appreciate you, sharing your comments with fellow travellers. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Once again, thank you for taking the time to share your experience and we certainly look forward to welcoming you back to Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur soon! Regards, Wendy Steinhardt Asst. Guest Experience Manager

8/10 Bra

Kwan-yiu

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good location
Bodde här 3 nätter i juli 2018
Svar från Wendy Steinhardt 7 aug. 2018
Dear Kwan! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

CHIT MING

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2018
Svar från SGHRKL 9 juni 2018
Dear Chit Ming! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Asst. Guest Experience Manager

10/10 Fantastiskt

Weng Soon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Value for money lo nu
We were very happy and satisfied with the apartment and the amenities (including a washing machine which we did not use) provided. We appreciated very much the Astro Cantonese channel which is not provided in a 4 or 5 star hotel. The wifi is excellent. We requested for extra coffee and tea bags which were delivered promptly. I will certainly return and/or recommend the property to my friends on my/their visits to KL.
Bodde här 1 natt i maj 2018
Svar från SGHRKL 5 juni 2018
Dear Weng Soon! Thank you for taking the time to share your rating. We hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Wendy Steinhardt - Guest Experience Manager

6/10 Okej

Ken, Taipei

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
房間寬敞舒適; 可是電梯的保全系統出問題
整體而言還是OK的, 只是電梯的保全系統出了問題, 無法上去到我們的樓層, 只好等待速度較慢的貨梯。
Bodde här 2 nätter i april 2018
Svar från SGHRKL 19 apr. 2018
Dear Ken, Thank you for taking the time to share your rating. We do sincerely apologise and we've taken note of your feedback and we do hope to welcome you back to our hotel in near future! Sincerely, Gulab Mahatam Rai - General Manager

10/10 Fantastiskt

Shani, Perth Australia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
very central
this is now my permanent hotel in KL, stayed twice now and will never stay anywhere else, very close to everything I need as in Chinatown and Times Square
Bodde här 4 nätter i mars 2018
Svar från SGHRKL 15 mars 2018
Dear Shani, Thank you for your loyalty to Swiss Garden and thank you for writing your wonderful review regarding your second stay with us. Once again, thank you for taking the time to share your experience and we certainly look forward to welcoming you back to Swiss-Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur soon! Regards, Gulab Mahatam Rai General Manager