Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo





Recensioner
8,6 av 10,
Utmärkt
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 6 av 6 rum
Öppna alla foton för Standard dubbelrum - icke-rökare

Standard dubbelrum - icke-rökare
8,2 av 10
Mycket bra
(10 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Superior tvåbäddsrum - icke-rökare

Superior tvåbäddsrum - icke-rökare
8,8 av 10
Utmärkt
(3 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Rum - icke-rökare (Moderate Queen)

Rum - icke-rökare (Moderate Queen)
8,0 av 10
Mycket bra
(2 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum - icke-rökare

Standard tvåbäddsrum - icke-rökare
9,2 av 10
Underbart
(7 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Superior tvåbäddsrum - icke-rökare

Superior tvåbäddsrum - icke-rökare
8,4 av 10
Mycket bra
(6 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Trippelrum - icke-rökare (4 beds)

Trippelrum - icke-rökare (4 beds)
8,8 av 10
Utmärkt
(3 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
Toalett med elektronisk bidé
Badkar/dusch
Du kanske även gillar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Downtown Kyoto
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
9.0 av 10, Underbart, 692 recensioner
Priset är 467 kr
24 aug. – 25 aug.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

80 Mikura-cho, Sanjodori Karasuma, Nishi-iru, Nakag, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8166
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan tas ut på boendet. Skatten ligger på 200–10 000 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. För mer information kan du kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: JPY 2200 per person (ungefärligt pris)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Gäster med tatueringar får inte lov att använda boendets allmänna bad.
Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt)
Boendet kallas även
Kyoto Mitsui Garden Hotel Sanjo
Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Hotel Sanjo
Mitsui Garden Hotel Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Kyoto Sanjo
Mitsui Garden Sanjo
Mitsui Garden Sanjo Hotel Kyoto
Mitsui Garden Sanjo Kyoto
Sanjo Kyoto
Mitsui Kyoto Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo
Recensioner
8,6
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
8,8/10
Personal och service
8,4/10
Bekvämligheter
8,4/10
Boendets skick och faciliteter
8,8/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
25 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Lars
Reste i grupp
11 nov. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt
Lars
Bodde här 5 nätter i oktober 2019
8/10 Bra
Linn
18 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Linn
Bodde här 4 nätter i mars 2019
8/10 Bra
Caroline
12 aug. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Caroline
Bodde här 3 nätter i augusti 2017
10/10 Fantastiskt
Rickard
10 mars 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rickard
10/10 Fantastiskt
Håkan
27 juni 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Håkan
10/10 Fantastiskt
Hokan, Perfect
23 feb. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great hotel with perfect location.
Hokan
10/10 Fantastiskt
Bertil, Stockholm
17 nov. 2015
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Perfekt lokation
Bertil
8/10 Bra
Kuriyama
13 juni 2024
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Kuriyama
Bodde här 1 natt i juni 2024
8/10 Bra
Miyoko
Reste med familjen
12 juni 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Miyoko
Bodde här 1 natt i juni 2024
10/10 Fantastiskt
karim
9 juni 2024
karim
Bodde här 2 nätter i juni 2024
10/10 Fantastiskt
WILLIAM
9 juni 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
WILLIAM
Bodde här 13 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Verifierad resenär
31 maj 2024
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i maj 2024
10/10 Fantastiskt
Estelle
27 maj 2024
Estelle
Bodde här 3 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Peter
Reste med familjen
25 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Peter
Bodde här 4 nätter i maj 2024
8/10 Bra
TAKEDA
19 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
TAKEDA
Bodde här 1 natt i maj 2024
10/10 Fantastiskt
tomoko
Reste med familjen
14 maj 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
tomoko
Bodde här 2 nätter i maj 2024
10/10 Fantastiskt
McKayla
14 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
McKayla
Bodde här 2 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Gurjit
12 maj 2024
Gurjit
Bodde här 3 nätter i maj 2024
6/10 Okej
Yukiko
10 maj 2024
Yukiko
Bodde här 1 natt i maj 2024
10/10 Fantastiskt
Rufino
10 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Rufino
Bodde här 3 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Mirjam
Reste med sin partner
7 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Mirjam
Bodde här 4 nätter i maj 2024
8/10 Bra
Masakazu
27 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Masakazu
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
NORIKO
26 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
NORIKO
Bodde här 1 natt i april 2024
8/10 Bra
Jean Yves, St Bruno de Montarville
24 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Jean Yves
Bodde här 4 nätter i april 2024