Välj datum för att se priser
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Familjerum

Familjerum
Höjdpunkter
TV
Öppna alla foton för Standardrum

Standardrum
Höjdpunkter
TV
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

No 96 Kampung Ranggut, MK Padang Matsirat, Langkawi, Kedah, 7100
Om boendet
Haliman Guest House
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Stadsskatt: 1.00 MYR per boende per natt
- Lokalskatten som anges kan öka under populära lokala evenemang, som Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman och Oceanman Malaysia. Kontakta boendet för mer information.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Boendet kallas även
Haliman
Haliman Guest House
Haliman Guest House Langkawi
Haliman Langkawi
Haliman Guest House Guesthouse Langkawi
Haliman Guest House Guesthouse
Haliman Guest House Langkawi/Kuah
Haliman Guest House Langkawi
Haliman Guest House Guesthouse
Haliman Guest House Guesthouse Langkawi
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Haliman Guest House
Recensioner
3,6
4,0/10
Renlighet
4,4/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
3,6/10
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
26 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2020
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
12 nov. 2018
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Horrible :/
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i november 2018
4/10 Dåligt
Mohd Akmar
10 maj 2015
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mohd Akmar
2/10 Väldigt dåligt
NORHASLI, kuala lumpur
7 maj 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
so bad
NORHASLI
2/10 Väldigt dåligt
MR UPPO, Sydney
14 apr. 2014
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet