Fitzrovia utsökta restaurang / café KVARTALET är en del av vad du förväntar dig bakom bor i gavel arkitektoniskt stil Dudley Mansions på Hanson Street.
Detta är nu en av Londons mest populära West End platser och detta härligt presenteras 1: a våningen har en varm välkomnande atmosfär leverera en väl utformad mottagning och kök och sovrum med dubbels��ng på en delad nivå.
Lovely pittoreska lägenhet bara några minuter från shoppingparadiset Oxford Street.
Lägenheten har en dubbel madrass / säng p�� översta våningen i ett delat rum, nedanför hittar du några förvaringsutrymmen.
Lägenheten är välutrustad - du hittar allt du behöver för att laga en härlig måltid i köket, färskt sänglinne och fluffiga handdukar och gratis och snabbt upp till 80 Mbps fiber bredband.
Det finns ett badrum med badkar och dusch över den.
Andra faciliteter inkluderar: elektriska värmare, automatisk varmvatten, hårtork, strykjärn och en strykbräda, gratis wifi, kabel-TV, tvättmaskin, torkställning i badrummet, spis / mikrovågsugn / ugn, franska pressen cafetiere, kylskåp och en liten frys, brödrost och vattenkokare, samt ett fullt utrustat kök.
Hela lägenheten är för åtkomst.
YTTERLIGARE INFORMATION:
Vi kan erbjuda dig en barnsäng och en barnfodral. Detta tillhandahålls endast p�� förfrågan och observera att vi inte tillhandahåller sängkläder (duv, kudde) och lakan för barnsäng.
En av våra representanter kommer att möta dig vid ankomsten till checkar du in och bör det finnas eventuella nödsituationer under din vistelse, kommer vi att förse dig med en nödsituation av arbetstid nummer.
Vänligen meddela din ankomsttid, eftersom tilläggsavgifter kan ansöka om incheckning efter 18:00 på en vardag, helst helger och helgdagar.
VANLIGA FRÅGOR:
1. Vad är in- och utcheckning tid?
- Vi möter dig på din valda egenskapen att checka in när som helst efter 02:00. Du kan boka en tidig incheckning (beroende på tillgänglighet) från 11.00 till en extra kostnad av £ 20 eller en tidig incheckning före 11.00 till en extra kostnad av £ 40. Ring vår reservationsavdelning 2 -3 dagar före din incheckningsdatum för att kontrollera tillgängligheten och boka det. Kolla in tiden är klockan 11. - En sen utcheckning till 13:00 kan bokas för £ 30 (beroende på tillgänglighet), ring vår reservationsavdelning 2 dagar före avresan för att kontrollera tillgängligheten.
2. Finns det några andra extra kostnader?
- Det finns en extra lagstadgad avgift på £ 70, som omfattar städning och administration, läggs till din totala semester. Andra ytterligare avgifter kan gälla om du behöver av arbetstid incheckning från 06:00 till 09:00 (måndag till fredag), helst under l��rdag och söndag och helgdagar (60 £). Detta ska betalas via webbplatsen.
Vi är mer än glada att köpa det där lilla extra för att göra din vistelse mer praktisk och bekväm. En barnstol eller barnsäng, till exempel, kostar £ 30. Vi kan lägga till dessa till din totala natts vistelse pris när du betalar via webbplatsen.
3. Finns det luftkonditionering?
- Nej, det finns ingen luftkonditionering, men om du vill ha en fläkt för lägenheten vi kommer att ge en utan extra kostnad.
4. Vad är valutan i priserna?
- Alla våra priser är i Brittiska pund.
5. Erbjuder ni en flygplats upphämtning?
- Just nu kan vi inte ge plocka upp tjänster från flygplatsen.
6. Hur får vi nyckeln till lägenheten?
- När bokningen är bekräftad, skickar vi dig allt du behöver och väntar på dig vid en överenskommen tidpunkt på tröskeln till den nya pad med nycklarna.
7. Vilka är de sätt att göra min betalning?
- Via webbplatsen.
8. Efter utcheckning på 11:00, är det en lagringsanläggning som vi kan använda för att lagra vårt bagage till vår avresa?
- Nej, tyvärr inte. Men föreslår vi att du använder lagringsanläggningar i Kings Cross St bukspottkörteln Station. De är ett kort avstånd från någon av våra fastigheter, och ger en säker och billig service.
9. Vår ankomst är mycket sent på kvällen / tidigt på morgonen / under natten - är detta ett problem?
- Nej, vi ska se till att det finns någon som möter dig på fastigheten när du anländer. Observera att utan arbete timmes incheckningar, n��r vårt kontor är stängt, det finns en avgift på £ 60, som du kan betala för på vår hemsida.
10. Vad händer om min ankomsttid har försenats / förändrats?
- Om din ankomsttid har ändrats, bara se till att du l��ter oss veta via telefon eller e-post så att vi kan vara på fastigheten på din nya ankomsttid.
11. Har du tillhandahåller sänglinne och handdukar?
- Ja, vi ger skarpa nya sängkläder och fluffiga handdukar - tillräckligt för hela hushållet.
12. Kan jag laga mat i köket? Det är fullt utrustad?
- Ja, är köket fullpackad med allt du behöver för att koka upp något underbart. Du hittar en full uppsättning av bestick, tallrikar, glas, matlagning kokkärl etc.
13. Finns det en tvättmaskin i lägenheten?
- Ja, det finns en tvättmaskin i l��genheten.
14. Finns det parkeringsplats som kommer med lägenheten?
- Nej, lägenheten inte komma med en parkeringsplats.
15. Vad händer om det är en nödsituation under vår vistelse?
- Vi kommer att ge dig ett telefonnummer som du kan ringa 24/7 i händelse av en nödsituation.