Dear Ola Funkquist,Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and scores are very important to us, as they help us improve.About the negative aspects you tell us, This is not the type of comment we like to read and we would like to examine your point of view to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. If you find it convenient, contact us to find out more about your opinion about your stay.Unfortunately, the hotel's Wi-Fi is user-level, we do not know what your needs were, since despite providing you with the Wi-Fi range extender, it was not helpful either. We are sorry if you had the impression that after this we did not care about your problem, but we were doing tests with the technicians and the Wi-Fi worked perfectly, although as we have told you, it is a user-level Wi-Fi, like that of anyone in your home.Regarding the issue of breakfast, it is true that at specific times, when the hotel is full, the dining room fills up, although not if my colleagues told them that the terrace was equipped with available seats, although it is true that with a large influx of people at the same time it is inevitable that there will be a queue and an inevitable waiting time. Even so, we ask for our most sincere apologies for the inconvenience.From the reception we would have liked to help you more effectively.We apologize for any inconvenience caused totally unintentionally on our part.We hope that, despite everything, the balance of your stay has been positive, and that you decide to give us another chance on your next visit to Palma.Receive a cordial greeting,Kära Ola Funkquist,Tack för att du tog dig några minuter att skicka oss din åsikt om vår anläggning, dina kommentarer och poäng är mycket viktiga för oss, eftersom de hjälper oss att bli bättre.Om de negativa aspekterna du berättar för oss, Det här är inte den typ av kommentar vi gillar att läsa och vi skulle vilja undersöka din synpunkt för att hitta en lämplig lösning. Vi tror att din åsikt är mycket viktig för att förbättra vår tjänst. Om du tycker att det är bekvämt, kontakta oss för att få veta mer om din åsikt om din vistelse.Tyvärr är hotellets Wi-Fi på användarnivå, vi vet inte vad dina behov var, eftersom det inte heller var till hjälp trots att du fick Wi-Fi-utvidgaren. Vi beklagar om du fick intrycket att vi efter detta inte brydde oss om ditt problem, men vi gjorde tester med teknikerna och Wi-Fi fungerade perfekt, även om det, som vi har berättat för dig, är ett Wi-Fi på användarnivå. Fi, som för alla i ditt hem.När det gäller frågan om frukost är det sant att vid vissa tidpunkter, när hotellet är fullt, fylls matsalen, dock inte om mina kollegor berättade för dem att terrassen var utrustad med lediga platser, även om det är sant att med en stor tillströmning av människor samtidigt är det oundvikligt att det blir kö och oundviklig väntetid. Trots det