Nära stranden, vit sandstrand, solstolar och parasoller

Recensioner av Hotel HSM Reina del Mar

3 out of 5
Hotel HSM Reina del Mar
Carrer Baleares, 10, Playa de Palma, Llucmajor, Mallorca

Recensioner

7,6

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 46 av 183 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 78 av 183 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 39 av 183 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 13 av 183 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 7 av 183 recensioner" "

8,2/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

7,8/10

Bekvämligheter

7,4/10

Boendets skick och faciliteter

8,2/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Nataliia

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Ok för en vecka
Hotellet är nära havet vilket passade vår barnfamilj väldigt bra. Rummen saknar minibar/kyl och det får man hyra för €45 per vecka. Städning var under förväntan, spegeln i badrummet har inte rengjorts på hela veckan och inte heller har det sopats under sängen, där det låg skräp från föregående gäster. Poolen var liten men ren. Det funkar för en kort vistelse om man inte spenderar så mycket tid på rummet.
Bodde här 8 nätter i juli 2023
Svar från HSM Customer Service 3 aug. 2023
Dear guest, Thank you for your comment and for the feedback that you have given us. We regret not having met your expectations regarding the cleanliness of the room. We have established protocols and quality standards to guarantee absolute hygiene and cleanliness in the hotel. We can assure that hygiene and cleanliness in our hotel is an absolute necessity for us. For this reason we take your comment very seriously and we already have sent it to the head of department, so they can analyse the procedures. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Rodrigo

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från HSM Customer Service 26 sep. 2022
Estimado cliente,Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros usuarios. Estamos muy contentos de saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros.¡Esperamos volver a verle pronto!HSM Customer Service

6/10 Okej

Karin

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mallorca
Trevlig och hjälpsam personal. Slitet hotell med smaklös mat. Ingen kyl eller säkerhetsskåp på rummet.
Bodde här 14 nätter i juni 2022
Svar från HSM Customer Service 15 juli 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. We hope to see you again very soon! HSM Customer Service.

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Usel mat, både för mig och mina döttrar som inte tål gluten. Fick köpa egen frukost och ta med samt gå ut och äta middag trots atr vi betalat för middag. Vidrigt!
Bodde här 7 nätter i oktober 2019
Svar från HSM Customer Service. 14 okt. 2019
Dear guest, We want to thank you for the time you have taken to send us this comment. Feedback is very important for us to continue improving day by day. We are sorry to read that we have not fulfilled you expectations during your stay and that the cuisine offered by our kitchen team has not been to your liking. We would have liked that during your stay you had informed us so we could offer a possible alternative. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Lars-Göran

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i juni 2019
Svar från reina del mar 9 juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Okej

ingrid, Eskilstuna

Gillade: Personal och service
Prisvärt hotell
Väldigt lyhört. Kunde inte reglera den så kallade a/c:n på rummet. Kom bara varmluft från den. Inget kylskåp på rummet fast det stod i beskrivningen av rummet. God mat till frukost och middag.
Bodde här 5 nätter i oktober 2018

10/10 Fantastiskt

Svante, Umeå

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell med allt som vi önskade oss!
Fina fräscha rum. God mat, halvpension ingick vid vår vistelse. Möblerad balkong med utsikt över poolen. Lugnt vid poolen var det också, inga högljudda tyskar. Städningen och personalen i övrigt var också mycket trevliga. Nära till strandpromenaden och havet.
Bodde här 7 nätter i september 2018

8/10 Bra

Eva

Gillade: Renlighet och personal och service
Semestervecka i solen
Tyvärr valde vi antagligen fel period, för hotellen översvämmades av tyska ungdomar som festade både dagar och nätter och som inte visade särskilt stor respekt för övriga gäster på hotellet.
Bodde här 7 nätter i maj 2018

4/10 Dåligt

Joakim

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ljudnivå
Vi väcktes av högljudda tyska ungdomar varje natt. De bankade och vrålade nätterna långa. Även då vi bytte rum så var det lika högljutt där så polisen fick komma. Lövtunna väggar och dörrar så man hörde allt i korridorerna och i grannrummen.
Bodde här 3 nätter i maj 2018

4/10 Dåligt

Anders

Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i augusti 2017

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotellet ligger i ett område som endast specialiserar sig på unga öldrickande fotbollstokiga killar från Holland, Tyskland och Italien. De började dricka redan på förmiddagen och fortsatte sedan på stranden.Överallt spelades det fotboll både i vattnet och mellan solstolarna. Servicen på hotellet var mycket dåligt,personalen var inte hjälpsamma.Det fanns ingen AC på rummet. Vi fick vänta i 3 dygn innan vi fick hyra en liten fläkt för 30 euro. Kylskåp fick man hyra för 65 euro/vecka.Kan inte rekommendera detta hotell eller området till personer som vill koppla av på semestern.

2/10 Väldigt dåligt

Annie, Sweden

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Fruktansvärt turist ghetto
Om ni gillar tyskar o ryssar o en reception som inte svarar på något så är detta hotell för er. Frukost ok, o hyfsat rent.

8/10 Bra

a

Gillade: Personal och service
prisvärt hotell vid playa del palma
enkelt,prisvärt medelklasshotell med god service mitt i trafikerat turistområde nära stranden.Störande ljud från området .Bra bussförbindelse till palma.ingen airkondition.Passande till ungdomar som vill bo nära hålligångställen.

8/10 Bra

Ricardo

Bodde här 4 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

kevin

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hôtel très bien pour un 3 étoiles . Un peu bruyant en soirée mais rien de bien mechant. Buffet top
Bodde här 7 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Sabrina

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

Jean Pierre

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mon avis
Hotel très bon rapport qualite prix linge changé chaque jour bien situé nourriture très correct attentionn les boissons sont payantes et il n'y a pas d'eau à disposition des clients!!!
Bodde här 3 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

MALIKA

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Séjour agréable Demi pension plus que bien Personnel agréable
Bodde här 9 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Abdeladim

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Zmu empfehlen!! Sehr nette Personal und super Service.
Bodde här 5 nätter i augusti 2023
Svar från HSM Customer Service 14 sep. 2023
Dear guest, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

Camilla

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 8 nätter i augusti 2023
Svar från HSM Customer Service 14 sep. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 Okej

Lizhen

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet
Die Schalldämmung der Hotelwände ist so schlecht, dass ich jede Nacht vom Geräusch des Abwasserkanals geweckt wurde. Ich konnte oben Leute reden und Kinder weinen hören. Es ist zu laut! Das Personal ist freundlich.
Bodde här 7 nätter i juli 2023
Svar från HSM Kunden Service 9 aug. 2023
Sehr geehrter Gast oder Kunde,Zuallererst möchten wir uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um unser Hotel zu bewerten. Dies ist für uns sehr wichtig, weil es uns hilft unseren Service zu verbessern. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!Alles Gute aus Mallorca,HSM Kunden Service

8/10 Bra

Albert

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Poca variedad en desayuno pero bastante alta en cena
Bodde här 14 nätter i juli 2023
Svar från HSM Customer Service 3 aug. 2023
Estimado cliente, En primer lugar, nos gustaría agradecerle que haya compartido su experiencia con nosotros. El feedback de nuestros clientes es una herramienta muy importante para nosotros, ya que nos permite identificar nuestras áreas débiles y así poder mejorar.Esperamos poder darle nuevamente la bienvenida en uno de nuestros hoteles. Un saludo cordial, HSM Customer Service.

2/10 Väldigt dåligt

Alyssa

Bodde här 9 nätter i juli 2023
Svar från HSM Customer Service 9 aug. 2023
Dear guest, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. We hope you accept our sincere apologies.Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

ANIS

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Plutôt satisfaisant
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från HSM Reina del Mar 15 juli 2023
Thank you!

10/10 Fantastiskt

Emerson Jude Hague

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Such a perfect hotel. Thank you!
Bodde här 5 nätter i juli 2023
Svar från HSM Reina del Mar 15 juli 2023
Thank you!

10/10 Fantastiskt

Elizabeth

Bodde här 7 nätter i juni 2023
Svar från HSM Customer Service 3 juli 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

6/10 Okej

Paul

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The property itself is great, but it's located at the NOISY END OF TOWN. The area is full of young revelers and don't count on getting any sleep from 4.00am as this is the time that the young return to their hotel and noise is their primary objective... I'm not a prude and I also enjoy a good drink but at least consider others when returning to your hotel and leave all the screaming back at your home.... The staff at the hotel were great in assisting to keep these young screamers under control by threatening them that they'll be thrown out....
Bodde här 7 nätter i juni 2023
Svar från HSM Customer Service 3 juli 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. The area that you have chosen is known for its nightlife and for the parties that are organized during the summer. We would like to mention that we have more hotels spread over different areas of Mallorca that could be more adjusted to your preferences. We would like you to give us another opportunity and continue to count with your confidence!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

Laura

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i maj 2023
Svar från HSM Customer Service 13 juni 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 Okej

Iliuta

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i maj 2023
Svar från HSM Customer Service 13 juni 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Milena

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i maj 2023
Svar från HSM Customer Service 15 maj 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Gonca

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sergi at the front desk went up & beyond for us during our whole stay- thank you for making it the best!
Bodde här 9 nätter i augusti 2022
Svar från HSM Customer Service 12 sep. 2022
Dear guest, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Frederique

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent
C’était génial l’hôtel à la hauteur de son prix. Surtout ne changez rien ! Peut-être le soir il pourrait y avoir une ou deux soirées avec des attractions genre spectacle espagnols. Sinon les 2 soirées par semaine avec le didji étaient sympas. Non rien à dire le personnel a l’écoute adorable serviable. Propre très propre. La femme de ménage de mon étage j’étais au premier était brésilienne et tellement propre et se donnant à fond ! La nourriture très variée et très bien. Vraiment super séjour sur l’île nous avons fait du tourisme et beaucoup de plage la mer super et superbe. Je suis déjà venue en 2016 pour 15 jours aussi j’étais à Portocolom a l’hôtel Cala Marsal qui était au top aussi. Alors à une prochaine fois !
Bodde här 14 nätter i augusti 2022
Svar från HSM Customer Service 30 aug. 2022
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

Madeleine

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bon séjour, cependant ménage fait de façon succincte. De plus bouteille d’eau payante au restaurant, dommage!!! Chambre correcte avec balcon Restaurant correct, la variation des buffets serait un plus
Vu de la chambre
Bodde här 14 nätter i augusti 2022
Svar från HSM Customer Service 20 okt. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

Anna

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i augusti 2022

8/10 Bra

Jean Mary

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good value, friendly, helpful staff. Close to beach , supermarket and restaurants. Cheap and easy bus ride to Palma
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från HSM Customer Service 5 aug. 2022
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. We would like you to know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

6/10 Okej

Adrian

Gillade: Renlighet
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från HSM Customer Service 25 juli 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards, HSM Customer Service.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Øv mad
Vi boede der i 6 nætter vi skiftede værelse fordi vi fik et meget lille gult værelse der lå lige op af elevatoren som larmede hele natten, vi blev skifte op til en meget fint rent værelse med god udsigt. Det eneste der var lidt en træt oplevelse var maden vi havde morgenmad og aftensmad, maden var ikke det lækkereste udvalgt var meget det samme og ser var ikke rigtigt noget der havde en lækker og velsmagende smag, der var flere aftener hvor vi valgt at spise et andet sted fordi maden var tør og kedelig.
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från HSM Customer Service 19 juli 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Salimata

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från HSM Customer Service 19 juli 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Bra

mare Labrit

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
El alojamiento relación calidad precio muy bien, pero esta en la zona guiri, lo cual es MUY raro ver españoles. Todo está pensado para extranjeros. Cobran por todo. La media pensión no incluye bebida, y una botella grande de agua son 4€ (en España la jarra de agua del grifo por ley es gratis). Tampoco te dan hielos para el café. La comida del restaurante muy buena (especial mencion al camarero Francisco, un amor de persona). Las habitaciones completas y muy limpias, pero para una o dos personas, para tres muy justas. La piscina también tiene horario, cuando la cierran, aun hace calor y hay gente llegando de la playa que quería bañarse. Las limpiadoras lo dejan todo impoluto, pero entran a las 8am a la habitación sin permiso para saber si estas dormido o no y entrar a limpiar (bastante irrespetuoso).
Bodde här 5 nätter i juni 2022
Svar från HSM Customer Service 8 juli 2022
Estimado cliente, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus experiencias con nosotros. Tomamos nota de su valoración y comentarios para poder seguir mejorando día a día. Nos hubiera gustado que durante su estancia se hubiese puesto en contacto con nosotros para mejorar su situación. Nos gustaría mencionarle que el horario de la piscina es de 10:00 a 20:00 h. Nuestra mayor prioridad es que nuestros clientes se sientan como en casa. ¡Esperamos volver a verle pronto! HSM Customer Service.

8/10 Bra

Ingunn

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotellopphold, men dårlig middagsbuffè.
Rent og fint hotell med gode senger, ok rom med velfungerende air con. Ok basseng og uteområde hvor det alltid var ledig solseng. Bar med stive drikke-og ispriser. Heldig med rom med havutsikt fra balkongen. 5 minutter ned til stranden, slakk bakke tilbake. Stort supermarked 25 m unna. Manglet bare kjøleskap på rommet. Maten var dessverre en nedtur, spesielt middag/dessert-buffè. Lite smak og forandring på en uke. Hadde opphold inkludert frokost/middag. Prismessig bra. Men spiste ute flere kvelder pga dette.
Bodde här 7 nätter i juni 2022
Svar från HSM Customer Service 8 juli 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Roland

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i juni 2022

10/10 Fantastiskt

Morteza

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gute Essen.
Bodde här 5 nätter i maj 2022
Svar från HSM Customer Service 22 juni 2022
Dear guest, Thank you very much for your nice comment, we are very proud to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. We are happy that the food has been of your liking, in fact, we do everything possible to satisfy all the gastronomic preferences of our customers. Our highly qualified chefs and nutritionists are in charge for offering a high quality food and a varied menu. We will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

roberto

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Excellent place to stay a few days. Access somewhat hard because of a steep upward street. No place to park a car. Food is superb both at breakfast and dinner. Good swimming pool. Very good relationship cost/benefit.
Bodde här 5 nätter i maj 2022
Svar från HSM Customer Service 10 juni 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bra

jörg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
In Ordnung
☹️ Das Hotel ist sehr weit weg von der Partymeile. ☹️ Die Zimmer sind schlecht schallisoliert (hellhörig). 🙂 Man bekommt täglich frische Handtücher und Waschlotion. 🙂 LED TV 🙂 Freundliches Personal
Bodde här 6 nätter i maj 2022
Svar från HSM Kunden Service 10 juni 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde, Zuallererst möchten wir uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um unser Hotel zu bewerten. Dies ist für uns sehr wichtig, weil es uns hilft unseren Service zu verbessern. Wir bedauern aufrichtig, dass Ihre Erwartungen nicht erfüllt wurden und werden Ihre Kommentare dazu verwenden die Situation zu verbessern, damit Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt den Urlaub entsprechend genießen können. Wir hoffen, wenn Sie uns eine weitere Chance geben würden und wir Sie wieder bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüssen, HSM Kunden Service

10/10 Fantastiskt

Ivan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sehr gutes 3 sterne Hotel für das Geld
Wir sind eine junge Familie mit kleinem Kind ohne Luxuserwartungen gewesen. Man muss sagen dass es laut sein kann- viele Menschen kommen nach Mallorca um Party zu machen. Auch in diesem Hotel hört man laute Gesellschaften. Am Balkon oder im Gang. Personal war sehr freundlich...wir haben zimmer wechseln lassen. Essen Frühstück und Abendessen war mehr als genügend. Fisch, hänchen, Gemüse, Obst, alles sehr lecker. Auch Nachtisch super. Sauberkeit top- im Zimmer wurde immer geputzt. Swiminigpool , Bars, rfestaurant---wir warren mit allem zufrieden. Würden das Hotel allen empfeheln.
Bodde här 6 nätter i maj 2022
Svar från HSM Kunden Service 13 juni 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde, Danke für Ihre perfekte Qualifizierung und die Empfehlung an andere Gäste. Wir sind sehr zufrieden, dass Ihr Aufenthalt bei uns gut war. Wir hoffen Sie bald wiederzusehen! HSM Kunden Service

8/10 Bra

Constantin E

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Convenient stay
Good experience, close to the beach, very good breakfast and dinner.
Bodde här 3 nätter i maj 2022
Svar från HSM Customer Service 10 maj 2022
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. We would like you to know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Kenneth

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i april 2022
Svar från HSM Customer Service 9 maj 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 Fantastiskt

Piotr

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i april 2022
Svar från HSM Customer Service 6 maj 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Bra

Geertruda

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Erg goed eten.
Bodde här 7 nätter i oktober 2021

8/10 Bra

Markus

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i oktober 2021