Fotogalleri för Hearton Hotel Nishiumeda





Recensioner
8,4 av 10,
Mycket bra
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 9 av 9 rum
Öppna alla foton för Standard trippelrum - icke-rökare

Standard trippelrum - icke-rökare
9,0 av 10
Underbart
(16 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum - icke-rökare

Standard tvåbäddsrum - icke-rökare
8,0 av 10
Mycket bra
(14 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Öppna alla foton för Double Room Smoking

Double Room Smoking
Öppna alla foton för Double Room Non smoking

Double Room Non smoking
Öppna alla foton för Triple Room Smoking

Triple Room Smoking
Öppna alla foton för Twin Room Non smoking

Twin Room Non smoking
Öppna alla foton för Triple Room Non smoking

Triple Room Non smoking
Öppna alla foton för Twin Room Smoking

Twin Room Smoking
Öppna alla foton för Standard dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare

Standard dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare
8,8 av 10
Utmärkt
(56 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Du kanske även gillar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centrala Kyoto
- Spa
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
9.6 av 10, Enastående, 103 recensioner
Priset är 15 301 kr
20 okt. – 21 okt.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Om boendet
Hearton Hotel Nishiumeda
Liknande boenden

APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
APA Hotel & Resort Osaka Umeda Eki Tower
- Pool
- Spa
- Gratis wi-fi
- Restaurang
8.6 av 10, Fantastiskt, 3 351 recensioner
Priset är 891 kr
20 okt. – 21 okt.
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En lokalskatt kan tas ut på boendet. Skatten är på JPY 100–500 per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Skatten gäller inte om priset per natt är mindre än JPY 5 000. Observera att ytterligare undantag kan gälla. För mer information kan du kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: JPY 1980 per person (ungefärligt pris)
- Avgift för närliggande parkering: JPY 2300 per per natt (400 meter bort, öppen 07.00 till 22.00)
- Avgift för tidig incheckning: JPY 3000 (endast i mån av tillgång)
- Avgift för sen utcheckning: JPY 3000 (endast i mån av tillgång)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: rökdetektor och fönstergaller.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Boendet kan inte tillgodose önskemål om att tillhandahålla spjälsängar på plats.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Hearton Hotel Nishiumeda
8,4
Väldigt bra
8,6
Renlighet
8,4
Bekvämligheter
8,6
Personal och service
8,4
Hållbarhet
8,4
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
Reste med familjen
19 jan. 2025
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Philip
Reste med familjen
9 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Philip
Bodde här 3 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
Eriks
8 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good value
Eriks
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
hiroyuki
Reste med familjen
1 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
hiroyuki
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
Kim
Reste i grupp
29 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Kim
Bodde här 3 nätter i september 2025
8/10 Bra
??
Reste med sin partner
27 sep. 2025
??
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
??
Reste i grupp, Reste med familjen
27 sep. 2025
??
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
Kozan
Affärsresenär
21 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kozan
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
SHUJI
Reste med familjen
20 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
SHUJI
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Taeko
20 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Taeko
Bodde här 2 nätter i september 2025
4/10 Dåligt
Ian, WYNN VALE
Reste med familjen
18 sep. 2025
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ian
Bodde här 7 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Svetlana, CUPERTINO
13 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Svetlana
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Kikka
Reste med sin partner
9 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kikka
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
LAI WAN
Reste med sin partner
8 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
LAI WAN
Bodde här 3 nätter i september 2025
8/10 Bra
toru
Reste med familjen
8 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
toru
Bodde här 1 natt i augusti 2025
6/10 Okej
MASAOKI
Affärsresenär
6 sep. 2025
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
MASAOKI
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
??
2 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
??
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Kazuyuki
30 aug. 2025
Kazuyuki
Bodde här 1 natt i augusti 2025
6/10 Okej
Hidetaka
28 aug. 2025
Hidetaka
Bodde här 1 natt i augusti 2025
8/10 Bra
SHOHEI
Reste med familjen
28 aug. 2025
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
SHOHEI
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Mark
Reste med familjen
25 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mark
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Tea
24 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Tea
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
8/10 Bra
hre
Reste med familjen
21 aug. 2025
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
hre
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Sara
20 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Sara
Bodde här 1 natt i augusti 2025
8/10 Bra
RIE
20 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
RIE
Bodde här 2 nätter i augusti 2025