Hearton Hotel Nishiumeda
Hotell med 2 restauranger, i närheten av Kyocera Dome Osaka
Fotogalleri för Hearton Hotel Nishiumeda





Recensioner
8,4 av 10,
Mycket bra
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum
Öppna alla foton för Standard trippelrum - icke-rökare

Standard trippelrum - icke-rökare
9,0 av 10
Underbart
(16 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum - icke-rökare

Standard tvåbäddsrum - icke-rökare
8,0 av 10
Mycket bra
(14 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Öppna alla foton för Standard dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare

Standard dubbelrum - 1 dubbelsäng - icke-rökare
8,8 av 10
Utmärkt
(59 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Separat sovrum
Du kanske även gillar

The Ritz-Carlton, Osaka
Umeda
- Pool
- Jacuzzi
- Spa
- Gratis wi-fi
9.4 av 10, Enastående, 1 001 recensioner
Priset är 5 002 kr
16 dec. – 17 dec.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Om boendet
Hearton Hotel Nishiumeda
Liknande boenden

Hotel Monterey Osaka
Hotel Monterey Osaka
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
8.6 av 10, Fantastiskt, 1 006 recensioner
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan debiteras på boendet. Stadsskatten varierar mellan JPY 100 och 10 000 per person och natt baserat på rumspriset per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. Om du vill ha mer information kontaktar du boendet med uppgifterna i bokningsbekräftelsen du har fått efter bokning.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: JPY 1980 per person (ungefärligt pris)
- Avgift för närliggande parkering: JPY 2300 per per natt (400 meter bort, öppen 07.00 till 22.00)
- Avgift för tidig incheckning: JPY 3000 (endast i mån av tillgång)
- Avgift för sen utcheckning: JPY 3000 (endast i mån av tillgång)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: rökdetektor och fönstergaller.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Boendet kan inte tillgodose önskemål om att tillhandahålla spjälsängar på plats.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Hearton Hotel Nishiumeda
Recensioner
8,4
Väldigt bra
8,6/10
Renlighet
8,6/10
Personal och service
8,4/10
Bekvämligheter
8,4/10
Boendets skick och faciliteter
8,4/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
19 jan. 2025
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Philip
Reste med familjen
9 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Philip
Bodde här 3 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
Eriks
8 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good value
Eriks
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
Tu, colorado springs
14 nov. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tu
Bodde här 3 nätter i november 2025
10/10 Fantastiskt
Saki
Reste med sin partner
11 nov. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Saki
Bodde här 2 nätter i november 2025
10/10 Fantastiskt
Hiroshi, Minato Ku
Affärsresenär
4 nov. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hiroshi
Bodde här 1 natt i november 2025
10/10 Fantastiskt
Man Ki
27 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Man Ki
Bodde här 1 natt i oktober 2025
8/10 Bra
tomomi
24 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
tomomi
Bodde här 1 natt i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
KAORI
21 okt. 2025
Gillade: Renlighet
KAORI
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
kotaro
18 okt. 2025
kotaro
Bodde här 1 natt i oktober 2025
8/10 Bra
MIDORI
Reste i grupp
17 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
MIDORI
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Stephen
Reste med familjen
9 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Stephen
Bodde här 4 nätter i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
MIYUKI
1 okt. 2025
MIYUKI
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
hiroyuki
Reste med familjen
1 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
hiroyuki
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
Kim
Reste i grupp
29 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Kim
Bodde här 3 nätter i september 2025
8/10 Bra
??
Reste med sin partner
27 sep. 2025
??
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
??
Reste i grupp, Reste med familjen
27 sep. 2025
??
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
Kozan
Affärsresenär
21 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kozan
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
SHUJI
Reste med familjen
20 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
SHUJI
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Taeko
20 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Taeko
Bodde här 2 nätter i september 2025
4/10 Dåligt
Ian, WYNN VALE
Reste med familjen
18 sep. 2025
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ian
Bodde här 7 nätter i september 2025
4/10 Dåligt
Sangwook
13 sep. 2025
Sangwook
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Svetlana, CUPERTINO
13 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Svetlana
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Kikka
Reste med sin partner
9 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kikka
Bodde här 1 natt i september 2025
8/10 Bra
LAI WAN
Reste med sin partner
8 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
LAI WAN
Bodde här 3 nätter i september 2025

















