2/10
Jag trodde att jag bokat ett vanligt enkelrum. I rummets beskrivning utlovas jag ett badrum, ett kylskÄp m.m
VÀl framme mÀrker jag att hotelets standard inte alls stÀmmer överens om vad jag blivit utlovad. Receptionen Àr sliten. Jag trÀngs in i en hiss som inte heller gÄr Ànda vÀgen upp till mitt rum utan fÄr slÀpa upp min vÀska för halvslitna trappsteg. Inte deg ultimaga med mig som har en skadad fot.
Rummet Àr ett skÀmt! Duschen Àr en platta du stÄr pÄ bredvid toaletten och du avskiljer den frÄn toan med ett draperi.
SÀngen Àr jÀtteliten, sÄ Àven rummet. Inget kylskÄp finns och rummet Àr allmÀnt skabbigt och slitet.
Att hotellet har 3 strjÀrnor Àr ett skÀmt!
Det borde inte ens fÄ ha 1 stjÀrna och hotels.com borde sÀga upp avtalet direkt.
Hur löste jag dÄ detta?
Jag bokade ett nytt hotell via en annan hotelapp.
Mycket bÀttre.
Checkade ut dagen efter incheckning. DÄ hade jag kontaktat hotels.com som pratatmed hotellet och de ville dÄ ge mig ett annat rum.
Summa sumarum, bo ALDRIG HĂR!
Karolina
Bodde hÀr 6 nÀtter i juli 2019