The Lost Camel
Hotell i Yulara med avgiftsfri parkering
Fotogalleri för The Lost Camel





Recensioner
8,4 av 10,
Mycket bra
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Standardrum (Request King Zipper)

Standardrum (Request King Zipper)
8,8 av 10
Utmärkt
(56 recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Platt-tv
Duschhuvud med hydromassage
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Kabel
Strykjärn/strykbräda
Öppna alla foton för Standard Room-Request King Zipper

Standard Room-Request King Zipper
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Yulara Drive, Yulara, NT, 0872
Om boendet
The Lost Camel
Liknande boenden

Desert Gardens Hotel
Desert Gardens Hotel
- Parkering ingår
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Reception dygnet runt
8.6 av 10, Fantastiskt, 310 recensioner
Priset är 2 333 kr
inklusive skatter och avgifter
14 dec. – 15 dec.
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Extra tillval
- För kreditkortsbetalningar tillkommer en avgift på 0.9 procent
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Boendet kallas även
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel Yulara
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel
Lost Camel Member Mercure Hotels Yulara
Lost Camel Member Mercure s
The Lost Camel Hotel
The Lost Camel Yulara
The Lost Camel Hotel Yulara
The Lost Camel a Member of Mercure Hotels
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för The Lost Camel
8,4
Väldigt bra
8,6
Renlighet
8,6
Bekvämligheter
8,6
Personal och service
8,2
Hållbarhet
8,2
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
13 dec. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2024
8/10 Bra
Helena
9 okt. 2024
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helena
Bodde här 2 nätter i oktober 2024
8/10 Bra
Anders
15 feb. 2024
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Anders
Bodde här 3 nätter i februari 2024
10/10 Fantastiskt
kenneth, surrey
11 nov. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
kenneth
Bodde här 2 nätter i november 2025
8/10 Bra
Ronald Henry
11 nov. 2025
Ronald Henry
Bodde här 2 nätter i november 2025
8/10 Bra
Roberto
Reste i grupp
10 nov. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Roberto
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
6/10 Okej
Jerry Paul, Camberwell
Reste med sin partner
26 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Jerry Paul
Bodde här 4 nätter i oktober 2025
2/10 Väldigt dåligt
YOKO
25 okt. 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
YOKO
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
6/10 Okej
Koki
22 okt. 2025
Koki
Bodde här 1 natt i oktober 2025
6/10 Okej
Florian
Reste med sin partner
20 okt. 2025
Gillade: Bekvämligheter
Florian
Bodde här 3 nätter i oktober 2025
6/10 Okej
Gerald
14 okt. 2025
Gillade: Renlighet
Gerald
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
8/10 Bra
Dagmar
7 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Dagmar
Bodde här 2 nätter i september 2025
8/10 Bra
Joe
5 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Joe
Bodde här 1 natt i oktober 2025
8/10 Bra
Lawrence, Manassas
Reste med sin partner
2 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Lawrence
Bodde här 3 nätter i september 2025
4/10 Dåligt
???
25 sep. 2025
???
Bodde här 1 natt i september 2025
4/10 Dåligt
ayaaan
Reste med sin partner
24 sep. 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
ayaaan
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
Mark
23 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Mark
Bodde här 3 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
MÓNICA
22 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
MÓNICA
Bodde här 2 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Marcus
22 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Marcus
Bodde här 2 nätter i september 2025
8/10 Bra
Joseph
21 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Joseph
Bodde här 4 nätter i september 2025
8/10 Bra
Isao
Reste med sin partner
15 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Isao
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
Natasha
Reste med sin partner
12 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Natasha
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
Judy
10 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Judy
Bodde här 3 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Daniel
5 sep. 2025
Daniel
Bodde här 3 nätter i september 2025
8/10 Bra
Hiroyuki
30 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hiroyuki
Bodde här 3 nätter i augusti 2025


