Trappa

Recensioner av Park Star Hotel Taksim

3 out of 5
Park Star Hotel Taksim
Dünya Saglik Sokak No :11/13, Istanbul

Recensioner

6,2
10 - Fantastiskt i betyg. 28 av 272 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 84 av 272 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 73 av 272 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 39 av 272 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 48 av 272 recensioner" "

6,4/10

Renlighet

6,4/10

Personal och service

5,6/10

Bekvämligheter

5,8/10

Boendets skick och faciliteter

5,8/10

Hållbarhet

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Mohyaddin

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2022

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service
Hotellet den var jättedåligt ses och jättedåligt städning och jättedåligt frukost den stora trästjärnor betyder ingenting
Bodde här 4 nätter i augusti 2019
Svar från Star Hotel Taksim 2 okt. 2019
Dear ,Guest Thank you for choosing Star Hotel Taksim and sharing your feedback with us. First of all we do apologize for the inconveniences that you had during your stay and please be sure that we will do our best to ease your concern about your stay. Since we cannot see your booking details from your Hotels.com review we are kindly asking you to share your name, surname and reservation details so that we can investigate your issue and find solution to it. Thank you for your cooperation in advance. Please kindly be reminded that we are waiting for your prompt reply. We wish you a wonderful day. Best Regards, Hotel Management

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
Jag gillade allt.allt var bra o fint o städat o rent
Bodde här 7 nätter i juni 2019
Svar från Alince 6 juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Star Hotel Taksim Hotel. It was great to have such a valued guest like yourself and we are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. We would like kindly inform you that your beautiful comments and compliments have been shared with the hotel management. Thank you again for your business with us. We are so looking forward to welcoming you back. Wishing you a wonderful summer from all of us here. Kind Regards, Alince,Mr Hotel Manager

2/10 Väldigt dåligt

Ahmad

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2018
Svar från Hotel Online Sales Manager 12 dec. 2018
Thank you for bringing your experience to our attention during your travels at Star Hotel Taksim. First of all, we apologize for the lack of international quality of service during your stay. As a result of the interview with the team members about the negative experience you have experienced, I would like to inform you that the necessary measures have been taken in order to prevent the occurrence of the same situation in the future. We would like to thank you once more for your feedback and we would like to point out that your feedback is highly valuable for the improvement of our work to continuously improve the quality of our services. On another trip, we will be happy to welcome you again at our hotel. Sincerely, Guest Relations Officer Mr. Alince

2/10 Väldigt dåligt

ZaenabDheaa, Malmö Sweden

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Det värsta hotellet jag har bokat.Otrevliga personal som alltid ljuger för en. Det andra är att det luktar mycket äckligt i toaletten så jag bad de att byta rummet men de ville inte och ljog att de hade inte lediga rum kvar , Jag kollade i expedia och såg att de hade lediga rum. det tredje att de hade dålig frukost. SÅ BOKA INTE HÄR.
Bodde här 10 nätter i oktober 2018
Svar från Alince 5 nov. 2018
761/5000 Bedankt voor het onder onze aandacht brengen van uw ervaring tijdens uw reizen in Star Hotel Taksim. Allereerst verontschuldigen wij ons voor het gebrek aan internationale kwaliteit van de dienstverlening tijdens uw verblijf. Naar aanleiding van het interview met de teamleden over de negatieve ervaring die u hebt ondervonden, wil ik u erop wijzen dat de nodige maatregelen zijn genomen om te voorkomen dat zich in de toekomst dezelfde situatie zal voordoen. We willen u nogmaals bedanken voor uw feedback en we willen u erop wijzen dat uw feedback zeer waardevol is voor de verbetering van ons werk om de kwaliteit van onze services voortdurend te verbeteren. Op een andere reis zullen we u graag opnieuw verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Guest Relations Officer Mr. Alince

8/10 Bra

Hussein

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i februari 2018
Svar från alince 13 feb. 2018
Thank you for your good grades about our hotel! We are delighted that you are satisfied with your visit. We will be glad to welcome you again at our hotel as soon as possible. Yours sincerely, Mr, Alince

6/10 Okej

Khaled,Carlos, Sweden

Det var bra hotel och nära allt .... rom servis var bra ... personal är trevliga ... tryggt ställe ... de har kassaskap för värde saker ...
Bodde här 7 nätter i juli 2017
Svar från Online Sales Manager 12 aug. 2017
Ed ErUz mycket. Vi vill välkomna dig igen i vårt hotell.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från ali ince 2 mars 2016
Tack.

6/10 Okej

Johan, Stockholm

Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Good location but small room
Good location, but small room. Inconvenient to work with the laptop. Very formal personal.
Svar från ali ince 14 mars 2015
in our hotel is not a problem at work with a laptop in the room or lobby. warm and helpful staff can assist with guests from a distance.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från ali ince 14 mars 2015
Thank you.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell nära taksim
Bra, trevlig personal och ren! Inte mycket ljud från gatan... nära till taksim och inte så dyrt.
Svar från Guest Service Management 11 juli 2016
Tack för din bedömning du har gjort.

8/10 Bra

Reha

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

alex

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter

8/10 Bra

oliver

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
good hotel with excellent location
Nice and clean hotel with great location and excellent service.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
I stort var personalen hjälpsam och tillmötesgående. Dock några undantag. 1) de bråkade om att jag tog mig med en slät kopp kaffe från frukostbuffén upp på rummet; när jag sa till om att toasitsen satt löst kom de och inspekterade och sa bara att det inte gjordenågot. När jag skulle checka ut och hade litet bråttom till flygbussen morrade de rejält om att jag inte fick gå innan de kollat att jag inte tagit något på rummet. En hel del småfel: gardinen täckte inte hela fönstret; bara två galgar lösa skivor på bordet; bara en stol på rummet mm. Inga alvarliga saker, men lite för många. Annars var hotellet i stort sett ok.

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Inte alls som på bilderna
Trots att vi hade bokat 3 enkelsängar i ett rum så Var inte den tredje sängen iordninggjord. Det var helt enkelt en bäddbar soffa som dem drog ut o fixade. Rummet blev då skittrångt n vi fick knappt plats med väskorna. Receptionen var nonchalant. Bellyboy nästan krävde dricks. Läget super nära taksim men vid en gränd som Var läskig att gå i på kvällen

2/10 Väldigt dåligt

Fatih

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hallo Zusammen Empfehle das Hotel niemanden fangen wir an das Hotel Stinkt nach Abwasser Kanalisation die Zimmern wurden mit Raumspray eingesprüht damit dann das im ersten Moment richen Soll. Desweiteren Sind die Bettwäschen Feucht und dreckig Matratze voller Schimmel Badezimmer genau so Schimmel beschädigt Spiegelglas beschädigt Föhn Stromkabel beschädigt das Hotel hat keine 3 Sterne sondern -3 habe das Hotel 1 eine Woche gebucht Bekommen jedoch nach einem Tag gezuwunger weise übernachtet. Mitarbeiter bzw der menager richtig unfreundlich versuchte Laut zu werden und zu bedrohen. Wo er sah dass er nicht weiter kommt hatt er Sein Ton geändert. Beschwerde Bei Expedia wurde eingereicht menager teilte mit dass das Hotel nicht uns gefallen hat und hat dabei gelogen. Daraufhin habe Ich mich mitbeteiligt am Telefon und habe dehn Sachverhalt geschildert. Desweiteren Internet kein Empfang. Fernseher ohne Funktion sehr schlechter Empfang. Im kurzen werde Rechtwege einleiten empfehle keinen das Hotel. Bitte fernhalten und Geld sparen.
Bodde här 6 nätter i november 2023

6/10 Okej

Alagas

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Our bathroom only had one shower door. It was difficult to shower. And the breakfast was verry poor also. I wouldn’t recommend to take breakfast into your reservation. I would advice to eat outside the hotel.
Bodde här 5 nätter i oktober 2023

6/10 Okej

Gonul

Bodde här 1 natt i september 2023

8/10 Bra

Ibrahim

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Gökhan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2022

4/10 Dåligt

Erkan

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2022

6/10 Okej

Erkan

Bodde här 1 natt i november 2022

6/10 Okej

Elizabeth

Gillade inte: Personal och service
Bodde här 3 nätter i november 2022

4/10 Dåligt

Adem

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bin endteuch

2/10 Väldigt dåligt

Henry

Reste med sin partner
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Terrible and dirty
Bodde här 3 nätter i oktober 2022

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Requires a lot of improvements. Not recommended.
Hotel exception st was rather nice, but reluctant to solve issues. Lobby smells bad - feels like something is wrong with sewerage or ventilation. Room was not clean - dusty and sheets had holes. And judging by water paths on the walls - it probably has fungus. When I asked receptionist about shoe cleaning machine - if it works - they were unable to make it work by connecting into socket. I am disappointed with this place. We moved to another hotel right after our reservation finished. I would suggest to hotel owners to pay more attention to the cleanliness of their property as well as motivation of their employees to pay attention to costumer's concerns.
Bodde här 4 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

Nataliia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2022

4/10 Dåligt

Sarah

Reste med sin partner
Gillade inte: Personal och service
Sehr nahe an der Innenstadt und Metrostation. Hotellobby roch zwischendurch immer wieder unangenehm nach Abfluss. Zimmerreinigung war ok. Zimmer sehr klein und man hört alles was auf dem Korridor passiert. Rezeptionisten sind zwar freundlich sind aber auf einen Vorfall nicht wirklich eingegangen.
Bodde här 6 nätter i oktober 2022

8/10 Bra

Rana

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Bekvämligheter
Perfect location but very small rooms but for the price your paying is good 2 min walk to taxim square
Bodde här 3 nätter i september 2022

2/10 Väldigt dåligt

Mohamed

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very bad experience
The room is very dirty and the cleaner doesn’t want to clean even when I asked her to do so,and the window without a curtain and I asked them to install one they say they will do but every time I asked them why you didn’t do it they tell me they will do until I checked out they didn’t fixed it the receipt pretended he can’t speak English to ignore the customer
Bodde här 2 nätter i september 2022

2/10 Väldigt dåligt

Omrani

Bodde här 3 nätter i augusti 2022

4/10 Dåligt

KEREM

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Oda da ağır sigara kokusu vardı, perdelere klimaya sinmiş. Akşam giriş yaptım odaya şarj aletimi bıraktım ve dışarı çıktım. Gece geri geldiğimde kart odamı açmadı ve şüphelendim.
Bodde här 1 natt i augusti 2022

8/10 Bra

Koji

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
The location was so convenient to the tube station and the breakfast is also enough to start a day. I was disappointed to see the room because the door to bathroom was broken and could not be closed (they fixed soon) and water from toilet was leaking (they did not fix).
Bodde här 4 nätter i juli 2022

4/10 Dåligt

Mehmet

Bodde här 5 nätter i augusti 2022

2/10 Väldigt dåligt

Farzana

Bodde här 3 nätter i juli 2022

8/10 Bra

HAKAN

Bodde här 2 nätter i februari 2022
Svar från Alince 21 mars 2022
Sayın Misafirimiz, Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz. Star Hotel taksim, Istanbul'daki ziyaretiniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğime çok memnun oldum. Star Hotel taksim, Istanbul çalışanları olarak, tüm ekibimizin amacı misafirlerimize en üst hizmet kalite standartlarını sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır ve bunu gerçekleştirmek için çaba gösteririz. Sizin yorumlarınız ve görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor. Sizi tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da ağırlamaktan onur duyarız. Saygılarımla, Otel Müdürü

4/10 Dåligt

Pelin

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2022

2/10 Väldigt dåligt

Rabih El

Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Old building, old furniture, very small rooms, small and not clean bathroom, Staff barely smile, and don't speak other languages, The only good thing is the location of the hotel, you just need 2 minutes walk to the bus station.
Bodde här 3 nätter i december 2021
Svar från Alince 4 jan. 2022
Star Hotel Taksim, Istanbul. I would like to thank you for taking the time to share your comments with us. It is disheartening to know that your experience with us was less than favourable. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectiveness of our service delivery and unfortunately in this case, it has come a poor way for you to remember us. Furthermore, I would like to thank you for permitting us contacting. Rest reassured that we are looking forward to solve this unpleaseant experience with us. Remaining at your disposal, Manager

6/10 Okej

Ozlem

Reste i grupp
Hotel bevindt zicht op een perfecte locatie maar hotel zelf is niet te doen.
Bodde här 6 nätter i december 2021
Svar från Alince 29 dec. 2021
Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely,

6/10 Okej

Hasan Hüseyin

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sauberkeit schlecht Lager war gut
Bodde här 2 nätter i december 2021
Svar från Alince Mr, 17 dec. 2021
Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star hotel Taksim, Istanbul, Yours Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Constantin

Bodde här 4 nätter i november 2021
Svar från Alince 23 nov. 2021
Dear our guest, Thank you very much for a very wonderful review. Indeed, we also think that our hotel is such an amazing beauty and if one takes the time to walk around to discover the amazing details, then, Star Hotel taksim it is a true modern Butic Hotel. I am so glad to know that you enjoyed your days with us! We are looking forward for having you back and I thank you once more for your support. All the very best,

8/10 Bra

Eren

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i november 2021
Svar från Guest Service Manager 10 nov. 2021
Star Hotel Taksim, İstanbul'daki konaklamanızla ilgili yorumlarınız için teşekkür ederim. Misafir geri bildirimi, hizmet sunumumuzun etkinliğini ölçmenin tek gerçek yoludur. Nazik sözlerinizi meslektaşlarımıza ileteceğimden emin olabilirsiniz. Umarım çok uzak olmayan bir gelecekte sizi tekrar Star Hotel taksim Bosphorus, İstanbul'da ağırlayabiliriz.

2/10 Väldigt dåligt

Suhib

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Worst experience ever
The worst experience i ever had in my life, stains and shredded blankets bad smell with no parking lots also the staff were very terrible.
Bodde här 1 natt i oktober 2021
Svar från Guest Service Manager 8 nov. 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul. We are very sorry to hear that your accommodation experience has not meet the expectations this time. We hope that you will give us another opportunity in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit.

2/10 Väldigt dåligt

Arman

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2021
Svar från Hotel Guest Service Manager 8 nov. 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel Taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely, Mr, Alince

4/10 Dåligt

Saban

Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i september 2021

6/10 Okej

Mohamed sohil

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Was acceptable
Bodde här 6 nätter i augusti 2021

2/10 Väldigt dåligt

Atakan

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ma reservation a été annulé par l’hotel ! Je ne sais pas la raison. Je n’ai même pas eu de mai d’annulation. J’ai du chercher un nouvel hotel
Bodde här 3 nätter i juli 2021

4/10 Dåligt

Tarik

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2021
Svar från Guest Service Manager 19 aug. 2021
Dear our guest, Greetings from Star Hotel taksim, Istanbul! I would like to take this opportunity to thank you for your time to share your valuable feedback regarding your recent experience. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. We are sorry to hear that your experience has not meet the expectations this time. Please note that I have addressed your points with the relevant department heads and taken measures to ensure that experiences such as these are prevented in the future. Please do not hesitate to contact me directly in order that I may personally assist you with any of your reservation needs and ensure you a flawless visit. Looking forward to the pleasure of welcoming you back to Star Hotel taksim, Istanbul, Yours Sincerely, Hotel manager

10/10 Fantastiskt

Ali

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Star taksim otel bölgedeki 1 numara otel
Kaliteli hizmet ekibi ile misafirlerini en iyi şekilde ağırlıyor ve uğurluyor kalitede hizmete ve temizlikte ön plândalar kahvaltısı güzel zengin ayrıca ön buradan ali bey çok yardınseve misfirelerini güler yüzlü karşılıyor Ve konumu taksime beşiktaşa çok yakın şahsım adıma göştermiş oldunuz ilgi ve alakaya teşekkür ederim hep başarılı projelere hayatta olun dualarımız desteklerimiz sizlerle iyi çalışmalar saygılar sevgiler berke ali karamustafao
Bodde här 2 nätter i juni 2021
Svar från Hotel Guest Service Manager 13 juli 2021
Merhabalar değerli misafirimiz, Yorumlarınız için yürekten teşekkür ederim. Çalışma arkadaşlarım da yorumunuzu okuduklarında çok ama çok sevinecekler. Sizlerin memnuniyeti bizler için en büyük ödül. Tekrar Star Hotel Taksim, Istanbul'da sizleri tekrar ağırlamak dileğiyle, Sağlık ve sevgiyle kalın. A.INCE