Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Hotel Briller





Recensioner
8,8 av 10,
Utmärkt
Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 466 kr
28 aug. – 29 aug.
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 5 av 5 rum
Öppna alla foton för Basic trippelrum

Basic trippelrum
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Skrivbord
Daglig städning
Öppna alla foton för Basic fyrbäddsrum

Basic fyrbäddsrum
10,0 av 10
Enastående
(2 recensioner)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Gratis extrasängar
Platt-tv
Separat sovrum
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Skrivbord
Öppna alla foton för Basic dubbelrum

Basic dubbelrum
8,0 av 10
Mycket bra
(1 recension)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Skrivbord
Daglig städning
Öppna alla foton för Basic tvåbäddsrum

Basic tvåbäddsrum
8,0 av 10
Mycket bra
(2 recensioner)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Skrivbord
Daglig städning
Öppna alla foton för Basic enkelrum

Basic enkelrum
8,8 av 10
Utmärkt
(10 recensioner)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Privat badrum
Hårtork
Vattenkokare
Skrivbord
Daglig städning
Du kanske även gillar

Minn Kiyomizu Gojo
Gion
- Kök
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Tvättservice
9.4 av 10, Enastående, 195 recensioner
Priset är 969 kr
3 sep. – 4 sep.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan tas ut på boendet. Skatten ligger på 200–10 000 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. För mer information kan du kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: brandsläckare.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Hotel Briller
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
8,6/10
Personal och service
9,0/10
Bekvämligheter
9,0/10
Boendets skick och faciliteter
8,6/10
Hållbarhet
Recensioner
23 jan. 2025
Bodde här 3 nätter i januari 2025
8/10 Bra
Hiroyuki
23 juli 2025
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Hiroyuki
Bodde här 1 natt i juli 2025
8/10 Bra
Franziska
Reste med familjen
10 juli 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Franziska
Bodde här 1 natt i juli 2025
6/10 Okej
HIDETO
7 juli 2025
HIDETO
Bodde här 1 natt i juli 2025
6/10 Okej
Matthew
6 juli 2025
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Matthew
Bodde här 3 nätter i juli 2025
10/10 Fantastiskt
カズマサ
27 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
カズマサ
Bodde här 2 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Wataru, Yokohama
12 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Wataru
Bodde här 1 natt i juni 2025
8/10 Bra
Christian
Reste med familjen
8 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Christian
Bodde här 6 nätter i maj 2025
8/10 Bra
Christine, Pacifica
Reste med familjen
23 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Christine
Bodde här 2 nätter i maj 2025
8/10 Bra
Verifierad resenär
11 maj 2025
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
KWANGHYUN
Affärsresenär
11 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
KWANGHYUN
Bodde här 1 natt i maj 2025
8/10 Bra
Maria
10 maj 2025
Maria
Bodde här 4 nätter i maj 2025
6/10 Okej
??
5 maj 2025
Gillade: Renlighet
??
Bodde här 1 natt i maj 2025
8/10 Bra
Diego
Reste med sin partner
1 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Diego
Bodde här 1 natt i april 2025
8/10 Bra
Verifierad resenär
12 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i april 2025
6/10 Okej
AKIRA
11 apr. 2025
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
AKIRA
Bodde här 1 natt i april 2025
8/10 Bra
Karan
30 mars 2025
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Karan
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med familjen
25 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
BEE GHEE
Reste med familjen
20 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
BEE GHEE
Bodde här 2 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Jose, Phoenix
15 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Jose
Bodde här 3 nätter i mars 2025
8/10 Bra
LIFEN
5 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
LIFEN
Bodde här 2 nätter i mars 2025
6/10 Okej
Verifierad resenär
Affärsresenär
19 feb. 2025
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
ZHIWEI
Affärsresenär
10 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
ZHIWEI
Bodde här 2 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Aya
31 jan. 2025
Aya
Bodde här 2 nätter i januari 2025
8/10 Bra
JINHEE
25 jan. 2025
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
위치가 좋은 호텔
JINHEE
Bodde här 7 nätter i januari 2025