MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotell med restaurang i anslutning till en tÄg-/tunnelbanestation i Kyoto
VÀlj datum för att se priser
Rumsalternativ
TillgÀngliga filter för rum
Visar 6 av 6 rum
Ăppna alla foton för Familjerum för fyra

Familjerum för fyra
8,8 av 10
UtmÀrkt
(3Â recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Pentry
MinikylskÄp
TV
MörklÀggningsgardiner
Separat sovrum
HÄrtork
Privat badrum
Ăppna alla foton för Junior dubbelrum - 1 dubbelsĂ€ng

Junior dubbelrum - 1 dubbelsÀng
8,4 av 10
Mycket bra
(20Â recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
MinikylskÄp
TV
MörklÀggningsgardiner
Separat sovrum
HÄrtork
Privat badrum
Badkar/dusch
Ăppna alla foton för Standard tvĂ„bĂ€ddsrum - 2 enkelsĂ€ngar

Standard tvÄbÀddsrum - 2 enkelsÀngar
9,0 av 10
Underbart
(10Â recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Pentry
MinikylskÄp
TV
MörklÀggningsgardiner
Separat sovrum
HÄrtork
Privat badrum
Ăppna alla foton för Twin room

Twin room
Ăppna alla foton för Double Room

Double Room
Ăppna alla foton för Family Room

Family Room
Du kanske Àven gillar

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo-ku
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Frukost tillgÀnglig
- StÀdning
9.8 av 10, EnastÄende, 212 recensioner
Priset Àr 1 693 kr
22 aug. â 23 aug.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmÄner. Fler förmÄner för fler Àventyr!
Om omrÄdet

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Om boendet
Liknande boenden

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Frukost tillgÀnglig
- TvÀttservice
8.4 av 10, VĂ€ldigt bra, 1Â 004Â recensioner
HotellbekvÀmligheter
BekvÀmligheter pÄ rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter pĂ„ boendet â avgifterna kan inkludera tillĂ€mpliga skatter:
- En stadsskatt kan tas ut och ska betalas pĂ„ boendet. Skatten ligger pĂ„ 200â1 000 JPY per person och natt, baserat pĂ„ hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gĂ€lla. För mer information kan du kontakta boendet med hjĂ€lp av uppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen.
Vi har listat alla tillÀggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Att hÄlla koll pÄ
Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
PÄ detta boende finns bland annat följande sÀkerhetsdetaljer: kolmonoxiddetektor, brandslÀckare, rökdetektor, sÀkerhetssystem och utomhusbelysning.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hÀlsa, arbetsmarknad och vÀlfÀrd krÀver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet nÀr de registrerar sig pÄ ett boende av nÄgot slag (gÀstgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom mÄste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gÀster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas Àven
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Vanliga frÄgor och svar
Recensioner för MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
8,8/10
Personal och service
8,6/10
BekvÀmligheter
8,6/10
Boendets skick och faciliteter
9,0/10
HÄllbarhet
Recensioner
Reste med familjen
18 okt. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Bodde hÀr 3 nÀtter i oktober 2024
10/10 Fantastiskt
Eva-Lotta
4 mars 2024
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Eva-Lotta
Bodde hÀr 11 nÀtter i februari 2024
10/10 Fantastiskt
Chris
20 juli 2025
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Chris
Bodde hÀr 2 nÀtter i juli 2025
2/10 VÀldigt dÄligt
Sachira
Reste med familjen
8 juli 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Sachira
Bodde hÀr 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Zachary
Reste med familjen
5 juli 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Zachary
Bodde hÀr 2 nÀtter i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Latoya Georgyanna
30 juni 2025
Latoya Georgyanna
Bodde hÀr 12 nÀtter i juni 2025
8/10 Bra
Roberto
Reste med familjen
26 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Roberto
Bodde hÀr 2 nÀtter i juni 2025
4/10 DÄligt
maya
Reste med sin partner
22 juni 2025
maya
Bodde hÀr 4 nÀtter i juni 2025
8/10 Bra
ka w
20 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
ka w
Bodde hÀr 5 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Allen, Gurnee
18 juni 2025
Allen
Bodde hÀr 1 natt i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Moises
Reste med sin partner
14 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Moises
Bodde hÀr 5 nÀtter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Haw, Walnut
12 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Haw
Bodde hÀr 7 nÀtter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Charles
10 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Charles
Bodde hÀr 3 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Darius
6 juni 2025
Darius
Bodde hÀr 4 nÀtter i juni 2025
8/10 Bra
Yamilet
5 juni 2025
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Yamilet
Bodde hÀr 6 nÀtter i maj 2025
8/10 Bra
Jordan
Reste med sin partner
1 juni 2025
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Jordan
Bodde hÀr 2 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Mario
29 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Mario
Bodde hÀr 4 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Wesley
Reste i grupp
27 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Wesley
Bodde hÀr 5 nÀtter i maj 2025
8/10 Bra
Ivan Francisco
24 maj 2025
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Ivan Francisco
Bodde hÀr 2 nÀtter i maj 2025
8/10 Bra
Sean
18 maj 2025
Sean
Bodde hÀr 2 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Thomas
16 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Thomas
Bodde hÀr 13 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Reza
Reste med sin partner
16 maj 2025
Reza
Bodde hÀr 3 nÀtter i maj 2025
8/10 Bra
Hong Seng
Reste med familjen
15 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Hong Seng
Bodde hÀr 1 natt i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Bryan
Reste i grupp
15 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bryan
Bodde hÀr 2 nÀtter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Alan
Reste med familjen
14 maj 2025
Gillade: Personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
Alan
Bodde hÀr 3 nÀtter i maj 2025