Brizo Hotel and Beach Resort

2.5-stjÀrnigt boende
Hotell i Morong med restaurang och bar

VÀlj datum för att se priser

Fotogalleri för Brizo Hotel and Beach Resort

Pool
Strand
Superior-rum (Super) | 1 sovrum och gratis wi-fi
Interiör
Exteriör

PopulÀra bekvÀmligheter

  • Bar
  • Luftkonditionering
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang

Rumsalternativ

TillgÀngliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum

Sovsal (Group Room)

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Kabel
  • Sovplats för 12
  • 3 vĂ„ningssĂ€ngar (dubbla)

Superior-rum (Super)

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Kabel
  • Sovplats för 4
  • 2 queensize-sĂ€ngar
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmÄner. Fler förmÄner för fler Àventyr!

Om omrÄdet

Karta
Pani Beach, Poblacion Morong, Morong, 2108

I nÀrheten

  • Zoobic Safari - 18 min med bil - 17.2 km
  • Ocean Adventure Park - 22 min med bil - 20.6 km
  • Subic Bay - 25 min med bil - 25.2 km
  • SM City Olongapo - 32 min med bil - 32.6 km
  • Inflatable Island - 35 min med bil - 35.3 km

Ta sig runt

  • Olongapo (SFS-Subic Bay) - 54 min med bil

Restauranger

  • â€ȘAnvaya Cove Beach and Nature Club - ‬13 min med bil
  • â€ȘBamboo Cafe - ‬13 min med bil
  • â€ȘPawikan Bar And Grill - ‬11 min med bil
  • â€ȘApo Mayang - ‬8 min till fots
  • â€ȘLoleng’s Hutieu-An Plus - ‬3 min med bil

Om boendet

Brizo Hotel and Beach Resort

Om boendet
Brizo Hotel and Beach Resort erbjuder bekvÀmligheter som en bar och en restaurang. HÄll dig uppkopplad via gratis wi-fi pÄ rummet.
Du kan Àven rÀkna med förmÄner som följande:
  • En rökfri anlĂ€ggning
Om rummen
Alla rum hos Brizo Hotel and Beach Resort kan erbjuda bekvÀmligheter som luftkonditionering och gratis wi-fi.
Du kan ocksÄ rÀkna med följande bekvÀmligheter:
  • Platt-tv med kabelkanaler

SprÄk

Engelska och filippinska

Liknande boenden

HotellbekvÀmligheter

Internet

  • TillgĂ€ngligt i alla rum: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Ingen parkering pĂ„ omrĂ„det

Mat och dryck

  • En bar/lounge
  • En restaurang

Mer

  • Rökfritt boende

BekvÀmligheter pÄ rummet

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahĂ„lles

UnderhÄllning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mer

  • Luftkonditionering

Regler

Incheckning

Incheckning frÄn 14.00
MinimiÄlder för incheckning - 18 Är

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00

Incheckningsinstruktioner

Detta boende har ingen reception.
GÀster kan behöva uppvisa dokumentation om resor (sÄsom stÀmplar i passet) och/eller komplett hÀlsodokumentation.

Husdjur

Djur ej tillÄtna

Barn och extrasÀngar

Barn Àr vÀlkomna.

Viktig information

Avgifter

Du kommer att ombes att betala följande avgifter pĂ„ boendet – avgifterna kan inkludera tillĂ€mpliga skatter:

  • Stadsskatt: 100.00 PHP per rum per natt

Vi har listat alla tillÀggsavgifter som boendet har upplyst oss om.

Att hÄlla koll pÄ

Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Observera att kulturella normer och gÀstpolicyer kan skilja sig i olika lÀnder och pÄ olika boenden. De policyer som listas Àr boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.

Boendet kallas Àven

Brizo And Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel
Brizo Hotel and Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel Morong

Vanliga frÄgor och svar

Är Brizo Hotel and Beach Resort husdjursvĂ€nligt?

Nej, husdjur Àr inte tillÄtna pÄ boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid Brizo Hotel and Beach Resort?

Detta boende har ingen parkering.

Vilka Àr incheckningstiderna för Brizo Hotel and Beach Resort?

Incheckning börjar 14.00.

Vilken utcheckningstid gÀller för Brizo Hotel and Beach Resort?

Utcheckning sker senast klockan 12.00.

Var ligger Brizo Hotel and Beach Resort?

Detta hotell i Morong ligger 15,3 km frÄn Zoobic Safari och 17,1 km frÄn Funtastic Park Subic Bay. Dungaree Beach och Subic Bay ligger ocksÄ mindre Àn 25 km hÀrifrÄn.

Recensioner för Brizo Hotel and Beach Resort

Recensioner

2,0
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner
4 - DÄligt i betyg. 0 av 1 recensioner
2 - VÀldigt dÄligt i betyg. 1 av 1 recensioner

2,0/10

Renlighet

2,0/10

Personal och service

2,0/10

BekvÀmligheter

2,0/10

Boendets skick och faciliteter

2,0/10

HÄllbarhet

Recensioner

2/10 VÀldigt dÄligt

Christian Kyle

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
We checked-in here at Brizo Hotel and Beach Resort in Morong Bataan for Dec 3-4, 2022 (saturday-sunday), we were only informed that the pool is not available when we got to the property. We hoped that we were at least informed in advance regarding the situation as we should have made changes to our plans prior to travelling all the way to the property. It's as if we can still cancel on the spot, how are we able to make a different booking if it was that late. I hope readers could know how upsetting this feels, It really felt like we got scammed. Really ruined the trip completely, barely enjoyed with all the time wasted trying to coordinate regarding the situation. The staff were aware of our booking and were expecting us when we arrived. But didn't have anything to offer as a compensation, may it be a discount for our stay, extra hours of stay, complimentary meals, or voucher for a next stay (even if it's unlikely that we will be able to stay again anytime soon) Really nothing. Personally, any thought would've been appreciated because it matters a lot. I also looked up the Brizo Hotel, and saw that the property has been operating since 2014. I hope they get to prepare for scenarios like this and how much this matters to their guests. They called the day after our check-out and all they offered was their sorry, as if it magically healed how painful the whole experience was.