Svit (Prestige, Champs Elysees) | Sängtillbehör av högsta kvalitet, duntäcken och Select Comfort-madrasser

Recensioner av Hôtel Barrière Fouquet's Paris

5 out of 5
Hôtel Barrière Fouquet's Paris
46 Avenue George V, Paris, Paris

Recensioner

9,4

Enastående

10 - Fantastiskt i betyg. 167 av 203 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 23 av 203 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 5 av 203 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 3 av 203 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 5 av 203 recensioner" "

9,6/10

Renlighet

9,6/10

Personal och service

9,6/10

Bekvämligheter

9,4/10

Boendets skick och faciliteter

9,6/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Anna

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2023

10/10 Fantastiskt

Joachim

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i april 2022

10/10 Fantastiskt

Christer

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2022

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2019
Svar från Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris 30 dec. 2019
Thank you for taking the time to share such positive feedback with us ! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.

10/10 Fantastiskt

Christina, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Centralt beläget hotell
Bekväma rum med stort badrum och en liten klädkammare istället för bara garderob. TV:n är snyggt dold, sängarna bekväma och när man ringer och bekräftar sin bokning frågar de efter eventuella önskemål samt om man vill ha king size säng eller två enkelsängar. Vi önskade ett tyst rum långt från hissen och det fick vi. När vi anlände bjöd de på champange. Personalen är trevlig och mycket artig, när man checkar in får man tydlig information om vilken tid utcheckningen är samt (om man inte kan franska) hjälp av en som talar perfekt engelska.
Svar från Géraldine Dobey 10 juni 2016
Dear Christina, I would like to thank you very much for sharing with us such nice comments following your recent stay! I am thrilled to read that you have enjoyed your visit with us and especially that you appreciated the high level of quality service we strive to achieve at all times. Rest assured your feedback has been shared with our teams and is a great source of motivation for us all. I truly hope that we will have the pleasure to welcome you back in the not too distant future and provide you with another unforgettable moment in the City of Lights. Sincerely yours, Geraldine Dobey General Director

10/10 Fantastiskt

Arash

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Snabb visit i Paris
Bästa läget mitt i Paris. Nästan gångavstånd till det mesta. Perfekt service, trevlig och tillmötesgående personal. kommer definitivt tillbaka vid nästa besök. inte billigaste alternativet men an av det bästa i Paris.

10/10 Fantastiskt

Miriam, Gothenburg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxigt hotell med mest centrala läget.
Oförglömligt välsignat! Vi tycker om service och trevlig, tillmötesgående kunnig personal från början tills du sätter dig i taxi hem. Här hittar du verkligen det. Stillsam med stor integritet serviceminded vänlig personal, och med hemmamiljö. Man får vad man betalar för. Rummet var glad överraskning, lyxigt rent och mysigt. Badrummet med bad med tv och separat dusch. Kuddvalet i sängen, helt underbart! Skönaste sängen vi sovit i på länge. Roomservice var snabb o diskret och enormt vänliga. Samt service under hela boendetiden där de knackade på och frågade om allt var till belåtenhet, fyllde på kyl och tilltugg, osv Läget var perfekt för oss, mitt på Champs Elysee' och mitt över gatan Louis Vuitton, nära o bra. Taxi är billigt o tar dig över hela staden för övrig shopping o upplevelser. Här bor vi gärna igen! Underbar vistelse för oss, oförglömligt välsignat.

10/10 Fantastiskt

Reyna

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Brilliant!!
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

sean

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
From the moment we arrived to the moment we departed the staff treated my wife and I like royalty. Everyone went above and beyond making sure that our experience was amazing. The hotel was beautiful and the rooms were amazing. We are already planning another trip to Paris.
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Nishant

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

carla and manuel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
Bodde här 4 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

MAMORU

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
パリで最高にステキなホテル。
すべてが、最高に良かった。パーキングは敷地内になかったが、荷物をおろし、車をあずかってれた。私は、英語もフランス語も得意ではないがスタッフ全ての人が、丁寧に対応してくれた。ディナーの時も若いスタッフが一生懸命に、楽しく食事が出来るよう気を使ってくれました。最高級ホテルなのに、我々に気を使わせず、リラックスした、時間が過ごせました。もちろん、部屋も、ベルサイユのへやをおもわせるほど素晴らしく、調度品も、高級で、最高。レストランの味も最高。帰る時は車をすぐに回してくれ、駐車場に関しても、何の問題も無かった。次に来る時は、長期滞在をしたいと思う。
窓から見たシャンデリゼ
ロビーで
Bodde här 1 natt i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Satomi

Bodde här 2 nätter i juli 2023

8/10 Bra

Michael

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Michelle

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
Bodde här 2 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Rockey

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Alan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
Bodde här 5 nätter i maj 2023

10/10 Fantastiskt

YUN

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
Bodde här 3 nätter i april 2023

10/10 Fantastiskt

Milo, the woodlands

Bodde här 3 nätter i april 2023

10/10 Fantastiskt

Fiona

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Amazing
Bodde här 2 nätter i mars 2023

10/10 Fantastiskt

Christie

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i mars 2023

8/10 Bra

Lynn

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i februari 2023

10/10 Fantastiskt

Erick

Reste med familjen
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Unique experience

10/10 Fantastiskt

Maame Efua

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Bodde här 2 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

Dan, Georgetown

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
Bodde här 5 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

rawan

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
I liked that we have a free minibar at the room We didnt wait for LV line
Bodde här 3 nätter i juli 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 1 aug. 2022
Dear Mr. Alzamzami, It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Eric

Reste i grupp, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
Bodde här 2 nätter i juli 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 1 aug. 2022
Dear Mr. Hunt, I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us. Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Javier

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2022

10/10 Fantastiskt

Charles

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
Bodde här 6 nätter i juni 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 8 juli 2022
Dear Mr. Hawkins Jr. , We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel. Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Elsa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juni 2022

10/10 Fantastiskt

Linda

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juni 2022

10/10 Fantastiskt

Alena

Bodde här 4 nätter i maj 2022

10/10 Fantastiskt

Taddao

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great location
Bodde här 2 nätter i maj 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 15 juni 2022
Dear Taddao, We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location. Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Garbis

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
Bodde här 6 nätter i maj 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 15 juni 2022
Dear Garbis, We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services. I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Carlos

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i maj 2022

10/10 Fantastiskt

Keith

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
Bodde här 1 natt i maj 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 16 maj 2022
Dear Keith, We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris. We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail. Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward. We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Mohamed, Oakville

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
Bodde här 3 nätter i april 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 6 maj 2022
Dear Mohamed Le, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service. Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Hens

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
Bodde här 6 nätter i april 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 2 maj 2022
Dear Hens, It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us. We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services. The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 Fantastiskt

Priyanka

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Best hotel in Paris!! All rounder!
Bodde här 3 nätter i april 2022
Svar från Jean-Marie Le Gall 19 apr. 2022
Dear Mrs. Le Orbitz, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback following your experience at Hotel Barrière le Fouquet's Paris. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our parisian Maison in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Director

10/10 Fantastiskt

SOFIANE

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Formidable
Fantastique
Bodde här 1 natt i januari 2022

10/10 Fantastiskt

Olivier

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2022

10/10 Fantastiskt

arnaud

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2022

10/10 Fantastiskt

Mohamed

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i december 2021

10/10 Fantastiskt

Oualid

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i oktober 2021

10/10 Fantastiskt

anat

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2021

8/10 Bra

FOUZE AMER

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2021

10/10 Fantastiskt

Curtis

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Best hotel in Paris
The hotel is based upon excellence in service . Excellent spa staff! The comfort level of the hotel is the best I have ever experienced in my life. Special shout out to Julien for his very charming personality and attentive attention to the smallest details. Ian always went above and beyond our expectations in the restaurant and has the most dynamic personality that has remarkable memory for our wants and needs.
Bodde här 3 nätter i september 2021
Svar från Loic 23 sep. 2021
Dear Mr Kobylnyk, Thank you very much for taking the time to share your feeback. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Parisian Home. Naturally, I have shared your compliments with Julien and Ian, and with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Maison parisienne in the near future. Sincerely yours, Loic Executive Assistant

10/10 Fantastiskt

Ahmed

Bodde här 3 nätter i september 2021

2/10 Väldigt dåligt

Abbas

Bodde här 14 nätter i juli 2021

10/10 Fantastiskt

Francois

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent mis à part le restaurant Joy
Parfait avec seul bémol le restaurant joy notamment pour la qualité du service en salle pour le diner ....personnel de salle très pressé et peu attentif (Madame débarrassée alors qu'elle n avait pas terminé son assiette par exemple) en revanche excellent service à la brasserie. Pour le reste tout etait impeccable.
Bodde här 1 natt i augusti 2021
Svar från Jérôme Legendre 10 aug. 2021
Cher Monsieur, Je vous remercie d'avoir choisi l'Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris lors de votre récent séjour à Paris et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour dans son ensemble. Je suis en revanche désolé de lire votre déception au sujet de notre restaurant Le Joy. Ce que vous nous rapportez ne reflète pas la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients, et je vous prie de bien vouloir accepter nos plus sincères excuses. Soyez assuré que votre retour a bien été transmis à notre Responsable du restaurant Le Joy, qui prend au sérieux chaque commentaire de nos clients et qui ne manquera pas de faire un rappel à nos équipes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement dans notre Maison parisienne. Très sincèrement, Jérôme Legendre Directeur des Opérations