Exteriör

Recensioner av ibis Ambassador Seoul Myeongdong

3.5 out of 5
ibis Ambassador Seoul Myeongdong
78, Namdaemun-ro, Jung-gu, Seoul, Seoul

Recensioner

8,4

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 416 av 1003 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 406 av 1003 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 111 av 1003 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 45 av 1003 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 25 av 1003 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,0/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

takata

Gillade: Boendets skick och faciliteter
部屋からの景色がよかった。
Bodde här 1 natt i maj 2024

6/10 Okej

Motoko

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
空港からのバスが目の前で止まります。バスルームはシャワーのみ。WOWパスチャージは出来ませんでした。
Bodde här 2 nätter i april 2024

2/10 Väldigt dåligt

Lerma

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
NO AMMENITIES, IF YOU NEED SOME SUPPLIES LIKE TOWELS YOU HAVE TO DO IT YOURSELF AND GO DOWN TO THE LOBBY, YOU HAVE TO PAY FOR TOOTHBRUSH AND OTHER AMENITIES
Bodde här 5 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Shelly

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
great location, hotel exactly as described, had a great experience overall
Bodde här 9 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Frank

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i april 2024

6/10 Okej

Sunmi

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
何よりも場所が便利でした。
Bodde här 3 nätter i april 2024

8/10 Bra

NORIKO

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Boendets skick och faciliteter
空気清浄機と変電気を部屋に置いて欲しいと数日前にメールしてましたが返信なかったです。そこが少し残念でした。お部屋は乾燥と埃が気になりました。
Bodde här 2 nätter i april 2024

8/10 Bra

Oshima

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och personal och service
大浴場が使えなかったのが残念でした。エクスペディアで、大浴場があるから選んだ宿だったので、とても残念でした。エクスペディアに、今使えない旨を記載して欲しかったです。 朝食は期待よりおいしくて満足です。 部屋にシャワーしかないので残念でしたが、使いやすいシャワーで満足でした。
Bodde här 2 nätter i mars 2024

8/10 Bra

Pui Ling

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The air conditioner on the last day is out of order, the room temperature is up to 27°C even though I set 20°C before.
Bodde här 3 nätter i mars 2024

8/10 Bra

REIKO

Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

EMI

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
明洞中心地に近く夜まで買い物や飲食を楽しめました。ビュッフェスタイルの朝食も充実していました。ただ、大浴場は改装中で残念でした。
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Juri

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
どこに行くにもアクセスが良いです。
Bodde här 3 nätter i mars 2024

8/10 Bra

MISA

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
交通の便が良く買い物も楽しめて良かったのですが、部屋の中に移動できるテーブルがあればもっと良かったです。
Bodde här 3 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Edmund

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Next to night market and subway. Convenience. Staff is helpful and friendly
Bodde här 7 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Richard

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
They clean the room everyday and provided water
Bodde här 6 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Myra Joy

Bodde här 3 nätter i mars 2024

4/10 Dåligt

Li

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Weak wifi signal at corner room. Water temperature goes up and down without adjusting. No USB port and the electrical port area near kettle is rusty/dirty. There is a small crowd during my check in and i can see that one of the male staff is getting impatient.
Bodde här 4 nätter i mars 2024

8/10 Bra

Maimi

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
大浴場が工事中で利用できなかったのが残念でした。
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

naomi

Bodde här 3 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Janggon

Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

MIKI

Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Ryuji

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
場所も明洞の繁華街の中で素晴らしい。部屋も非常に清潔で、設備の面も何も不備何ありませんでした。部屋は狭めですが、値段を考えれば完璧でした。
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

nuntawan

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
เป็นโรงแรมที่อยู่ใกล้เมียงดงมาก สะดวกกับการช๊อปปิ้งและไป-กลับสนามบิน

10/10 Fantastiskt

emilyn safroniuk, martensville

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This hotel is centered around shopping areas and restaurants. The bus stop is so Close and the hotel is modern and cozy and very clean. Staff are friendly helpful And our room is always so Clean.
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Hsu

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
地點很好 位於明洞商圈入口 不會吵雜,離地鐵二號線與4號線都近 很方便
Bodde här 5 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Lai Ha Freda

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The shower water flow is too thin
Bodde här 3 nätter i februari 2024

8/10 Bra

MAYUMI

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
大浴場があるのが気に入っていて、毎回利用しています。 が、今回は工事中で使えませんでした。 とても残念でした。 ただ、とても便利な場所にあって、良いホテルであることには変わりなく、滞在には満足しています。 大浴場の工事が早く終わって、また使えるようになることを願っています。
Bodde här 2 nätter i februari 2024

6/10 Okej

BIENVENIDO ALCAZAR

Bodde här 6 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Mikako

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
明洞の中心地にすぐ行けるのでとても便利。バスルームはあまり広くはないが、部屋はきれいで広さも問題なかったです。
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Nagisa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
朝食を食べました。以前より品数が減っていました。 大浴場も、今閉鎖しておりました。 それ以外は、全て良かったです。 フロントの方も、親切に、チェックインから アウトまで、良かったです。
Bodde här 2 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

yutaro

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Aaron

Reste med sin partner
Everything is good
Bodde här 5 nätter i februari 2024

8/10 Bra

FUMITOSHI

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
明洞の中心地にあって便利。 空港リムジンバスはホテル前で乗降可。 地下鉄の駅までは少し離れていましたが、ホテルは綺麗でしたし、コスパも良くて満足しました。
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Ng

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
good hotel
Bodde här 3 nätter i februari 2024

8/10 Bra

HYOSEONG

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Seisuke

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
スタッフが優しく!
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Shunichiro

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
明洞の街に非常に近く、便利で大変楽しめました。交通の便も非常に良くて あちこち 観光するのに非常に便利です。部屋は清潔感あり、でベットも良かったです。大浴場がリノベーションで残念でした。シャワーがぬるめのお湯しか出ない時間帯がありました。レセプションの担当の方も気さくで対応も良かったです。また韓国旅行では利用させて頂きたいと思います。ありがとうございました。

6/10 Okej

TZU CHIEH

Gillade: Personal och service
Bodde här 4 nätter i februari 2024

8/10 Bra

KEIKO

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

HJ, Bandar Seri Begawan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Walkable to Lotte & subway & Myeongdong Market
Bodde här 7 nätter i december 2023
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bra

TAKASHI

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
ホテル内の外風呂が不具合があり、宿泊中に全く使用出来なく、大変残念でした。真冬の寒い時の旅行で、ホテルのお風呂が目当てで宿泊したのに、ホテル側が全く修理をする様子が無いことに大変疑問を持ちました。
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

4/10 Dåligt

junko

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

8/10 Bra

yoriko

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
ソウルの寒い冬で大浴場があり、便利なところという事でこのホテルを選びましたが、大浴場は無期限のリニューアルみたいな感じで書いてありました。 狭いシャワーは寒いと思いチムジルバンのお風呂などに行きました。 早く大浴場が使えるようになってほしいです。
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

6/10 Okej

tadashi

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Sangheon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bra

Sandeep

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It was very good stay
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Lai Shan

Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 Bra

Hyun kun

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great location for shopping in travelling
Bodde här 9 nätter i december 2023
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

4/10 Dåligt

FUMIE

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
残念です。
1/6から2泊しました。1/5の夕方にメールで大浴場がリノベーションの為使えないと通知がありました。寒い季節だから、ゆっくり大きなお風呂に浸かりたいと思い予約したのに、ひどい!部屋にはシャワーしかなく、こんな事なら、バスタブのあるホテルにすれば良かったと後悔。受け付けでは、ただ使えませんと軽く言うだけ。お風呂で温められないなら、せめてお詫びに暖かいお茶くらい出す誠意が欲しかったです。バスタブに浸かれなかったからか疲れが取れず残念な旅になってしまいました。チムジルバンでもやっていれば良かったけど、近くにないし・・残念。
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Disappointing and Unpleasant Stay
Pros: -Location is easily accessible via the train station -Near to Lotte Dept store Cons: -Touristy area therefore everything is much more expensive -Hotel staff was not friendly -the other room was provided with the necessities such as a toothbrush etc. I requested for toothbrush and the staff said they do not provide but my other room has one. -The bedsheet was stained and carpet was super dirty and the room was dusty -The room light was so dim that makes me feel like a haunted room We arrived at the hotel so late almost 11.30 pm so it does not make sense that they do not have enough time to make up the room for the next guest. 4-star grading was too high perhaps a 3-star makes sense.
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från Sam Sanghyun Back Front Office Manager 5 feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Ambassador Seoul Myeongdong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,