Penthouse (Mandarin Suite) | Utsikt mot staden

Recensioner av Mandarin Oriental, Paris

5 out of 5
Mandarin Oriental, Paris
251 Rue Saint-Honore, Paris, Paris

Recensioner

9,2

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 128 av 177 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 31 av 177 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 9 av 177 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 5 av 177 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 4 av 177 recensioner" "

9,4/10

Renlighet

9,2/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

9,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

FREDRIK

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Top class!
Very nice stay!
Bodde här 2 nätter i augusti 2021
Svar från L’équipe du Mandarin Oriental, Paris 29 sep. 2021
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager ce commentaire positif. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre hôtel et soyez assuré que nous partagerons votre commentaire avec nos équipes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement dans notre hôtel. Bien cordialement, L’équipe du Mandarin Oriental, Paris

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good but far from perfect
It was good but service was somewhat lacking compared to other Mandarin Orientals I have stayed at. Can not compare to their Barcelona branch for example. Restaurant was really a disappointment, the server Juliana served and charged for a Roderer Champange when my partner actually ordered a Chablis. 42€ per glass. We didn’t say anything because the whole service experience was just that poor. No attention at the table at all. We were thinking/hoping it was her first day at the job and wanted to give her some slack.. Same goes for breakfast, many mistakes and missed items, you get hard boiled eggs instead of poached on your Benedicte, never seen that before.. but atleast roomservice staff was very attentive and fixed the issues quickly and apologetic about the mistakes. (Missed the pot of tea for exempel) Wanted a treatment booked and tried with Concierge but they were unable to help “because the people they work with was closed” for costumers- would be nice to branch out and make costumer happy rather then being stuck with only those hotel works with and makes money from sending hotel guests to..
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Philippe Leboeuf, General Manager 5 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for posting your review regarding your recent visit at Mandarin Oriental, Paris. We truly appreciate that you took the time to share with us your feedback even if we are saddened to read that your last stay in our hotel did not live up to your expectations. Our guests’ satisfaction and well-being is our number one objective and we are sorry to hear you did not get the service we would like to offer to each of our guests. Please be assured your feedbacks will be shared with our team and do not hesitate to contact us if you would like to discuss more about it. We still hope to have the pleasure to welcome you back very soon to make you live a better experience. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Anna, Jätte bra

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt bemötande av all personal
Fantastiskt, mycket trevligt hotell, bor gärna där igen.

10/10 Fantastiskt

Paris lover, Bra

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Extremt bra och trevligt i början av vistelsen men klingade av mot slutet, det var som de inte orkade riktigt hela vägen.

8/10 Bra

olawale

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2023

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent location and concierge magnificent
Food and rooms were excellent. Housekeeping needs improvement with service and anticipation of the needs. concierge superior in conparison with other hotel in paris since i stayed in 2 hotel during my 11 days staying in Paris
Bodde här 5 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Daniel

Bodde här 4 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Patrick

Bodde här 1 natt i april 2023

4/10 Dåligt

Patricia

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Ruim
Esperávamos algo digno da bandeira Mandarin, contudo não foi tudo isso. O serviço de concierge foi ruim, muito pouco resolutivo e sem qualquer presteza. No nosso check out o front desk errou o uso do cartão e debitou o valor mais a caução. Muito ruim. O hotel tem uma infra muito boa, mas o staff ficou a desejar.
Bodde här 4 nätter i december 2022
Svar från Edouard Lapasset 26 dec. 2022
Prezada Senhora, Obrigado por ter tido tempo para compartilhar seus sentimentos após sua estadia no Mandarim Oriental Paris. Entrarei em contato diretamente com você por e-mail para acompanhar sua estadia. Atenciosamente seu Edouard Lapasset Gerente de Hotel

10/10 Fantastiskt

Mark

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

hyunjoon

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
최고의 호텔
위치는 아주 최고 이고, 직원들도 아주 친절합니다. 작은 요청 사항도 바로 잘 처리해 줍니다.
Bodde här 4 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

Manuel, HOUSTON

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Service Was Excellent The staff was extremely courteous The room had everything tha was needed and more. What a great Hotel.

8/10 Bra

Brooke

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2022

10/10 Fantastiskt

eveline

Bodde här 3 nätter i september 2022

6/10 Okej

SANDRA

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
pas à la hauteur d’un palace
globalement nous avons passé un bon séjour mais nous avons été surpris par plusieurs points qui ne sont pas à la hauteur d’un palace, parisien qui plus est. pour commencer personne ne nous a accompagné à notre chambre. On nous a juste expliquer comment s’y rendre. la chambre était glacée car la climatisation était mise très froide et même coupée nous avons eu froid tout le séjour. Le réglage des luminaires dans la chambre n’est pas très facile à maîtriser, par exemple pour allumer la salle de bain il faut le faire dans l’entrée ou à côté du lit ! concernant le dîner au camélia, le personnel est sympathique et plein de bonne volonté mais manque de classe pour un hôtel de ce standing. Les murs des couloirs sont pleins de coups et de rayures ce qui donne un aspect pas très propre et négligé. L’insonorisation n’est pas bonne on entend les clients dans les couloirs comme s’ils étaient dans la chambre. bref un peu déçu de cet endroit que j’imaginais bien mieux en comparaison d’autres hôtels de même gamme.
Bodde här 1 natt i september 2022

8/10 Bra

Adela

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i september 2022

8/10 Bra

Laercio

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2022

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mitigé
Très bel hôtel avec de jolies prestations. Toutefois pour un hôtel étant en catégorie Palace, on est en droit d'attendre plus pour le prix payé. Réservation d'une suite deluxe qui n'avait rien d'exceptionnel.
Bodde här 4 nätter i mars 2022

10/10 Fantastiskt

Fernando

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great location, very comfortable
Bodde här 4 nätter i januari 2022

10/10 Fantastiskt

Larissa

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Perfect location. Attentive staff.
Bodde här 4 nätter i december 2021

10/10 Fantastiskt

Marcus

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A Perfect Place in Paris
The Mandarin Oriental exceeded expectations. Check-in was friendly and easy, and the room was incredibly comfortable!
Bodde här 2 nätter i december 2021

8/10 Bra

Yilin

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Paris
Great service
Bodde här 7 nätter i december 2021

10/10 Fantastiskt

Saurabh

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hi
Good visit
Bodde här 3 nätter i oktober 2021

10/10 Fantastiskt

LEONARDO

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
MARAVILHOSA
Bodde här 9 nätter i september 2021
Svar från L’équipe du Mandarin Oriental, Paris 29 sep. 2021
Cher(e) Client(e), Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre ressenti à la suite de votre récente expérience au Mandarin Oriental, Paris. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement à Paris. Bien cordialement, L’équipe du Mandarin Oriental, Paris.

10/10 Fantastiskt

Andrew

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Property was amazing. True 5star experience. Words cannot describe the level of service Regis hotel provides from the moment you are greeted to the moment you leave. Special mention to Adrian our Conceriege and all of the other staff. Truly a wonderful experience! We cannot wait to return!
Bodde här 3 nätter i september 2021
Svar från L’équipe du Mandarin Oriental, Paris 29 sep. 2021
Cher(e) Client(e), Nous vous remercions sincèrement pour ce chaleureux commentaire et cette superbe note accordée à notre palace. C’est un plaisir de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien cordialement, L’équipe du Mandarin Oriental, Paris

10/10 Fantastiskt

yvette

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2021
Svar från L’équipe du Mandarin Oriental, Paris 29 sep. 2021
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager ce commentaire positif. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre hôtel et soyez assuré que nous partagerons votre commentaire avec nos équipes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement dans notre hôtel. Bien cordialement, L’équipe du Mandarin Oriental, Paris

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Une parenthèse enchantée au milieu de paris
Bodde här 3 nätter i augusti 2021
Svar från L’équipe du Mandarin Oriental, Paris 29 sep. 2021
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de partager cette note élogieuse à l’égard de notre palace. Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié votre séjour. Dans l’attente de pouvoir vous accueillir de nouveau dans notre hôtel. Bien cordialement, L’équipe du Mandarin Oriental, Paris

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Perfect hotel ! Perfect location ! 5 stars !!!
Bodde här 1 natt i juli 2021

10/10 Fantastiskt

Moritz

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
An amazing hotel in Paris
The whole experience was amazing! From the service to cleanliness and the attention to small details is out of this world.
Bodde här 3 nätter i juli 2021

8/10 Bra

Verifierad resenär

Bodde här 3 nätter i juni 2021

10/10 Fantastiskt

Fouad

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sublime
Séjour vraiment très agréable et au delà de nos attentes. Pleins de petites attentions, calme et central je reviendrais sans hésiter. Mentions spéciales pour le petite déjeuner exceptionnel et le personnel très attentif et souriant.
Bodde här 1 natt i juli 2021

8/10 Bra

Adida

Bodde här 2 nätter i juni 2021

10/10 Fantastiskt

Olivier

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Parfait
Nous avons séjourné au MO pour le week-end de la saint Valentin. Accueil parfait, chambre magnifique, repas du chef Thierry Marx incroyable et une mention particulière pour les thérapeutes du spa qui reflètent définitivement la qualité de MO.
Bodde här 1 natt i februari 2021

8/10 Bra

OLIVIER

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2021

10/10 Fantastiskt

Rowles

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2020

10/10 Fantastiskt

tomoko

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
とても快適に過ごせたのでまた次回も宿泊したいと思っています。とにかくスタッフの対応が最高に良かったです。
Bodde här 5 nätter i mars 2020
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 23 mars 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating and positive comment about our colleagues following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards, Mandarin Oriental, Paris Team

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Alles was prima naar wens alleen het internet was af en toe vervelend
Bodde här 3 nätter i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 6 nätter i februari 2020
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

6/10 Okej

coco, 東京

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
マンダリンは大好きなホテルですが、パリは期待が大きすぎたせいか、考えていたより…という感じ。 見た目は綺麗でお部屋も広かったが、日本や台湾、香港に比べ、丁寧ではない。聞いたことには心良く対応してくれて助かったが、他は特に。次回のパリは他のホテルにと言う印象。残念です。
Bodde här 5 nätter i december 2019
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Thank you for posting your review regarding your recent visit at Mandarin Oriental, Paris. We truly appreciate that you took the time to share with us your feedback even if we are saddened to read that your last stay in our hotel did not live up to your expectations. In this matter we would appreciate the chance to discuss further with you. Please do not hesitate to contact us at mopar-duty@mohg.com. We hope to have the chance of welcoming you back again to make you live a better experience. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Hendro D

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i december 2019
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Nathaniel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

10/10 Fantastiskt

STASI, ERCOLANO

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
OTTIMA QUALITA' DEL SERVIZIO , MOLTO ATTENTO E DDISPONIBILE, SIA QUELLO IN LINGUA ITALIANA CHE IN LINGIA INGLESE, IN SPECIAL MODO ELEONORA ALLA RECEPTION, GAETANO AL BAR E RAJNATH AL RISTORANTE
Bodde här 4 nätter i november 2019
Svar från Philippe Leboeuf Direttore Generale 10 dec. 2019
Caro ospite, Grazie per aver pubblicato una recensione così bella sulla tua recente esperienza al Mandarin Oriental, Parigi. Siamo lieti che la sua esperienza sia stata meravigliosa e apprezziamo sinceramente il vostro commento sul nostro personale disponibile e sulla qualità del nostro servizio. I vostri complimenti per il servizio sono importanti per noi e vi assicuriamo che sono stati condivisi con il team. Sarebbe un grande piacere darvi nuovamente il benvenuto. Cordiali saluti,

8/10 Bra

Karice

Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från Mandarin Oriental, Paris Team 26 feb. 2020
Dear guest, Many thanks for sharing with us such a good rating following your last experience at Mandarin Oriental, Paris. We would be glad to welcome you again in our hotel. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Comfortable stay
The staff, room, hotel, everything was comfortable and had a good stay. This is a hotel I would like to stay in when I go to Paris again.
Bodde här 2 nätter i september 2019
Svar från Philippe Leboeuf, General Manager 5 nov. 2019
Dear Guest, Many thanks for your kind comments and for choosing Mandarin Oriental, Paris during your recent visit to Paris. Your compliments about our rooms and team are sincerely valuable for us. You can rest assured that your lovely comment have been shared with our colleagues. We are looking forward to welcoming you back very soon. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Meilleur hôtel
We stayed this hotel for 3 days. We were able to spend comfortably thanks to staff of hotel. I want to stay here.
Bodde här 2 nätter i september 2019
Svar från Philippe Leboeuf, General Manager 17 okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share such a kind review on Expedia. It was a real pleasure to welcome you and we are all delighted to read that you appreciated your stay. Please be assured that our teams have been informed of your lovely compliments. We are all looking forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Daniel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
羅浮宮附近五星洒店首選
五星級級服務,羅浮宮,地點好
Bodde här 2 nätter i september 2019
Svar från Philippe Leboeuf, General Manager 17 okt. 2019
Dear Guest, Many thanks for sharing with us your impressions following your stay at Mandarin Oriental, Paris. We are happy to read that you appreciated our central location, nearby Musée du Louvre. We hope to have the chance of welcoming you back. Best regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The location is wonderful; and the hotel and hotel rooms are beautiful; but what makes the entire experience is the staff. They were tremendous. The steamer (no iron) in my room wasn't functional, so the staff sent someone up with a steamer to steam all my shirts. The only downside is, there was a protest in Paris (as there usually is); and nobody alerted us that the taxi the hotel scheduled, at our request, could no longer arrive to pick us up. It would have been nice if the hotel had a vehicle they could have used to get us to our destination.
Bodde här 4 nätter i september 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Its M.O.!
This 4 nights stay is better than my previous one in June. We let the Conierge know early the restaurants we would like to dine and they managed to book for us and were duly reconfirmed. So no hustle on the dining venues!!! Also, good selection in English newspapers too! We were well updated on the world news even when we were away from home. Would definitely go back.
Bodde här 4 nätter i september 2019