Sander
Hotell med kafé, 8 min promenad till Van Gogh-museet
Recensioner
6,8 av 10,
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 5 av 5 rum
Enkelrum
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
TV
Värdeförvaringsskåp
Standardrum - 1 dubbelsäng
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
TV
Värdeförvaringsskåp
Trippelrum
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
TV
Värdeförvaringsskåp
Fyrbäddsrum - 2 dubbelsängar
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
TV
Värdeförvaringsskåp
Standardrum - 2 enkelsängar
Höjdpunkter
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
TV
Värdeförvaringsskåp
Du kanske även gillar

nhow Amsterdam RAI
Södra Amsterdam
- Husdjursvänligt
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
9.4 av 10, Enastående, 1 008 recensioner
Priset är 1 679 kr
inklusive skatter och avgifter
8 dec. – 9 dec.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Jacob Obrechtstraat 69, Amsterdam, 1071 KJ
Om boendet
Sander
Liknande boenden

easyHotel Amsterdam Arena Boulevard
easyHotel Amsterdam Arena Boulevard
- Husdjursvänligt
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Reception dygnet runt
7.8 av 10, Bra, 873 recensioner
Priset är 720 kr
inklusive skatter och avgifter
26 nov. – 27 nov.
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stats-/lokalskatt på 12.50 procent tas ut
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: EUR 10 för vuxna och EUR 5 för barn
- Avgift för närliggande parkering: EUR 4 per per timme
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Särskilda regler och avgifter kan gälla för avbokning av gruppbokningar (fler än 8 rum på samma boende under samma vistelsedatum).
Boendet accepterar kreditkort.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Nationell betygssättning
Boendet har inte klassificerats av turistrådet i Nederländerna. För våra kunders information har vi angett en gradering enligt våra egna kriterier.
Boendet kallas även
Amsterdam Sander
Hotel Sander
Hotel Sander Amsterdam
Sander Amsterdam
Sander Hotel
Sander Hotel Amsterdam
Sander Hotel
Sander Amsterdam
Sander Hotel Amsterdam
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Sander
Recensioner
6,8
7,0/10
Renlighet
7,6/10
Personal och service
6,2/10
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
5 nov. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
4/10 Dåligt
Verifierad resenär
2 juni 2015
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Renovering fordras
Verifierad resenär
8/10 Bra
Caslav
8 nov. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Caslav
Bodde här 4 nätter i oktober 2017
4/10 Dåligt
Verifierad resenär
24 okt. 2017
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Marathon disappointment


Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i oktober 2017
8/10 Bra
Riccardo
18 okt. 2017
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Kindness, good position, honest prize
Riccardo
Bodde här 4 nätter i oktober 2017
8/10 Bra
David
24 sep. 2017
Gillade: Renlighet och personal och service
Get what you pay for
David
Bodde här 3 nätter i september 2017
8/10 Bra
George, Colo
19 sep. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice small Hotel close to Museums.
George
Bodde här 3 nätter i september 2017
10/10 Fantastiskt
tugay
13 sep. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
tugay
Bodde här 2 nätter i september 2017
8/10 Bra
Megan, oxford, uk
11 sep. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel in great location, friendly staff
Megan
Bodde här 2 nätter i september 2017
8/10 Bra
Susana
31 aug. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Susana
Bodde här 1 natt i augusti 2017
10/10 Fantastiskt
jean-paul
26 juni 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ça se défend bien !
jean-paul
Bodde här 1 natt i juni 2017
6/10 Okej
Alexander
23 juni 2017
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
W/O Air
Alexander
8/10 Bra
Verifierad resenär
20 juni 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i juni 2017
4/10 Dåligt
Fabien
29 maj 2017
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel vieux et mal insonorisé sans aucun service !
Fabien
8/10 Bra
Verifierad resenär
16 maj 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
13 maj 2017
Gillade: Personal och service
従業員が細かな気配りができるホテル
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
17 apr. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Verifierad resenär
13 apr. 2017
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Alberto, Bologna
8 mars 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alberto
10/10 Fantastiskt
Soonah
11 feb. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Soonah
2/10 Väldigt dåligt
Gustavo
7 feb. 2017
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel Fraco
Gustavo
10/10 Fantastiskt
João Paulo
31 jan. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
João Paulo
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
13 dec. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
10/10 Fantastiskt
Augie Alma belle
16 nov. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Augie Alma belle
8/10 Bra
Stephanie
13 nov. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

















