Välj datum för att se priser
Fotogalleri för ibis Barcelona Glories 22





Recensioner
8,8 av 10,
Utmärkt
Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 1 379 kr
inklusive skatter och avgifter
24 aug. – 25 aug.
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Rum (New Bedding)

Rum (New Bedding)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
TV
Badkar/dusch
Miljövänliga toalettartiklar
Privat badrum
Öppna alla foton för Standardrum - 1 dubbelsäng med bäddsoffa

Standardrum - 1 dubbelsäng med bäddsoffa
8,0 av 10
Mycket bra
(14 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
TV
Bäddsoffa
Badkar/dusch
Miljövänliga toalettartiklar
Du kanske även gillar

SLS Barcelona
Sant Adria de Besos
- Pool
- Jacuzzi
- Spa
- Husdjursvänligt
9.0 av 10, Underbart, 98 recensioner
Priset är 3 246 kr
inklusive skatter och avgifter
17 aug. – 18 aug.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Carrer de la Ciutat de Granada, 99, Barcelona, 08018
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Undantag kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
- Stadsskatt: 5.50 EUR per person per natt i upp till 7 nätter. Skatten gäller inte barn under 17 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: EUR 10.95 för vuxna och EUR 5 för barn
- Parkeringsavgift: EUR 12 per dag
- Avgift för husdjur: EUR 15 per husdjur per dag
- Inga avgifter tas ut för assistanshundar
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av ALLSAFE (Accor Hotels).
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Kontanttransaktioner på boendet får inte överstiga EUR 1000, på grund av statliga bestämmelser. Du kan få mer information genom att kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Fotona i beskrivningen visar typisk standard för kedjan och är endast i illustrationssyfte.
Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt)
Boendet kallas även
ibis Barcelona 22
ibis Barcelona Pza
ibis Barcelona Pza Glories 22
ibis Pza Glories
ibis Pza Glories 22
ibis Pza Glories 22 Hotel
ibis Pza Glories 22 Hotel Barcelona
Ibis Barcelona Pza Glories 22 Catalonia
Ibis Barcelona Pza Glories 22 Hotel Barcelona
Ibis Hotel 22
ibis Barcelona Pza Glories 22 Hotel
Ibis Barcelona Pza Glories 22 Catalonia
Ibis Hotel 22
ibis Barcelona Pza Glories 22
ibis Barcelona Glories 22 Hotel
ibis Barcelona Glories 22 Barcelona
ibis Barcelona Glories 22 Hotel Barcelona
Vanliga frågor och svar
Recensioner för ibis Barcelona Glories 22
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
8,8/10
Personal och service
8,4/10
Bekvämligheter
8,8/10
Boendets skick och faciliteter
8,6/10
Hållbarhet
Recensioner
6 maj 2025
Bodde här 3 nätter i april 2025
8/10 Bra
Anette
Reste i grupp
8 aug. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Anette
Bodde här 5 nätter i augusti 2024
8/10 Bra
Charlotta
3 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt ok
Charlotta
Bodde här 2 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
Ola
Affärsresenär
2 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ola
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
Fanny
26 sep. 2023
Fanny
Bodde här 7 nätter i september 2023
10/10 Fantastiskt
Christina
2 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fräscht
Christina
Bodde här 1 natt i maj 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med familjen
25 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i maj 2023
10/10 Fantastiskt
Fernando
23 jan. 2023
Fernando
Bodde här 3 nätter i januari 2023
8/10 Bra
Verifierad resenär
28 juli 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nöjda
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i juli 2018
6/10 Okej
Leif
22 nov. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Middagsmat: under all kritik
Leif
Bodde här 1 natt i november 2017
8/10 Bra
Dan, Sverige
4 juli 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell, men udda område.
Dan
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
23 aug. 2013
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
8/10 Bra
Rebecca
Reste med sin partner
22 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Rebecca
Bodde här 5 nätter i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Hugo
13 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hugo
Bodde här 4 nätter i juli 2025
8/10 Bra
Shuhei
Reste med sin partner
9 juli 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Shuhei
Bodde här 3 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Katherine
Reste med familjen
19 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Katherine
Bodde här 1 natt i juni 2025
10/10 Fantastiskt
aurna
18 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
aurna
Bodde här 4 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
Jessica Ximena
16 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Jessica Ximena
Bodde här 1 natt i juni 2025
8/10 Bra
Jeroen
Affärsresenär
13 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Jeroen
Bodde här 2 nätter i juni 2025
8/10 Bra
François
3 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
François
Bodde här 2 nätter i maj 2025
8/10 Bra
Aurelia, Lehigh acres
Reste med sin partner
31 maj 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Aurelia
Bodde här 5 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Giorgio
Reste i grupp
25 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Giorgio
Bodde här 1 natt i maj 2025
6/10 Okej
Ricardo
Reste med familjen
18 maj 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Boa localização
Ricardo
Bodde här 3 nätter i maj 2025
8/10 Bra
Hashini
16 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hashini
Bodde här 2 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Chirag
Reste i grupp
12 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Chirag
Bodde här 2 nätter i maj 2025